stomanata 2 #1 Публикувано 21 Септември, 2010 Здравейте,Опитах да си сложа 1 схема на плафона да изгасва плавно осветлението, но не сработи.По принцип са 3 пина, средният е постоянен +, единият краен е постоянен -, а другият би трябвало да е - появяващ се приотварянето на някоя от вратите....Т.е би трябвало(според мен поне) да имаме условно 4 кл"иу"чета на вратите, на които единият край е в маса/корпус, а другите крайщада се събират в 1 точка и да отиват на този конкретен пин на плафона? Поправете ме ако греша.Обаче правя следното замерване. + щека намултицета към корпус, а другата на този пин и отчита около 600 ома съпротивление.При размяна на щеките, т.е отрицателната я поставям на корпус (в контактният кл"иу"ч или на болтче), а положителната на него пини ми показва около 1620 ома съпротивление (и двата опита са при отворена шофьорска врата).После дали е отворена още или 2 врати съпротивленията стават на около 580 на 620 ома.При откл. с централното плафона светва за момент и изгасва след някакви секунди. Имам аларма, но не я използвам и отделно тя не управлява централното.Дали са ми зацапани контактите на кл"иу"четата или 4-те кл"иу"чета минават през някаква електроника? Или какво може да е като цяло? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 21 Септември, 2010 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=26616 Тука има по темата. Щом плафона светва при отключване, значи има някаква схема за да подаде маса при отключването. При сивика ми постоянната маса се взимаше директно от болта за захващане на плафона, а другата ви беше директно от ключетата на вратите . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stomanata 2 #3 Отговорено 21 Септември, 2010 Мерси колега.Ще взема освен и аз да си направя тази за голф !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове