Jump to content
Guest greenwather

внос на кола от германия

Recommended Posts

Guest greenwather

как става ?харесъл съм си един CRXклик

Редактирано от greenwather

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

3800 лв. и е Мито и ДДС на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

3800 лв. и е Мито и ДДС на колата.

<{POST_SNAPBACK}>

ама аз имам инвалид ,или при тия коне не играе роля?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Забрави за инвалида :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

инвалида е за кола до 100коня :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shestia

Мисля че беше около 2000 за това че е японка + по 16 лв на конче! :D За инвалида стадото е прекалено голяма, трабва да махнеш 24 кобилки и с останалите спестяваш мито иначе нема, не става! :D Каква пародия обаче, митото ще ти излезе повече от 6 пъти колкото е цената на автомобила. :D Те и затова такива колици не се вкарват, а пък ние тука си ги продаваме автомобилите един на друг като в крайна сметка едни и същи хонди сменят по 10 собственика! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest S2K
ТУК има митнически калкулатор за автомбили. В твоя случай за този CRX трябва да платиш 3868лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest da6kata

колата е за смешни пари ама митото(да не псувам)е скъпо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest THUNDER

Колата е 600 euro с НЕРАБОТЕЩ двигател бре пичове :blink: и се продава и на части - откъм визия го докарва, но на място кой знае как ще изглежда. Прати им мейл или звънни за инфо първо колега :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

Абе аз чух, че като вланием в ЕС и митото пада, тъй като ставаме като една голяяяяма дуржава.... дали ще е така и за японките? Щото искам и аз да си внеса нещо ;(Много искам кола да имам, ама като знам колко ще ми дойде нанавътре и ми става лошо.. искам без митооооо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Абе аз чух, че като вланием в ЕС и митото пада, тъй като ставаме като една голяяяяма дуржава.... дали ще е така и за японките? Щото искам и аз да си внеса нещо ;(

 

Много искам кола да имам, ама като знам колко ще ми дойде нанавътре и ми става лошо.. искам без митооооо!

<{POST_SNAPBACK}>

забрави :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Абе аз чух, че като вланием в ЕС и митото пада, тъй като ставаме като една голяяяяма дуржава.... дали ще е така и за японките? Щото искам и аз да си внеса нещо ;(

 

Много искам кола да имам, ама като знам колко ще ми дойде нанавътре и ми става лошо.. искам без митооооо!

<{POST_SNAPBACK}>

забрави :D

<{POST_SNAPBACK}>

Ееееееееееееее, що "забрави" бе човек, нали вече на територията на ЕС е платено веднъж мито, би трябвало да не се плаща, но както каза един колега в една друга статия, че ние може да станеме по-европейци..... или нещо от сорта беше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

Наскоро някаде по вестниците четох че цитирам...България ще влезне в европейския съюз в края на годината но като ПОЛУЧЛЕН.....демек за нас остава цели ЧЛЕН :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MZPRX

забрави  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Аз също мисля, че не би трябвало да се плаща мито, след като България стане член на ЕС (ако стане де...). Като внасяш кола от Германия във Франция, или от Белгия във Франция (давам ги за пример, защото и двете съм ги правил) само ти трябва документ от френските митници, че колата е купена в съответната страна членка на ЕС и туй то. Няма мито.

Същото би трябвало да е валидно и за България

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mit.mil

забрави  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Аз също мисля, че не би трябвало да се плаща мито, след като България стане член на ЕС (ако стане де...). Като внасяш кола от Германия във Франция, или от Белгия във Франция (давам ги за пример, защото и двете съм ги правил) само ти трябва документ от френските митници, че колата е купена в съответната страна членка на ЕС и туй то. Няма мито.

Същото би трябвало да е валидно и за България

<{POST_SNAPBACK}>

I az mislq 4e trqbva da otpadne mitoto, no te 6te go izmislqt pod druga forma da vzemat parite, kato DDS ili Akciz ili neznam kakvo drugo moje da im hrumne :D, da ne zabravqme 4e sme v BG.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

da ne zabravqme 4e sme v BG.

.......и да пишем на БЪЛГАРСКИ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

забрави  :D

<{POST_SNAPBACK}>

Аз също мисля, че не би трябвало да се плаща мито, след като България стане член на ЕС (ако стане де...). Като внасяш кола от Германия във Франция, или от Белгия във Франция (давам ги за пример, защото и двете съм ги правил) само ти трябва документ от френските митници, че колата е купена в съответната страна членка на ЕС и туй то. Няма мито.

