Guest bvo #1 Публикувано 2 Април, 2006 (Редактирано) Уважаеми господа,много гадно състезание за Бътан тази сутрин, бах маа му, на 200 - 300 метра от финала колата се запали, и на 50 метра от финала спряА така успешно се защитаваше от Фисикела през последните няколко обиколкиF1.COM Редактирано 2 Април, 2006 от bvo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet #2 Отговорено 2 Април, 2006 мдааа май нямаше и 50 метра до финалаи нашия час ще настъпи -сигурен съм --малко по-висока средна скорост ни липсва,а и Барикело разочарова.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest benji_crx #3 Отговорено 2 Април, 2006 нямам думи , силно се разочаровах Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest shestia #4 Отговорено 2 Април, 2006 Определено състезанието беше кушмарно, но после се замислих, не знам дали и на други им е направило впечетление, но на всички писти, поне доколкото ми е известно(може и аз да бъркам), стартовата линия не съвпада с финалната. В смисъл стартовата линия е в началото на решетката, а финалната линия е в края. Доколкото съм наясно това се прави за да може след като финишира победителят, да намали скороста и спокойно да поздрави екипа си. В случая, можеби единственото изключение във формулата(или едно от малкото), старта и финала бяха на една и съща линия. Наистина доста тъпо са го направили защото по тази логика всеки да вземе и да си развява карирания флаг където си иска, а ние зрителите трудно ще разбереме какво става и кой първи кой втори. Ако беше финала в началото на правата както е навсякъде, Бътан поне щеше да финишира. ПП. А щом съм се замислил и сетил за такава подробност, е значи ме е яд много, наистина лошо състезание, но винаги в такъв случай и съдята е виновен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Accord6 #5 Отговорено 2 Април, 2006 (Редактирано) Попаднах на следната статия: На излизането на старт-финалната права обаче двигателят му буквално експлодира и италианският пилот на Рено едва не пострада от избухналите пламъци и разлятото масло. При това положение от пита състезателният инженер на Дженсън Андрю Шовлин моментално му даде команда “Не пресичай линията”. Решението, твърди шефът на тима Ник Фрай, е взето, за да се избегне наказание от преместване с 10 места назад в следващия старт. Според хората от Хонда при положение, че Бътън не е пресякъл линията на финала, то той ще може да смени мотора си без проблеми. Фрай заяви, че това си струва дори жертването на точки.Заради 10-те позиции дали си е струвала загубата на ценни точки. На следващото състезание.... я камилата.... я камиларя По принцип гумите Мишлен са ми предпочитаната марка, но дали във Ф1 не работят основно в полза на рендетата. Редактирано 2 Април, 2006 от Accord6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest d15b2 #6 Отговорено 2 Април, 2006 нещо не вървеше днес хондата, още на старта реното се лепна зад него.но финала беше просто сърцераздирателеннямаше и 50м май.поне и ферарита не взеха точки.а на моменти напарво ми идваше да спра звука, добре че беше Иван Тенчев че този другия младеж все едно футболен мач коментираше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Accord6 #7 Отговорено 2 Април, 2006 За вървенето на Хондата много "помогнаха" Мишлен. Тоя сейфтикар се оля да излиза - така и не му свърши бензинеца Относно коментара по БТВ, много ме дразнеше, както и на предните състезания, че вместо Хонда много често казваха БАР. Мисля си, че тези момченца май карат рендета и се бъзикат с Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda #8 Отговорено 3 Април, 2006 Не съм гледал състезанието, затова питам - преди Бътан да излезне от състезанието (т.е. тия 50 метра преди финала), на коя позиция е бил ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest benji_crx #9 Отговорено 3 Април, 2006 Не съм гледал състезанието, затова питам - преди Бътан да излезне от състезанието (т.е. тия 50 метра преди финала), на коя позиция е бил ? <{POST_SNAPBACK}> пета пред фисикела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest viTec #10 Отговорено 3 Април, 2006 Здравеите и от мен Няма талкова нелеп край в историята на Ф1 общо погледнато целия уйкенд мина много добре и най накрая мнооо кофти за Бътън а за Барикело кво да кажа нямам думи този пилот за мен вече много се излага ....по добре да вземат да пускат Дейвидсан че поне момчето кара П.С.Тея от Рендетата или не са редовни нещо или са адски напред с материала ....не може за една обиколка да направи 4сек. на макларън не че сам им фен ама нещо ми е невероятнонадявам се следващия кръг от Хонда на защитят и оправдаят нареждането от бокса Бътън да не преминава Финала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Harvester_of_Sorrow #11 Отговорено 3 Април, 2006 (Редактирано) ...поне и ферарита не взеха точки.... каква е тази злоба към Ферари???В смисъл защо сте толкова фанатични че изключвате другите отбори и пилоти??? Аз лично съм луд фен на Михаел Шумахер но винаги се радвам на резултаите на пилоти който го заслужават!!!SORRY ЗА ОФТОПИКА А тази команда от бокса Бътън я получи за да може да смени двигателя без наказание от 10 места назад при следващия старт Редактирано 3 Април, 2006 от Harvester_of_Sorrow Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Yama #12 Отговорено 3 Април, 2006 (Редактирано) каква е тази злоба към Ферари???В смисъл защо сте толкова фанатични че изключвате другите отбори и пилоти??? Аз лично съм луд фен на Михаел Шумахер но винаги се радвам на резултаите на пилоти който го заслужават!!!SORRY ЗА ОФТОПИКА <{POST_SNAPBACK}> Не става въпрос за злоба - тва е форум на Honda, не на ферари! Би ли отишъл да се "издразниш" насред агитката на Левски, че се изказват нелицеприятно за ЦСКА?!? Или ще очакваш да чуеш хвалби за червената атака ?!? п.с. Всеки си прави вятър на устата... е, някой се връзват Редактирано 3 Април, 2006 от Yama Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest d15b2 #13 Отговорено 3 Април, 2006 ...поне и ферарита не взеха точки.... каква е тази злоба към Ферари???В смисъл защо сте толкова фанатични че изключвате другите отбори и пилоти??? Аз лично съм луд фен на Михаел Шумахер но винаги се радвам на резултаите на пилоти който го заслужават!!!SORRY ЗА ОФТОПИКА А тази команда от бокса Бътън я получи за да може да смени двигателя без наказание от 10 места назад при следващия старт <{POST_SNAPBACK}> Ами първо не ми е симпатичен Шумахер (и брат му).не казвам че няма талант или че не може да кара.Просо за мен кара като робот.А ферари не са ми симпатични защото се ползват с преференции пред другите отбори, което за мен не е нормално. Моите любимци са Сато и Бътън и чакам Антъни Дейвидсън да смени Баричело Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cK1 #14 Отговорено 3 Април, 2006 Няма нищо по-хубаво от това противникът ти да е най-борият и ти да го победиш ! Което ще направи победата ти още по-значима Не е нужно да да го осмиваш , а напротив - да го оцениш по достойнство , което в крайна сметка ще направи само теб още по-добър . Самурая Джак е много прав! А на Yama ще му кажа , че заради такива като него казват на Хонда феновете сектанти не че и аз не съм ... сектант ,( че съм фен е ясно ), но не мога да си крива душата , нито да кажа на бялото черно.... дълга тема пък и офф топик .. Честност и обективност братя тва е ! ! тва (поне за мен) е много важно !със здраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Yama #15 Отговорено 4 Април, 2006 Няма нищо по-хубаво от това противникът ти да е най-борият и ти да го победиш ! Което ще направи победата ти още по-значима Не е нужно да да го осмиваш , а напротив - да го оцениш по достойнство , което в крайна сметка ще направи само теб още по-добър . Самурая Джак е много прав! А на Yama ще му кажа , че заради такива като него казват на Хонда феновете сектанти не че и аз не съм ... сектант ,( че съм фен е ясно ), но не мога да си крива душата , нито да кажа на бялото черно.... дълга тема пък и офф топик .. Честност и обективност братя тва е ! ! тва (поне за мен) е много важно ! със здраве <{POST_SNAPBACK}> Аз викам за Honda и смятам, че е излишно да се разпростирам в хвалебствени дитирамби върху качествата на конкуренцията - нека другите си ги хвалят техните фенове! Но...- за пилотите - според мен във F1 няма слаби пилоти - нито в челото, нито в края колоната! Даже бих казал, че на пилотите от опашката им се налага да демонстрират много повече талант и труд за да компенсират слабостите на автомобилите. - за автомобилите - качествата (подготвеност спрямо регламента) на автомобилите се виждат съвсем ясно от текущото класиране. - за Шуми и Ферари - Самия Бътън (Батън го произнасят англичаните) се е изказвал в дух, че за него доброто представяне е да е близо до Шуми и Ферари... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest greenwather #16 Отговорено 4 Април, 2006 нямам думи , силно се разочаровах <{POST_SNAPBACK}> ами така си е Бенджи ,щеше да ти мине ако беше дошъл на Калояново ,ама айде следващия път се надявам да те видя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Accord6 #17 Отговорено 5 Април, 2006 Статистика трех первых Гран При: Гонки и гонщикиОпубликовано: 4 апреля 2006В таблицу сведена статистика выступлений гонщиков в трех первых Гран При сезона. Проехать 100% дистанции гонки удалось лишь пятерым гонщикам — Фернандо Алонсо, Дженсону Баттону, Ральфу Шумахеру, Рубенсу Баррикелло и Такуме Сато, из них трое — обладатели мотора Honda...Поне това е малко успокоение, че в Хонда си вършат работата. На Бътън му гръмна мотора, но все пак той се смята за финиширал на 1 обиколка след Алонсо. Рендетата малко трудно ще ги минем, но за 2-ро място мисля, че имаме шансове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest benji_crx #18 Отговорено 6 Април, 2006 нямам думи , силно се разочаровах <{POST_SNAPBACK}> ами така си е Бенджи ,щеше да ти мине ако беше дошъл на Калояново ,ама айде следващия път се надявам да те видя <{POST_SNAPBACK}> обещавам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Harvester_of_Sorrow #19 Отговорено 6 Април, 2006 каква е тази злоба към Ферари???В смисъл защо сте толкова фанатични че изключвате другите отбори и пилоти??? Аз лично съм луд фен на Михаел Шумахер но винаги се радвам на резултаите на пилоти който го заслужават!!!SORRY ЗА ОФТОПИКА <{POST_SNAPBACK}> Не става въпрос за злоба - тва е форум на Honda, не на ферари! Би ли отишъл да се "издразниш" насред агитката на Левски, че се изказват нелицеприятно за ЦСКА?!? Или ще очакваш да чуеш хвалби за червената атака ?!? п.с. Всеки си прави вятър на устата... е, някой се връзват <{POST_SNAPBACK}> ...поне и ферарита не взеха точки.... каква е тази злоба към Ферари???В смисъл защо сте толкова фанатични че изключвате другите отбори и пилоти??? Аз лично съм луд фен на Михаел Шумахер но винаги се радвам на резултаите на пилоти който го заслужават!!!SORRY ЗА ОФТОПИКА А тази команда от бокса Бътън я получи за да може да смени двигателя без наказание от 10 места назад при следващия старт <{POST_SNAPBACK}> Ами първо не ми е симпатичен Шумахер (и брат му).не казвам че няма талант или че не може да кара.Просо за мен кара като робот.А ферари не са ми симпатични защото се ползват с преференции пред другите отбори, което за мен не е нормално. Моите любимци са Сато и Бътън и чакам Антъни Дейвидсън да смени Баричело <{POST_SNAPBACK}> Пичове аз само да кажа че не оспорвам това че форума е на Хонда Просто ме издразни факта че някой хора прекалено остро се изказват за другите отбори Другото е че по-този начин се превръшате в болни фенове на една марка (като голфаджийте)! Това исках да кажа!! Моля модераторите ако счетат за нужно д аизтрият тоя офтопик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stef #20 Отговорено 6 Април, 2006 Ми естествено, че е добре, че Ферари не взеха точки, защото са преки конкуренти поне в момента на Хонда - не виждам някаква злоба в това изказване Бътън и Миша са с равен брой точки например...Все едно Левскарите да кажат - жалко че Локо Пд би ЦСКА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest d15b2 #21 Отговорено 6 Април, 2006 и мен много работи ме дразнят ама не се хваля.пък и не виждам защото трябва някои да се дразни от това какво харесвам или не харесвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stef #22 Отговорено 28 Април, 2006 То както се завъртя тая тема няма да е много офтопик...следното интересно нещо: Informal discussions after Imola Some of the teams competing at Imola were rather surprised to see the speed of the Ferrari 248 at the recent San Marino Grand Prix and there are reports that at least one has written to the FIA, on an informal basis, claiming that the rear wing of the Ferrari is flexing rather too much, creating less drag at very high speed, and thus allowing the car to travel faster through the air than its rivals. There is little doubt that the Ferrari is going very fast in a straight line with recorded speeds at Imola seeing the Ferrari seven kilometres per hour faster than the other cars. There is also claimed to be video evidence that suggests that the rear wing sinks down when the car reaches a certain speed. This is claimed to have the effect of a turbo so that the car can accelerate beyond what is physically possible given the aerodynamic limits established in the rules. Presumably this problem is one that can easily be sorted out as audio recordings of the engines of the cars at various points on the circuit can be used to determine the revs that are being used and thus by working out the gearing engineers can create a speed map for each of the cars. These will indicate the maximum speeds possible at all points on the track and so if these speeds have been exceeded, it will be clear whether or not something is happening. If one team is allowed to use such a system, it is logical to assume that the others will be allowed to do the same, so we would expect a solution one way or another within a matter of days. This problem was already discussed by engineers in unofficial meetings with FIA officials in Malaysia and it was thought that an agreement had been found but it seems that some engineers now feel that this was not the case and that another solution is needed. Hopefully all of this jiggery-pokery will remain in the shadows as F1 can do without technical scandals this year. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest benji_crx #23 Отговорено 28 Април, 2006 То както се завъртя тая тема няма да е много офтопик...следното интересно нещо: Informal discussions after Imola Some of the teams competing at Imola were rather surprised to see the speed of the Ferrari 248 at the recent San Marino Grand Prix and there are reports that at least one has written to the FIA, on an informal basis, claiming that the rear wing of the Ferrari is flexing rather too much, creating less drag at very high speed, and thus allowing the car to travel faster through the air than its rivals. There is little doubt that the Ferrari is going very fast in a straight line with recorded speeds at Imola seeing the Ferrari seven kilometres per hour faster than the other cars. There is also claimed to be video evidence that suggests that the rear wing sinks down when the car reaches a certain speed. This is claimed to have the effect of a turbo so that the car can accelerate beyond what is physically possible given the aerodynamic limits established in the rules. Presumably this problem is one that can easily be sorted out as audio recordings of the engines of the cars at various points on the circuit can be used to determine the revs that are being used and thus by working out the gearing engineers can create a speed map for each of the cars. These will indicate the maximum speeds possible at all points on the track and so if these speeds have been exceeded, it will be clear whether or not something is happening. If one team is allowed to use such a system, it is logical to assume that the others will be allowed to do the same, so we would expect a solution one way or another within a matter of days. This problem was already discussed by engineers in unofficial meetings with FIA officials in Malaysia and it was thought that an agreement had been found but it seems that some engineers now feel that this was not the case and that another solution is needed. Hopefully all of this jiggery-pokery will remain in the shadows as F1 can do without technical scandals this year. <{POST_SNAPBACK}> ета не переводится на булгарски дори и това не знам дали съм написал правилно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stef #24 Отговорено 28 Април, 2006 Абе с две думи има съмнения, че задното крило на Ферари е еластично и се огъва от въздушното съпротивление при висока скорост - точно когато трябва, така че колата реално става с различна аеродинамика в завоите и на правите, нещо което разбира се е забранено. Та затова фераритата са били със 7 km/h по-голяма скорост на правите от всички останали (авторите твърдят, че се получава нещо като турбо ефект) Както знаем, на всяка писта настройките на аеродинамиката са компромис между вдигнати крила за голямо прилепяне в завоите и свалени крила за голяма скорост на правите (разликата в настройките за Монца и Монако са особено фрапиращи). Тези догадки могат да се докажат дори само от записания звук от колите...нещо което има възможност всички отбори да го правят и затова и са пратили неофициални контестации по въпроса...та това е в общи линии за не англоговорящите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest shestia #25 Отговорено 28 Април, 2006 Проблема с гъвкавото крило вече е разискан и е забранен, но май не е много добре оточнена границата в която едно крило да се огъва при висока скорост. И тука нещата са като прословутото правило за гумите от миналите години, тоест решава се по преценка на ФИА и нещата са много финни. А според мене фераритата бяха с една идея по-легнали крила от другите отбори, разликата се забелязваше осезаемо на завоите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO #26 Отговорено 2 Юли, 2006 Ееееее докопахме се до някакви точки Следващия път може малко по-вече точки да вземем ако отпаднат над 75% от учасниците и ние по някаква случайност не сме сред тях Честито на феновете на ферари прекрасно състезание направиха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest svetlio #27 Отговорено 2 Юли, 2006 Ееееее докопахме се до някакви точки Следващия път може малко по-вече точки да вземем ако отпаднат над 75% от учасниците и ние по някаква случайност не сме сред тях Честито на феновете на ферари прекрасно състезание направиха <{POST_SNAPBACK}> Фераритата смачкаха днес, даа То стана ясно още в първите два дни, че те ще са този път на подиума...