Jump to content
Guest alberrto

Олекотяване на маховшк

Recommended Posts

Guest alberrto

Изкам да олекотя маховика но не знам каде могат да го направят със разпробиване моля помогнете, И без това имам проблем със екстремен старт :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest triegger

Изкам да олекотя маховика но не знам каде могат да го направят със разпробиване моля помогнете, И без това имам проблем със екстремен старт :ph34r:

<{POST_SNAPBACK}>

Аз знам но има една тема тука що не я прочетеш първо.Хората /повечето/ са дали ясни последици от олекотяване на маховика.Човека който знам ги прави за състезателните дайхатсута от него знам че не е проблем стига да не се прекалява.Но за балансирането на маховика е нужен и коляновия вал който ще върти маховика балансират се заедно.Ако не се балансират заедно могат да настъпи сериозен демидж на мотора както и на шофьора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest alberrto

Изкам да олекотя маховика но не знам каде могат да го направят със разпробиване моля помогнете, И без това имам проблем със екстремен старт :D

<{POST_SNAPBACK}>

Аз знам но има една тема тука що не я прочетеш първо.Хората /повечето/ са дали ясни последици от олекотяване на маховика.Човека който знам ги прави за състезателните дайхатсута от него знам че не е проблем стига да не се прекалява.Но за балансирането на маховика е нужен и коляновия вал който ще върти маховика балансират се заедно.Ако не се балансират заедно могат да настъпи сериозен демидж на мотора както и на шофьора.

<{POST_SNAPBACK}>

Колега преди малко пробвах колата и маи ма ефект,но да си призная несам я карал няколко месеца.На писта Дракон 1 ще разбера сас сигорност,просто улиците швършват пного бързо. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

колко кг свали?...по то4но колко беше колко стана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest triegger

Неможе да няма ефекект.То тогава хората няма да измислят леки съиденители като керамичния.Ще се развърта много по бързо както на скорост така и на място.Мисълта ми беше че не е работа за в домашни условия от любител.Казах трябва да се балансира с коляновия вал защото може да скъсаш маховика при високи обороти от вибрациите кактои да разбиеш лагерите на вала да не говорим от отломките на маховика че минават през купето като през масло.Замисли се. Същото е и при гумите на автомобила като не са балансирани тресе купето така и маховика тресе мотора.Аз лично не бих сложил не балансиран маховик и вал на моята кола освен ако не реша да ставам камикадзе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon
Отговорено (Редактирано)

Средното си образование го карах в техникум по ДВГ. Там имаше добра база, автосервизи, полигон и прочее.....та някакви маняци си тунинговаха Лада (не бяха ученици там). Та не съм бил там когато се е случило, но ми разказаха, че един ден я тествали на полигона и я въртели по терена, като се чуло нещо като силен трясък и маховика излетял през предния капак на ладата. След това наистина имаше огромна дупка на предния капак на автомобила, не бях виждал подобно нещо никога :D Чудил съм се след това каква сила е акомулирал маховика при това движение?!? Да пробие двигателя и да излети в небето..... :P:D п.п. Незнам какво са правили и как се е сличило, но просто темата създаде асоциация в мен и се сетих за тази случка. Възможно е и причината за повредата да е била и съвсем друга, не мога да кажа със сигурност.В същото време познавам хора, които са си олекотявали маховиците и то за някой без последствия, а един от автомобилите му блокира мотора по-късно. Но не е ясно пак дали е заради маховика, защото бяха пипани адски много неща по него.

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Наистина не трябва да се прекалява с олекотяването! Най-добре е да го прави човек който не му е за първи път.По принцип най-лесно олекотяване се постига с престъргване,но задължително трябва да се "райберова".Но майсторите си знаят работата.С разпробиване и други каквито и да било отвори също става но баланса е задължителен-не за друго,но неведнъж съм виждал откъснат като парче хартия маховик. Държа да подчертая че олекотяването на мотора е добро когато е съвкупност от олекотени елементи, т.е. олекотява се и коляновия вал (питите), биели,освобождава се буталния болт и се прави със зегерка и т.н. и т.н.! Олекотяват се най-вече състезателните коли.Ти незнам кво целиш?.Хондата си едоста добре сгъстена за да върви.Биелите и коляновия вал също са добре изчислени.Ефект ще има от олекотяване - но незнам какъв ефект очакваш. Досега сме олекотявали неведнъж доста от елементите на един мотор,но главно бегачкова Лада,защото всичко в нея е ТУЧ :D При тях с олекотяване се стремиме да се доближим до тегло на елементите равняващо се на това от западните коли. Има много други начини да позасилиш Хондака.Що се отнася до старт-има си специални съединители!!!!! И все пак това е моето мнение. УСПЕХ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...