Jump to content
Guest slus4o

Колко е въздушното съпротивление?

Recommended Posts

Guest slus4o
С какво число се класираме ние собствениците на Петата генерация, дали е между 0.26 и 0.28 аз поне толкова предполагам, но ако някой знае да казва, предполагам и на другите колеги ще е интересно да разберат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

надявай се :)CRX-a e c 0.30 Cd, 4ген сивик е с 0.35. Така че 5ген може и да е по-аеродинамичен, но не е под 0.300.25 е Калибрата. Но там специално е гонен максимално ниско въздушно съпротивление. Но въпреки, че на Калибрата коефициента е по-нисък, като цяло въздушното и съпротивление може би е по-високо от на CRX-a заради по-голямата челна площ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

аз много търсих за 6-та генерация, но така и не намерих достоверни данни. Нека ако някой знае, да ги напише :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum
хонда.джапанТук пише за 10% подобрение на коефициента на въздушно съпротивление на 5та ген. хечбек спрямо 4та ген. хечбек (където е 0.33) - значи става към 0.30И 20% подобрение при седана, който странно е 0.37 - и седана става към 0.30 тогава.Не дават точни цифри обаче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slus4o

.................0.25 е Калибрата...............

<{POST_SNAPBACK}>

Това е доста добро число :D за един "ОРЕЛ" :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

абе и аз съм срещал за 6-та ганерация цифри от 0.24 до 0.28, като гледам формата, там ще е някъде - под 0.30, ама колко със сигурност не зная :D Ай някой, който е на "ти" с английския, или японския :D да изрови нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

мом4ета калибрата е 0,29 или 0,30!!!!!!!!!!!!!!!!! не се бъркаите аз специално много се подразних как моя прелюд ще е с 0,30 а изглежда толкова прекрасен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L
:D:D:D 0.286-0.290 - маи се води калибратаа хубавия прелуд маи е 0.320 а сивик 5г е мно странно от 0.310 до 0.360 можеби според модефикацията...дел сол е 0.420 нз до колко са верни данните ;) ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти :cool: а да попитам оригиналното крило на 5-та генерация седан намалява ли съпротивлението което натиска колата отгоре или го увеличава???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Здрасти :) а да попитам оригиналното крило на 5-та генерация седан намалява ли съпротивлението което натиска колата отгоре или го увеличава???

май аз съм единствения който си мисли че 5 ген седан няма оригинално крило.... или говорим за английски сивик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

Здрасти :) а да попитам оригиналното крило на 5-та генерация седан намалява ли съпротивлението което натиска колата отгоре или го увеличава???

Само за красота (и то относителна) служи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали ви постнах тема и сайтове по въпроса бе хора !!! калибра 0.28сивик 4 - 0.36сивик 5 - хеч 0.35 ; седан -0.33црх 2 - 0.30прелюд 4 - 0.32кончерто - 0.36аве имаше и още доста ама сега не се сещамтова са коефициенти и реално от тия най малко съпротивление има ЦРХкрилото винаги пречи на колата да ходи напред ... даже и антената на радиото при 180 пречи :) широките и високи гуми също ,на 180-190 счупения ми габарит започва да се усеща , отворените прозорци дърпат колата яко назад ниските брони ,особенно задните ,когато кола не е покрита отдолу също пречат ...абе таковало си е майката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ceco_accord

lookcho 3a Accord-6 седан (Англииската версия) да кажеш нещо ако си срещнал и ако има някоя схемичка с притискащия ефект разпределен на преден и заден мост при различни скорости . Нямам никакви спойлери , антикрила , калобрани (съвсем като от магазина) - колцата изглежда оптекаема и е много тиха (вятърът започва да се чува около 130) но при около 200 се усеща как и олеква задницата - ако съм сам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

...но при около 200 се усеща как и олеква задницата...

Някъде бях чел, че полегат заден прозорец намялява много съпротивлението, но при 150-160 тегли с около 130 килограма нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Legend 87' 4 dr. CD=0.32не че ми е ясно но май е добре по цифри. Сивика 4 генерация 3 врати беше по- добре.Магнум ще подтвърди....Aerodynamic drag factor CD: 0.32Aerodynamic drag factor ## front reflecting surface CD×A: 0.64Lift coefficient CL: 0.18 Yawing moment factor* (At the time of yaw angle 6°) CYM: 0.03

Редактирано от Mark Antoniy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...