Браво наистина, супер състезание за тях..А Хонда...ммм...догодина може и да успеем да се борим с водещите отбори, но тази едва ли може да има някакъв положителен обрат..Дано не позная де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Accord6 #28 Отговорено 2 Юли, 2006 За жалост, тази година ще трябва да се задоволим с 4-то място при конструкторите. Дано догодина Бриджстоун и новия аеродинамически комплекс да върнат славните години на Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cK1 #29 Отговорено 2 Юли, 2006 Аз доколкото чух са сменили шефа на констукторите ,а старят е напуснал колкото и да са го увещавали да остане на друга длъжност , което на мен лично ми говори 1 нещо ... доброто представяне (поне 2-ро място )няма да е догодина ... за съжеление ... но ако искаме добър отбор нещо и шефа на самият отбор трябва да си ходи май май .... защото нещо поне за мен много мирише тактиката и стратегията .... нека да не давам примери за лоша стратегия, но .... 3 спирания в Монако айде , айде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest shestia #30 Отговорено 3 Юли, 2006 E сега не бива да се отчайваме, доколкото разбрах за Франция ще сме с нов автомобил, дано там нещата са малко по-добре. А като си помисля че в началото хондите тръгнаха толкова добре, даже Бътан още малко и вече го гласяхме за титла! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Accord6 #31 Отговорено 3 Юли, 2006 но .... 3 спирания в Монако айде , айде3-то спиране в Монако бе по вина на Баричело - глобиха го с преминаване през питлейна за превишена скорост при последното му спиране в бокса. E сега не бива да се отчайваме, доколкото разбрах за Франция ще сме с нов автомобил, дано там нещата са малко по-добре. А като си помисля че в началото хондите тръгнаха толкова добре, даже Бътан още малко и вече го гласяхме за титла! <{POST_SNAPBACK}> Нещата вървяха добре, но проблема с гумите го имаха още в самото начало. Другите тимове дръпнаха през сезона доста напред, а нашите май замръзнаха на едно място. Иначе болида е много бърз. Антъни Дейвидсън и на 2-те тренировки в Индианополис показа най-добри времена. По време на състезанието гумите си променят свойствата и в един момент настъпва бедата за Хонда. Дано по-скоро завършат новия аеродинамически комплекс и да подобрят аеродинамиката т.е. да я нагодят спрямо гумите. Ако Мохамед не отива до планината, то планината трябва да дойде при Мохамед. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest shestia #32 Отговорено 3 Юли, 2006 E те тия от мишелин нали им е последен сезон и много се у**аха. То неслучайно от догодина Алонсо не ще да е в рено и ще ходи във ферари, защото без гуми нищо не става, тогава поне за една година докато другите отбори се нагодят към новата гума се очаква ферари пак да е безспорно номер едно, то и на Шуми затова май още не му е ясно дали да се отказва или не! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest svetlio #33 Отговорено 3 Юли, 2006 (Редактирано) Хайде, хайде...Гумите само да са виновни Рено мачка със Мишлен! В шасито е проблемът и докато не направят нещо в тази насока няма да има добри резултати. Дано наистина във Франция видим, ако не по-добро класиране, то поне че се работи в тази посока. Резултаттите няма да закъснеят Редактирано 3 Юли, 2006 от svetlio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest cK1 #34 Отговорено 3 Юли, 2006 Правилно сигурно тълкувам "завършат" аеродинамичния комплект защотото за Канада бяха готови новите дефлектори , който до колкото разбрах с моя великолепен ангийски език от сайта на Ф1 - "са едни от най-важните елементи в аеродинамиката ... ако са о.к. колата като цяло ще е ок ,ако ли не ... цялата кола ще е в коша ... били подобни на тези при Рендетата, също имаше ново задно крило ... да вдим .. колкото до наказанието на баричело сигурно не съм разбрал заради невероятно грамотния коментар от хората отговарящи за това в БТВ , които до 5-то състезание казваха бар-хонда и т.н. , но все пак си оставам на мнението ... много пропуски в стратегията имаме. П.