nonamed 50 #1 Публикувано 23 Август, 2010 (Редактирано) Понеже косачката твърдо е на инжекторна концепция, не са ми нужни доста работи: - дуал карб от Д14А1 - свален от моята кола, настроен и работещ перфектно (колата ми побесня с него). Оборудван е със всичко, свързани вакууми, колекторът върви с него. Бонус - кутия за въздушен филтър с нелош филтър. По желание - добавям ел. блок за автосмукач (студен старт)+витек контролер+корекция на сместа при вклюване на витек за Д13-ка (направн е да работи заедно с компа на 13-ката). Цена за всичко - 100 лева, сетъпът е болт - он, сваля се стария всмукател, слага се новия, работи и без комп. - Електрическа бензинова помпа за карбураторен двигател. Помпата е лепена, но работи перфектно, за налягане до 0,3 бара, цена - 40 лева. С бонус филтър, на 1000 км - Бензинова помпа външна за високо налягане - 3,5 бара за инжекция. Чисто нова - слагана е само за проба (предпочтох вътрешна в резервоара). С успокоител на налягане. Цена - 70 лева - Електрическа бензинова помпа за дуал карб - Прелюд. Храни 1.8 л карбураторен двигател - има проблем със защитата от изгаряне - винтчето е с развалена резба. Ако на някой му върши работа - подарявам. - Горивен регулатор за карб- ниско налягане. Изчиства колебанията в налягането след помпата, правилната настройка е решаваща за при карба за нивото в поплавковата камера. На около 5000 км. Цената е 45 лева. - Комп - ПМ1 за Д13ка - перфектен, 20 лева и още доста работи - не ми се изброява... Снимки: Останали са ми още -дискове спирачни от 4 ген Д13 - 4х100, 231 мм, спирачни апарати - от 13-ката, централна конзола; - Всмукателен колектор ОБХ - твърдо ще минавам на ИТБ концепция - Пружини за клапани - ще влизат в моята кола, освен ако някой не ги поиска. За заинтересованите - 0898 855900 или на ЛС Редактирано 23 Август, 2010 от nonamed Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #2 Отговорено 6 Септември, 2010 Карбовете, филтъра, помпата от Прелюд и електронния блок за карбовете ги няма. Останаха: Помпа за инжекцион - външна, нова, с успокоител - 70 лв. Помпа външна електрическа за карбуратор - 40 лв. Регулатор за горивно налягане за карбуратор - 45 лв. ЕКУ от Д13 - перфектно, 20 лв. Дискове от Д13 - 4х100, монолитни, 231 мм, шлайфвани - по 20 лв. Спирачни апарати от 4 ген. Д13 - за профилактика, по 20 лв. Всмукаелен колектор ОБХ с вградени тромпети, за Д серия, нов - 300 лв. Подсилени единични пружини Crower за клапани за з6 глава - нови, 300 лв. Канистър за Д13 - 10 лв. Конзола средна къса от 4 генерация 13-ка - лв. фсичко на сергията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #3 Отговорено 18 Септември, 2010 Продадена и помпата за високо налягане.Помпа външна електрическа за карбуратор - 40 лв.Регулатор за горивно налягане за карбуратор - 45 лв.ЕКУ от Д13 - перфектно, 20 лв.Дискове от Д13 - 4х100, монолитни, 231 мм, шлайфвани - по 20 лв.Спирачни апарати от 4 ген. Д13 - за профилактика, по 20 лв.Всмукаелен колектор ОБХ с вградени тромпети, за Д серия, нов - 300 лв.Подсилени единични пружини Crower за клапани за з6 глава - нови, 300 лв.Канистър за Д13 - 10 лв.Конзола средна къса от 4 генерация 13-ка - лв.още на сергията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #4 Отговорено 14 Октомври, 2010 Чуркулякът още стои (без написаното горе) - цените са подлежат на коментар (като капалъ чарши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #5 Отговорено 21 Октомври, 2010 Регулаторът отиде на добро мястоПомпа външна електрическа за карбуратор - 40 лв.ЕКУ от Д13 - перфектно, 20 лв.Дискове от Д13 - 4х100, монолитни, 231 мм, шлайфвани - по 20 лв.Спирачни апарати от 4 ген. Д13 - за профилактика, по 20 лв.Всмукаелен колектор ОБХ с вградени тромпети, за Д серия, нов - пазарлъкПодсилени единични пружини Crower за клапани за з6 глава - нови, 300 лв.Канистър за Д13ка - лв.Конзолка средна къса от 4 генерация 13-ка - лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове