Jump to content
Guest MVM

За нова генерация !

Recommended Posts

Guest MVM

Колеги интересува ме след колекторите до краиното гьрне какьв размер ф на трабите за генерация да избера .. така ,4е да е най-добре ! Мотора ми е 125 k.c -D16Z6. За колектори ще сложа хром-никел траби 44,5 / 1,5 мм оба4е за трабите незнам кое е най-доброто решение !! Чакам мненията ви !поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

Колеги  интересува ме след колекторите до краиното гьрне какьв размер ф на трабите за генерация да избера  .. така ,4е да е най-добре ! Мотора ми е 125 k.c -D16Z6. За колектори ще сложа хром-никел траби  44,5 / 1,5 мм  оба4е за трабите незнам кое е най-доброто решение !! Чакам мненията ви !

 

 

поздрави

<{POST_SNAPBACK}>

Има тема за колектори и генерация в раздела спорт :lol:

но според мен 44.5/1.5 си е екстра

Редактирано от tinki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Публикувано изображение

 

това е подобрението на генерацията на civic Type-R с B16B двигател, спрямо civic VTi със B16A двигател.

 

Моят съвет е да повториш генерацията на VTi, по-малките размери.

И ви никакъв случай да не правиш по-големи тръби от на Type-R -- тази генерация все пак поддържа 180 кончета и успява доста ефективно да им изкара акото навън - твоите 125 кончета няма да могат да правят толкова много ако и тръбите ти ще са пълни със старо ако, което по-скоро ще пречи на новото ако да излиза навън, добре засилено от двигателя

 

извинявам се за битовизмите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...