Jump to content
Guest greenwather

джанти

Recommended Posts

Guest greenwather

ще станат ли на 4 генерация ако се сложи фланец и изобщо как става таз работа .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

ЗАБРАВИ!!!:wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

ЗАБРАВИ!!!:hondarulez:

<{POST_SNAPBACK}>

ДОБРЕ :(

<{POST_SNAPBACK}>

лелее колко лесно давате категорични отговри, как не става с фланци майна ела да ти покажа фланци от 4х108 на 4х100 дето държат на състезателна кола с сликове шпер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zaphod

Мойто скромно мение е че фланците са кофти работа е добре да се избягват!А като стана дума ти тея 4х108 такива ли са?? <<4 x 108 25 65.0>> ако да продаваш ли ги :ph34r::blink: ок шега... ма все пак ако може без фланци е най яко. И ако може със точния офсет да ти е джантата е най-добре има "майстори" дето все обясняват как "тея джанти стават за тва нещо мой човек няма се плашиш, слагаш и караш смело" Ок, ама 10 разлика в оффсета при влизане в завой със скорост 70км/х знаеш ли колко променят натоварването на окачването ти? Можеш да си го сметнеш, накой е рашавал т.нар силова задача за окачването ти за да избере материалите и техните размери с цел да го направи максимално здрво, а ти с едни джанти с различен офсет (или в по-малка степен с фланец) му анулираш целия труд.... се едно си каза - бегай ги кви са тия инженери в хонда аз по ги разбирам в нещата....хехе - да ама не.... доверявайте се на тези които ви правят колите - те знаят какво вършат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

ми даи да караме само със сериини джанти и гуми 4е те и тва са сметнали......и ока4ването не пипаи ... :ph34r: си4ко става само трява да раздуеш калниците

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

категоричен съм, щото съм проверявал, ровил, бях полудял заради едни джанти, но накрая се убедих т.е. ме убедиха хора, които изработват такива фланци не на кой да е, а на баровски поршета, С-ки......,че си е пълна тъпотия и изнасилване на автомобила да се слага такова нещо. Има си джанти всякви размери, по-добре потърси известно време и вземи оригинален размер. Ако все-още настояваш - перфектно изработени и балансирани фланци от подходящ материал + болтове струват над 250лв!!! ..................искаш ли още, или Знипер ше ти даде неговите? :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

категоричен съм, щото съм проверявал, ровил, бях полудял заради едни джанти, но накрая се убедих т.е. ме убедиха хора, които изработват такива фланци не на кой да е, а на баровски поршета, С-ки......,че си е пълна тъпотия и изнасилване на автомобила да се слага такова нещо. Има си джанти всякви размери, по-добре потърси известно време и вземи оригинален размер. Ако все-още настояваш - перфектно изработени и балансирани фланци от подходящ материал + болтове струват над 250лв!!! ..................искаш ли още, или Знипер ше ти даде неговите? :ph34r:

<{POST_SNAPBACK}>

аз мойте някъде да съм казал че ги продавам ??!? ти си вършат работата и ще си я вършат много време, а като се увеличи растоянието между гумите сами си задайте въпроса по добре ли ще седи в завоя колата или по зле :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zaphod
Отговорено (Редактирано)

Ами "Майна 6то поколение" го каза правилно....За да си по стабилен в завой не е необходимо и достатъчно условие да са ти по раздалечени гумите... ми те щяха да ти ги слагат на прътове на по 1 метър встрани :D ако беше така...Всяка механична система освен всичко друго е и система от натоварване в която понякога натоварването се концентгрира прекалено много при на определени координати, кората решават тази задача за да намерят масата, големината и силовите характеристика на всяка частица която ти слагат там долу в окачването.....Не съм казал да не променяш нищо, казах че ако не можеш да си сметнеш сам какво променяш по-добре не променяй, а следвай вече сметнатото !!!А колкото до калниците и раздуването - това дали ще опират ти е най малкия проблем :D факта че се сблускваш с него най-напред не означава че е най-големия проблем да сложиш други джанти и гуми. Плюс това аз говоря само за разликите в офсета които напрактика изместват гумата навън или навътре, разликата във височината не е толкова голям проблем, колкото този за страничното изместване, макар че там ти се променя съпротивлението и т.н.

Редактирано от zaphod

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

Ами "Майна 6то поколение" го каза правилно....

 

За да си по стабилен в завой не е необходимо и достатъчно условие да са ти по раздалечени гумите... ми те щяха да ти ги слагат на прътове на по 1 метър встрани  :D ако беше така...

 

Всяка механична система освен всичко друго е и система от натоварване в която понякога натоварването се концентгрира прекалено много при на определени координати, кората решават тази задача за да намерят масата, големината и силовите характеристика на всяка частица която ти слагат там долу в окачването.....

 

Не съм казал да не променяш нищо, казах че ако не можеш да си сметнеш сам какво променяш по-добре не променяй, а следвай вече сметнатото !!!

 

А колкото до калниците и раздуването - това дали ще опират ти е най малкия проблем  :D  факта че се сблускваш с него най-напред не означава че е най-големия проблем да сложиш други джанти и гуми. Плюс това аз говоря само за разликите в офсета които напрактика изместват гумата навън или навътре, разликата във височината не е толкова голям проблем, колкото този за страничното изместване, макар че там ти се променя съпротивлението и т.н.

<{POST_SNAPBACK}>

мен мислиш ли че ми пука дали ще сменям лагери на 1 година, на 2 години или на колкото там ще се разбият? или дали искам като влезна в завоя задния да остане с 1 км назад, естествено знаеш отговорите, което обезмисля твоя пост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

хора, които изработват такива фланци не на кой да е, а на баровски поршета, С-ки

<{POST_SNAPBACK}>

Ей искам да видя баровско порше с фланци!

То сигурно има и вътрешни гуми ...

 

Аз също съм против изнасянето на джантите. Променя се осезаемо геометрията на колата. И то динамичната геометрия, колата влиза в друг "режим" и настройването и става не невъзможно, но доста трудно. И човек трябва да знае какво иска, какво търси и какво прави. А не с това да започне, и после да се чуди как да я удържи в правия път, защо в завой му се разчеква предницата и почва да сее.

 

И не ми казвайте, че състезателите карат с по-изнесени гуми - там окачването е сменено ако не цялото, то поне всички гумени тампони са заменени с лагери или поне с много по-твърди тампони. Там динамичната промяна на сходимостта се избягва изотдалеч! Bump steer може да спасява живота на по-неопитните, но състезателите си падат по малка нестабилност, по плавно поднасяне и т.н. - изпадам вече много в детайли.

 

Който не вярва нека си смени за малко поне изнесените 17"ки със зимните 13ки на стандартни хонда джанти, и ще види колко по-леко се кара колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...