Същото би трябвало да е валидно и за България

<{POST_SNAPBACK}>

Ми то хубаво, но до колкото си спомням Хонда я правеха у Япония та май нема да важи за нашия клуб отстъпката :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

ако стане като тука няма значение 4е е японска колата мито няма...само трябва да не е по стара от 8 год...и да е купена од ЕС

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

ако стане като тука няма значение 4е е японска колата мито няма...само трябва да не е по стара от 8 год...и да е купена од ЕС

<{POST_SNAPBACK}>

Ееее, че то 5ти-те генераций няма как да не са по-стари от 8 години май а... :D

 

Много гадно, вече взимам да се чудя дали ще си взема изобщо Хонда. :D

 

Абе ще видим, да минат 2 години пък... ако не си взема, ще си ги гледам по улиците точно както правя сега... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Ми кат няма 5-ти 6е караме 6-ти бе 6ефе и те не са ло6и :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MZPRX

Поне в ЕС няма изискване към възрастта на колите. Колата, която купих в Белгия беше Mazda 626 2.0D Comprex 1992 година (тогава колата беше на 10 години). Колата я карах 2 години (фантастична кола, удивително несчупваема) и едно лято ми я откраднаха в България. Но това е друга история... След това от Германия купих Mitsubishi Galant 2000 GLSi пак 1992 година (колата беше 12 годишна по това време). И в двата случая ми трябваше само сертификат за конформност (или както там се казва на български) от представителството на производителя в съответната държава - Мазда-Блегия, а във втория случай от Mitsubishi Motors Europe в Холандия. Сертификатите струват €100-€200 (всеки просизодител си определя цената). И на базата на тези сертификати (според които клите за пръв път са били продадени в ЕС, независимо, че не са произведени там) френските митници ми издадоха удостоверение, че не дължа мито и готово.Нещо такова би трябвало и в България да се получи... евентуално :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest The_fastest

Поне в ЕС няма изискване към възрастта на колите. Колата, която купих в Белгия беше Mazda 626 2.0D Comprex 1992 година (тогава колата беше на 10 години). Колата я карах 2 години (фантастична кола, удивително несчупваема) и едно лято ми я откраднаха в България. Но това е друга история... След това от Германия купих Mitsubishi Galant 2000 GLSi пак 1992 година (колата беше 12 годишна по това време). И в двата случая ми трябваше само сертификат за конформност (или както там се казва на български) от представителството на производителя в съответната държава - Мазда-Блегия, а във втория случай от Mitsubishi Motors Europe в Холандия. Сертификатите струват €100-€200 (всеки просизодител си определя цената). И на базата на тези сертификати (според които клите за пръв път са били продадени в ЕС, независимо, че не са произведени там) френските митници ми издадоха удостоверение, че не дължа мито и готово.

 

Нещо такова би трябвало и в България да се получи... евентуално :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Има логика да е така ! Все пак първият собственик ВЕЧЕ е платил митото ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Ееее, че то 5ти-те генераций няма как да не са по-стари от 8 години май а...  :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

5G се произвежда до 95-а година ако не се лъжа! Това прави 11 години....... Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest emko

Пичове, през 2007г. евентуално отпада ДДС-то, което е само една позиция от митническите сборове, които се плащат при внос на автомобил. Идеята е на един автомобил да се плаща ДДС един път в рамките на EU. Мисля, че няма смисъл се навивате един друг, че няма се плаща нищо при внос на автомобил след 2007г. Мислете малко по-реалистично - как нашата любима държава ще се откаже от този не малък приход от вноса на автомобили 2-ра употреба (ако не ме лъже паметта през 2006г. има внесени над 200 000 автомобили)? Това са огромни приходи. И като отпадне ДДС-то при внос, бъдете сигурни, че ще се въведат други плащания при внос оформени по различни параметри - мощност, възраст, EURO1 и вероятно още други. Такова нещо като безплатен внос и безплатен обяд няма!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GReddy

Пичове, през 2007г. евентуално отпада ДДС-то, което е само една позиция от митническите сборове, които се плащат при внос на автомобил. Идеята е на един автомобил да се плаща ДДС един път в рамките на  EU.

<{POST_SNAPBACK}>

Не забравяйте че живеем в БЪЛГАРИЯ и винаги "нашите управници" ще намерят начин да ни ускубят максимално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest S2K

Не забравяйте че живеем в БЪЛГАРИЯ и винаги "нашите управници" ще намерят начин да ни ускубят максимално.

<{POST_SNAPBACK}>

 

Това е ясно. Ще се измислят други такси и държавата няма да е валат, а лапачите в парламента ще си сменят автопарка на 2-3 години. Този филм сме го гледали.

Аз обаче гледам обема на продажби на Хонда в Бг - 300 автомобила за 2005-та.

Сравнявам го с продажбите на Тойота - 2800 или почти 9-10 пъти повече. Разликата е просто убийствена. Не знам в световен мащаб , каква е разликата , но не вярвам да е толкова фрапираща. Хонда явно трябва да изнесе по-голямо производство в Европа за да избегне високите мита, ако иска да уачаства на пазара. За Тойота знам , че имат производство в Англия, Франция и в Турция. Хонда освен в Англия имат ли други заводи в Европа?

Новия Сивик не се ли прави там?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...