k0c3 2 #1 Публикувано 3 Август, 2010 Здравейте,искам да споделя една моя случка от вчера.Реших да си сменя филтъра на купето на моето CRV,ако сте запознати процедурата е малко сложна и е необходимо да се сваля жабката,да се свалят едни гредички и след това имаме достъп до кутията с филтъра.Така,свалих всичко след половин часова борба,смених филтъра и сглобих всичко наново.Радостен,че имам нов филтър реших да запаля-но уви,колата и светна чек-а и отказа да запали.Не видях особенна връзка между свалянето на филтъра и отказа на колата да запали и се почна едно голямо бърникане из колата-проверка на всички поне на пръв поглед причини.Както и да е не открихме нищо и реших,че е за сервиз.Изведнъж се сетих за един мой приятел газаджия и му звъннах,след като му обясних за проблема,че се е случил след смяна на филтъра той се изсмя и каза:сега,бръкни долу между жабката и барчето-там има един гумен бутон,натискаш го надолу и палиш.След кратко търсене намерих въпросния бутон,натиснах го и О,чудо колата запали от раз.Колата ми имала някакъв шоков датчик,който при удар,катастрофа и т.н.т спира притока на гориво с цел безопасност.При смяната на филтъра на купето съм го задействал и това е била причината колата да не пали.Така,че искам да споделя.когато сменяте филтъра на купето бъдете по-внимателни-защото в някой сервиз,след кратък театър биха ви взели 30-40 лв,за "оправянето"на проблема.Лек и успешен ден! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове