Jump to content
Guest d15b2

Как да изкараме още някой кон

Recommended Posts

Guest d15b2

бихте ли споделили как можем да увеличим мощноста на колата, като изключим въздушния филтър и гърнето, това са нещата които мисля всеки знае :starwars: . та давайте идеи. Ако са за d15b2 6те съм още по благодарен. :starwars:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

бихте ли споделили как можем да увеличим мощноста на колата, като изключим въздушния филтър и гърнето, това са нещата които мисля всеки знае :starwars: . та давайте идеи. Ако са за d15b2 6те съм още по благодарен. :starwars:

Порт & Полиш !За коя да е кола :-))) Абсолютна необходимост си е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Порт & Полиш !

... и да загубим и от без това малкото НютониИ от икономичността

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

Порт & Полиш !

... и да загубим и от без това малкото НютониИ от икономичността
Точно от това - не.С мярка бе пич, С МЯРКА ! :starwars:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Чипчета...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

Чипчета...

е да ама при мен не става щтото съм карбуратор, само главата е от d15b2а по този въпрос погледнете тук чип тунинг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

бихте ли споделили как  можем да увеличим мощноста на колата, като изключим въздушния филтър и гърнето, това са нещата които мисля всеки знае :starwars: . та давайте идеи. Ако са за d15b2 6те съм още по благодарен. :starwars:

Порт & Полиш !За коя да е кола :-))) Абсолютна необходимост си е.
можеш ли да обясниш по-подробно?polish ясно ама port какво ще да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest jamie

бихте ли споделили как  можем да увеличим мощноста на колата, като изключим въздушния филтър и гърнето, това са нещата които мисля всеки знае :starwars: . та давайте идеи. Ако са за d15b2 6те съм още по благодарен. :starwars:

Порт & Полиш !За коя да е кола :-))) Абсолютна необходимост си е.
можеш ли да обясниш по-подробно?polish ясно ама port какво ще да е?
Каналите в главата спрямо колекторите. Гарнитурките там също влизат в сметката - обикновено са с по-големи отвори ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Не можеш да искаш от тоя мотор чудеса! Само полиране на колектори , центровки, свещи , филтри , гориво, добавки в маслото и горивото и гърнета/без катализатор/ ! Това всичкото на куп дава бая отражение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

e да на мен ми е чсно че не може да се очакват чудеса, аз и сега съм си доволен от него, просто питам какви са възможностите да се добавят 10-15 коня

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Чипчета...

е да ама при мен не става щтото съм карбуратор, само главата е от d15b2а по този въпрос погледнете тук чип тунинг
Добре а другото кво е?Аз съм си слагал чип и няма общо с тва. Някъде към 100-тина пъти по-сложно е.Иначе това са тия боксове които ги предлагат за дизелите.Баси измекярите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

е да ама при мен не става щтото съм карбуратор, само главата е от d15b2

Е как така тая работа :):angry: Нали казваш че ГЛАВАТА ти е от D15B2 -мотор който е МОНОИНЖЕКЦИЯ, пък казваш че е КАРБУРАТОР :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Да кажа аз какво измагерих на мойта та роди някоя друга кобилка. Имаше една ламарина на въздуховия отвор на КУТИЯТА на въздушния филтър, която играе роля на стопер да не попадат разни глупости директно във филтъра. Аз разкарах тая джаджа и най-отпред сложих фина метална мрежичка за да не влизат кал, мухи и тям подобни бръмбъзъци. Има разлика честно да си кажа. Сега педала на газта ми е доста по-чувствителен и ... абе усеща се. Ако искаш пробвай :angry: Успех :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

е да ама при мен не става щтото съм карбуратор, само главата е от d15b2

Е как така тая работа :):angry: Нали казваш че ГЛАВАТА ти е от D15B2 -мотор който е МОНОИНЖЕКЦИЯ, пък казваш че е КАРБУРАТОР :cool:
ами колата е била 1,3отгоре филтъра и всичко друго си е като на 1,3обаче на мотора пише d15b2.нямам с какво да я снимам да ви покажа, надявам се на следващата среща да има с какво да снимам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

а всъщност май главата е от 1,3 а блока от 1,5 :angry: не разбирам много, надявам се да сте ме разбрали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

ами колата е била 1,3отгоре филтъра и всичко друго си е като на 1,3обаче на мотора пише d15b2.нямам с какво да я снимам да ви покажа, надявам се на следващата среща да има с какво да снимам.

Значи - БЛОКА е от D15B2, а ГЛАВАТА си ти е от оригиналния мотор - D13B2 (1.3 карбуратор).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

А по междодругото: Сивик-а ти какъв модел на шасито се води - EG3 или EG4 ?! Фактически, кажи ми какво пише на номера на шасито СЛЕД "JHM"- какво следва EG3 или EG4.Питам, за да разберем КОЕ точно е сменяно в тази кола - БЛОКА или ГЛАВАТА :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2
Отговорено (Редактирано)

ами колата е била 1,3отгоре филтъра и всичко друго си е като на 1,3обаче на мотора пише d15b2.нямам с какво да я снимам да ви покажа, надявам се на следващата среща да има с какво да снимам.