С. понеже ме гони невероятен карък когато дават формулата и все ми се случват разни работи та не мога да я изгледам на спокоиствие ..... какво стана все пак с Бътън ... видях че го удариха ... в саита пише , че е на 70 обиколки от Шумахер ... но не пише ,че отпаднал заради катастрофата .. не пише и ,че отпаднал заради повреда ... защото на тези който са отпаднали заради повреда си пише каква точно е трансмисия , двигател и т.н. .. сигурно неразбирането е от перфектния английски , но ще се радвам да разясните Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest svetlio #35 Отговорено 3 Юли, 2006 Отказа се след удара в началото. Смени предния нос и завъртя още няколко обиколки(1 или 2). Аз поне разбрах, че има ниско налягане в охлаждащата система. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest shestia #36 Отговорено 3 Юли, 2006 Хайде, хайде...Гумите само да са виновни Рено мачка със Мишлен! В шасито е проблемът и докато не направят нещо в тази насока няма да има добри резултати. Дано наистина във Франция видим, ако не по-добро класиране, то поне че се работи в тази посока. Резултаттите няма да закъснеят <{POST_SNAPBACK}> То и върху шасито трябва да се работи, спор няма, но ако не им дадат от мишелин добри гуми както беше на състезанието в щатите където за 2-ра поредна година както казах по-нагоре от френската гумаджийница просто се изложиха много, то каквото и да е направено по колата, усилията отиват на вятъра и от там Шуми пръв! Колкото до догодина и че всички ще карат с гуми на ферари, там съм 99% сигурен че ще се получи пълен триумф на червените кончета, а ако не забравя и съм прав след около година ще взема да я изровя тази тема и пак ще си говорим! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Accord6 #37 Отговорено 3 Юли, 2006 Производителите на гуми, вземат данни и препоръки от тимовете. Мишлен работят с Рено, а Бриджстоун с Ферари. Така, че ситуацията при лидерите в сегашния сезон е напълно логична. Догодина Ферари ще имат огромно предимство и по всяка вероятност ще спечелят титлата, но колега @shestia бъркаш за Алонсо - той има договор с Макларън, но Рено смятат да го обжалват защото е бил подписан тайно от тях, т.е. без съгласието на Бриаторе. Така, че догодина шанса за Хонда може най-много да е 2-ро място. Аз се надявам Goodyear да се включат през 2008г. и тогава вече може да се натискаме за шампионската титла Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #38 Отговорено 7 Юли, 2006 Аз лично не мога да повярвам ,че хонда не могат да направят един стабилен двигател при положение че серийните им работрят на 30% по-високи режими от тези на останалите производители и основните им разработки са в областта на атмосферните двигатели ! откакто са обратно във Ф1 само им гърмят двигателите и това им е основния проблем . Те по тоя критерии се изравниха с мерцедес които са спрциалисти ( попринцип съм фен на райконен ) . Много ме учуди че тая година хонда не се представят по-добре от миналата при положение че сега всияки стартират от начало с новите критерии за двигатели и шасита ...А за гумите не мисля че това ще помогне на ферари догодина ... просто монопола ще наложи намалено качество поради липсата на конкуренция и от тази смяна губят всички . Не мога да кажа какъв е проблема с булидите на хонда ... бътин е добър пилот и най-малкото добра кола би означавала място на старта ,а мястото го няма. Имам чувството ,че имат сериозен проблем с поддържането на въртящ момент в целия работен диапазон и стават доста бавни на изходите от завоите .Съответно , стават бавни по правите и от там губят шанса за изпреварване и тъпчат на едно място ...А , и най-важното е ,че според мен трябва да се отърват от барикело .... ама това е лично мнение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest DONCHO #39 Отговорено 7 Юли, 2006 Израдвах се като видях тази тема тук Лично правя хронология на състезанията от сезон 2006 със снимки от най интересните моменти, за всяко едно състезание.На който му е интересно да си припомни, разбере какво е станало ако не е гледал състезанието или просто е любопитен може да разгледа F 1 sesion 2006. За съжаление имаше проблем и снимковият материал до голямята награда на Испания - Каталуня (включително) е без снимков материал, поне за сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Accord6 #40 Отговорено 12 Юли, 2006 Днес Хонда са направили официално откриване на аеродинамическия си полигон и от следващия кръг се надявам да срещаме повечко хубави новини за "The Power of Dreams" Подробности на руски тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове