Jump to content
prozacc

Къси- дълги при Акорд

Recommended Posts

Колеги, днес забелязах нещо, което не е притеснително, но все пак ми е странно и интересно дали е така при вас. На спрени фарове като намигна с дълги (примерно да пропусна някой) ми се пускат и късите заедно. Това при вас така ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то има ли друг начин? май всички коли запазват късите ако могат,за да се получи максимален ефект като интензитет на светлината.де да знам де,ще пробвам довечера и ще ти кажа.само при премигване или и при каране на дълги ти светят и двата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз мисля,че при всички е така.Когато от изключено положение пусна дълги се забелязва как би-ксенона включва първо късите и след това дългите.Може би са го направили така защото дългите светлини са концентрирани в по-далечно разстояние от колата т.е. първите няколко метра(които се осветяват от късите светлини) не са толкова добре осветени за сметка на останалите и за това се пускат 2та вида светлини за да се покрие цялото разстояние,но това е просто мое предположение.

Редактирано от demon89

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така е само при японските коли и по конкретно при Акорд и Прелюд на Хонда тъй като те управляват фаровете си по минус а не по плюс като е при повечето "нормални" коли. Стандартно към всеки фар отиват три кабела ("+" на късите, "+" на дългите и общ минус) но при гореизброените отиват не два плюса а два минуса и общ плюс! Тоест за да ти светнат дългите трябва да светнат задължително и късите! При "нормалните" коли когато превключиш на дълги - късите изгасват! Късите не изгасват само ако използваш така наречената светкавица, тогава винаги светят и къси и дълги едновременно!п.п. много е сложна схемата на управление по минус, но ако искаш мога да ти я кача :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите... аз се притесних да не нещо да е преправяно по барачката :(ПС ще се радвам ако може да ми пуснеш схема на тръбите преди филтърната кутия на Акорд 5-та генерация 1.8. Трябва ми да проверя от къде точно засмуква въздух, а не мога да го намеря в юзър менюъла....

Редактирано от prozacc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

засмуква от калника :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това и аз го видях като махнах мигача. Но има една голяма черна кутия с едно продължение към радиатора. Там искам да разбера какво точно става, защото са ми махнали тръбите от филтърната кутия към калника. По принцип това го правят газаджиите при някои коли, за да не гасне двигателя ако го пуснеш на свободна по надолнище (обикновена газова). Обаче ми фучи и ръмжи все едно съм със спортен филтър и се дразня. Та искам пак да ги сложа. Но ако началото на засмукващия механизъм е изложен на лесно място за въздушната струя може да се прецака празния ход в движение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това и аз го видях като махнах мигача. Но има една голяма черна кутия с едно продължение към радиатора. Там искам да разбера какво точно става, защото са ми махнали тръбите от филтърната кутия към калника. По принцип това го правят газаджиите при някои коли, за да не гасне двигателя ако го пуснеш на свободна по надолнище (обикновена газова). Обаче ми фучи и ръмжи все едно съм със спортен филтър и се дразня. Та искам пак да ги сложа. Но ако началото на засмукващия механизъм е изложен на лесно място за въздушната струя може да се прецака празния ход в движение.

Газаджиите го правят това май с цел да влиза по-малки въздух,респективно кислород.От там и по-малко газ,следвателно убита кола,но харчеща по-малко.Това е в стил 'бакшиш'.Относно късите и дългите,сега се сетих да го пробвам в гаража,и двете светят заедно макар че Маниака явно вкара техническа информация по въпроса:lol:Наистина на повечето коли дето карат вечер на дълги,заради скапаните си фарове,им светят само дългите.Но на мерцесед 190 и 124 светят всичките,явно са като акорда,прелюда и другите такива.....Въпрос на изпълнение явно.Я аз да попитам за американско купе от 94-97 , как по дяволите се маха само габарита до фара?Нима трябва да сваля и целия фар или да махна бронята,за да сменя една пиклива крушка?Отгоре има винтче,но отдолу нещо продължава да го държи.Успях да видя някакви палчета,долното от които ми е счупено,но въпреки това не излиза копелето.Предполагам че на 93-96 английските акорди габаритите им са по същия начин,може да споделят ква е цаката:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разходът се регулира от един винт на тройника (при мен е обикновен маркуч). От него можеш да я направиш да върви, но в същото време ще и харчи, можеш да я направиш и да върви като трактор, но пък и да гори малко. Поради въпросните въздухозаборници при Астра Ф с обикновена АГУ, ако не са разкачени гасне в движение. Съвсем други са нещата при газовия инжекцион.

Редактирано от prozacc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 пъти прочетох първия пост, втрещен, че накой ми ползва акаунта, докато видя, че има същия аватар :P Иво, като махнеш винчето от горе, от там нататък е само дърпане и леко бъркане с отверка м/у фара и габарита. Пинчетата са 3 - 2, едно до друго отстрани в калника и едно в долния ляв ъгъл, гледано отпред + едно продълговато краче малко над него, съвсем до фара - страница 1217 от Manual-а, ако ти се чете.Първия път незнаех и когато сменях крушка там, свалих подкалника и бронята :lol:

Редактирано от tazzz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали някой може да ми даде Мануал за CD7 - 2.2 ?Ще го помъча пак този габарит явно:lol:Но някой се е престарал преди мен и е счупил щифта до фара,та леко се колебая:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

!!! !!! Грижи нямате

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...