Значи - БЛОКА е от D15B2, а ГЛАВАТА си ти е от оригиналния мотор - D13B2 (1.3 карбуратор).
да точно такаизвинявам се за недоразумението

А по междодругото: Сивик-а ти какъв модел на шасито се води - EG3 или EG4 ?! Фактически, кажи ми какво пише на номера на шасито СЛЕД "JHM"- какво следва EG3 или EG4.Питам, за да разберем КОЕ точно е сменяно в тази кола - БЛОКА или ГЛАВАТА

ще трябва да погледна ще сега не се сещам, довечера или утре ще кажа. Редактирано от d15b2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

А с карбуратор ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

м даа :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest sand0
Отговорено (Редактирано)

"Как да изкараме още някой кон"

 

последно ще изкарваш ли конете от двигателя или ще вкарваш :angry:

 

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

последно ще изкарваш ли конете от двигателя или ще вкарваш :angry:

Xaxaaa :cool:)Добро попадение!Един съвет и от мен - по-"тънко" масло. Между 15W-50 и 5W-30 има 3% разлика в мощността (и разхода)При мен това са 3 коня, кой ти ги дава.Също така и ПЕРФЕКТНА поддръжка, откъм филтри, масла, кабели и свещи, добра центровка. Само от това можеш да "изкараш" (зависи от къде гледаш) към 10 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest k_u_d_o_s

Ще я снимаме в неделя и ще покажем ама и аз бая се обърках като видях тоя филтър и d15b2???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Може да се сменят изходящите колектори с генерация 'Скорпион' както се казва. Един приятел го направи и твърди, че има разлика и че го усеща. Не знам какво точно правят тези колектори, но чух, че помагали на газовете да излизат по-бързо. А и могат да се направят по поръчка за около макс. 200 лв.А някой знае ли къде полират колектори, а и каква ралика може да даде това, като просто ще бъдат по-гладки. Толко ли много пречи това на мощността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Бате едно авансче от 1-2 градуса, и всичко което изредих, и стоя карбуратор след 5000 оборота до 8000 оборота ще е яка осичка! Но до 5000 об. ще ти се струва леко спъната заради аванса! Дай да я видим на живо , че ми възбуди любопитството!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

А по междодругото: Сивик-а ти какъв модел на шасито се води - EG3 или EG4 ?! Фактически, кажи ми какво пише на номера на шасито СЛЕД "JHM"- какво следва EG3 или EG4.Питам, за да разберем КОЕ точно е сменяно в тази кола - БЛОКА или ГЛАВАТА :)

значи колата е eg3a номера на мотора (на табелката на купето)започва с d13b2a на самият блок пише d15b2 :angry: като се съберем в неделя ще снимаме и ще видите щото към софия не знам кога ще идвам :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Ясно ;)

 

Значи, стандартно колата ти си е с D13B2-ка мотор, но впоследствие блока е сменен с такъв от D15B2 - явно е имало някакво събитие, затова с сменен ;)

 

Та на практика, в момента автомобила ти е с 1500 кубиков, КАРБУРАТОРЕН мотор ;) Интересно с каква мощност е в момента (предполагам МЕЖДУ 75 - колкото е D13B2 и 90 коня, понеже все пак обема на мотора е нарастнал с около 200 куб. см.).

 

А по междодругото - за Сивик 4-а и 5-а генерация са предлагани и 1500 кубикови, 16 клапанови КАРБУРАТОРНИ :angry:!!! мотори, НО САМО за Азиятския пазар. Това са D15B3 (с 1 карбуратор) и D15B4 (2 карбуратора + КАТализатор). Мощността и на тези мотори варира нещо около 90 - 100 конски сили, но точни данни НЕмога да открия НИКЪДЕ !

Та, може да се каже че ти в момента имаш едва ли не си с D15B3 ;);) мотор - около 90 коня. Но е трудно да се говори наизуст, така че....НИКОЙ НЕЗНАЕ С ТОЧНОСТ каква мощност изкарва този мотор "мелез" ;)

 

PS: в mobile.bg-то се продава един ЧЕРЕН Сивик 5-а генерация Седан от Търговище. Та ТОЗИ СЕДАН, пише че е с 1.5 16 клапанов мотор, но на снимката на двигателя се вижда как главата е досущ същата като от D13B2 - карбураторен !!! А това е МНОГО странно, защото за ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАЗАР за Сивик 5-а ген. Седан НЕ Е предлаган НИТО 1300 кубиков мотор, НИТО пък карбураторен :cool: Та се чудя - дали пък в този случай НЕ са сменили главата - да са сложили глава от D13B2 ?! Или пък този Сивик е докаран някъде от АЗИЯ !!!:) - с D15B3 мотор ! Странна работа !!!:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

ами да ви кажа върви повче от 1,3 ама дали е като 1,5... трябва някой който е крал 1,5 да я пробва. аз забелязах че до 3000рпм си върви нормално и после вече се усеща как започва да дърпа и става доста по-пъргава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Моят сивик е 5-а ген. 1.5 16v японско изпълнение. Имам предвид, че е произведен там, а не в Европа. Та ако се видиме на някоя среща може да я сравниш и да прецениш как въри едната и другата и да си направиш извод за мотора горе долу колко коня е. Моя мотор е D15B2, моно инжекцион.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

Моят сивик е 5-а ген. 1.5 16v японско изпълнение. Имам предвид, че е произведен там, а не в Европа. Та ако се видиме на някоя среща може да я сравниш и да прецениш как въри едната и другата и да си направиш извод за мотора горе долу колко коня е. Моя мотор е D15B2, моно инжекцион.

значи отгоре е със кръглия ваздушен филтър? много интересно. ще се вдигна и аз някой път да дойда до софия за събирането :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dechko

предложили са ти разпр. вал от d 15 b 3 той ще те направи 90 к.с. само за 150 лв !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

вярно е ама в момента хич не съм подготвен с парите.... така че сигурно няма да мога да се възползвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...