PARADOX_sf 126 #1 Публикувано 12 Август, 2010 Имам един въпрос свързан с кутиите на Д серия.Съвместими ли са диференциалите между различните модели кутии за Д серия? Смисъл кабелни и хидравлични, както и от такава от ZC мотор? Ако има разлики какви са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #2 Отговорено 13 Август, 2010 (Редактирано) Имам един въпрос свързан с кутиите на Д серия.Съвместими ли са диференциалите между различните модели кутии за Д серия? Смисъл кабелни и хидравлични, както и от такава от ZC мотор? Ако има разлики какви са?Съвместими са, но тези от ZC са с по големи отвори заради по дебелите полуоски на двуваловата кутия, което ще рече че ако сложиш диф от ZC, трябва да сложиш и полуоските от ZC + каретата+семерините, които също са с по-голям отвор.Иначе захващането на короната върху дифа е еднакво за всички Д-кутии, което е добра новина за тези които искат къс файнъл драйв Редактирано 13 Август, 2010 от hondю Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #3 Отговорено 13 Август, 2010 (Редактирано) Зaбравил съм да напиша че и лагерите на дифа на ZC са различни, но мисля че се подразбира. Редактирано 13 Август, 2010 от hondю Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #4 Отговорено 13 Август, 2010 Много благодаря за полезната информация! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #5 Отговорено 13 Август, 2010 давам два жокера:1. Моята практика показва, че не трябва да се доверяваме на 90% от инфото в нета и най-сигурно е да се разглоби кутията и да се брои и мери на място, защото често стават изненади.2. Ако махате короната от дифа имайте предвид че болтовете са с обратна резба !! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове