Jump to content
Guest Alex-civic

Загрява на ниски обороти

Recommended Posts

Guest Alex-civic

Здравейте пак, след заварка на глава (беше пукната) и смяна на термостат излезе друг проблем по civic-a :D. Когато е на ниски обороти вдига температурата много бързо, когато задържа над 3000 оборота температурата мигновено се нормализира. Може ли това да е от водната помпа? Някой ако е имал такъв проблем, моля да сподели. civic 1995 1.4i

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Незнам как става колега, ама моята е тъкмо обратното! :D По принцип мисля термостата ми е за смяна, но сега е топло и не се усеща така. Но като е студена на ниски обороти - не загрява и тва е, карам - и всичко (пак на по-ниски обороти), след време се вдига. Иначе ако е поработила малко, защото не ми се вдигат много обороти докато е студена, даже и 3000, та качвам я на 3000 и за няма и 30 сек си имам нормална температура!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Alex-civic

И аз не знам колега :D надявам се някой да подскаже преди да отида в сервиз !!!А как не ми се ходи ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BasiDi

CRX-а ми правеше подобен проблем - загрява твърде бързо на ниски обороти и вдига прекомерно налягане в охладителната система. Първото подозрение беше за избила гарнитура или спукана глава, следващото - за проблем с водната помпа. Главата се оказа здрава, водната помпа беше сменена с нова, гарнитурата - също, не помогна. Тъпото е, че няколко дни по-късно проблема се оправи от само себе си. Още по-тъпото - че седмица по-късно спря да загрява изобщо, въпреки новия термостат. В момента обаче е и с нов собственик, та не знам какво се е случило по-нататък :) Шатъла също ми прави на няколко пъти подобни номера, оказа се съвсем мъничка пукнатина в единия от маркучите (гадничко - практически не тече, но при изстиване на двигателя вкарва въздух в системата), в комбинация със неоригинална радиаторна капачка, с отваряне на клапана с около 0.3bar над допустимото. проверявал ли си какво се случва, когато я оставиш да загрее на ниски обороти и отвиеш малко щуцера за обезвъздушаване (след като загрее)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Alex-civic

Не не съм проверявал, но налягането е голямо и когато е загряла и отвия капачката на резервоарчето, от маркуча излиза пара. Аз вчера я взех от сервиза, но чак днес видях че перката не завърта като вдигне температура и утре ще ходя при майстора да я види защото не ми вярва :) Странното е че карах около 30 км без проблеми и като паркирах - веднага вдигна градусите. Ще видим утре, мен много ме съмнява че проблема е в перката, защото термостата е нов, главата е проверена и гарнитурата е нова. При теб какво ставаше като отвориш дюзата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Бах тая Хонда.....тя стана историческа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Alex-civic

Бах тая Хонда.....тя стана историческа :)

<{POST_SNAPBACK}>

Знам, мен питаш ли ме?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Малко на посоки, ама да не ти падат тоците на обороти и да се побърка електрониката нещо? Не че звучи логично, ама и цялата история е малко мистерия! ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

преди години на мой френд на ескорта бяха сменили гарнитура на главата, сложили с по-големи отвори на охлаждащите магистрали. Човечеца си измря от студ две зими, обиколи всички сервизи, докато разбраха проблема. После я смениха и колата заспа. Тогава разбрах, че има 3 основни вида гарнитури - за нормален като нашия климат, за северните страни и за пустинен. Да не са ти шибнали някоя арктическа гарнитура, или по-вероятно да имаш затлачени магистрали за охлаждащата течност? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Да не са ти шибнали някоя арктическа гарнитура, или по-вероятно да имаш затлачени магистрали за охлаждащата течност? :)

<{POST_SNAPBACK}>

Освен хилядите гарнитури, може да е температурен датчик, виж си и дали ти губи вода по малко от някой фланец, на баща ми колата губеше по приблизително половин-осемстотин мл на 2 месеца приблизително и се оказа уплътнение на един от фланците на охлаждащата система който прави връзка м/у блока и един маркуч, но може и да е хлабав ремък, но тогава би трябвало и тоците да се бъгват

 

Късмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chikiriki

И аз не знам колега  :huh: надявам се някой да подскаже преди да отида в сервиз !!!

 

А как не ми се ходи ...

<{POST_SNAPBACK}>

.......едно дупе като имало да тегли ............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest BasiDi

На моята се оказаха 3 проблема, вероятно свързани: Първо, замърсен радиатор , заради (предполагам) ненавременната смяна на антифриз. Второ, въпросния радиатор се оказа с малка пукнатина - недостатъчна, за да губи вода при неработещ двигател, но явно достатъчна, за да прави бели при загряване. По-гадното е, че при загрят двигател теча е съвсем слаб и точноста се изпарява веднага и се забелязва много трудно :blink: И най-интересното, което, предполагам, е и причината да се спука радиатора - липсващ термоекран на изходящия колектор. Аспухът се загрява много бързо, още преди термостата да е отворил и съответно да има поток през радиатора. и като го няма термоекрана, антифриза в най-близкото до колектора място завира и прави тапа. Нататък и сам се сещаш какво става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...