Jump to content
Guest gothic_fan

Help! Супорт

Recommended Posts

Guest gothic_fan

Колеги, количката ми е Civic Hatch 93", от известно време имам следния проблем: в произволен момент при рязко натискане на спирачка дясното предно колело блокира, в смисъл задира и се нагорещява чак джантата, за диска да не говоря. Като изтине пак си карам...Водих я на 2 сервиза, в първия ми казаха че няма проблем?!, в другия проблема бил цилиндъра на супорт-а,дори ми го показаха,един такъв,наяден,бил за смяна защото спирачния механизъм не може да се връща, но не можаха да ми намерят такова чудо. От друго място ми казаха цена на супорт-а 160лв, въпроса ми е да си го вземам ли и какво включва въпросната част???? :thumbs1: 10x!!!!

Редактирано от gothic_fan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nta

Колеги, количката ми е Civic Hatch  93", от известно време имам следния проблем: в произволен момент при рязко натискане на спирачка дясното предно колело блокира, в смисъл задира и се нагорещява чак джантата, за диска да не говоря. Като изтине пак си карам...Водих я на 2 сервиза, в първия ми казаха че няма проблем?!, в другия проблема бил цилиндъра на супорт-а,дори ми го показаха,един такъв,наяден,бил за смяна защото спирачния механизъм не може да се връща, но не можаха да ми намерят такова чудо. От друго място ми казаха цена на супорт-а 160лв, въпроса ми е да си го вземам ли и какво включва въпросната част???? :thumbs1:

10x!!!!

<{POST_SNAPBACK}>

спирачното цилиндърче с времето, особено на дясното колело, се пълни с какви ли не боклуци.

 

разглоби си спирачното апаратче, извади го (то си личи дали е клеясало много още преди да го извадиш) и го почисти добре.

 

при мен беше обратния ефект - дясното спираше по-трудно, но според мен спокойно може да е от същото

 

пробвай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest scyberboy

Баш това е ! Кат ти се скъса гумичката която пази луфта между цилиндърчето и самия спирачен апарат, сичко там ръждясва, клеясва и се пълни с лай*а. Разглобяваш целия апарат, пилиш ( чистиш ) цилиндъра и блока на спирачниа апарат до блясък. Ако си намерисш подходяща гумичка(маншонче) слагаш и караш.... Хубаво е да си провериш и левия апарат, нищо чудно и той да е започнал да се разлага :thumbs1:Тва отгоре е от личен опит. Успех с поправката на проблема и да пишеш кво е станало :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

ако дойдеш в неделя на калояново, мой да ти измислим едно цилиндърче - used :thumbs1::devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gothic_fan

Колеги, супер сте, благодаря за бързите отговори,аз хич не разбирам от тия неща, затова питам дали да ги давам тия пари или да търся само цилиндърче, аз тия гумички ги имам отпреди,поеъчах си оригинални,ама ме посъветваха да не ги слагам на старото цилиндърче защото само ще ги изхабя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Баш това е ! Кат ти се скъса гумичката която пази луфта между цилиндърчето и самия спирачен апарат, сичко там ръждясва, клеясва и се пълни с лай*а.

Разглобяваш целия апарат, пилиш ( чистиш ) цилиндъра и блока на спирачниа апарат до блясък. Ако си намерисш подходяща гумичка(маншонче) слагаш и караш.... Хубаво е да си провериш и левия апарат, нищо чудно и той да е започнал да се разлага :D

Тва отгоре е от личен опит. Успех с поправката на проблема и да пишеш кво е станало  :D

<{POST_SNAPBACK}>

пилиш ама леко с водна шкурка ,а не с раш пила :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...