MachineMan 1 #1 Публикувано 2 Август, 2010 Та, проблемът е, че като включа климатика колата почва да трепери. През 20-30 сек. се разтриса още по-силно за 2-3 сек. Иначе оборотите си седят към 800 и не мърдат. Самия климатик е доста слаб и като добавия треперенето, направо няма смисъл да го пускам. Филтърът на купето го смених, но преди и след него няма разлика. Проблемът е откакто имам колата (4-5 месеца) - нито се е влошил, нито се е оправил. Тампоните на двигателя са наред, а свещите не съм ги гледал, че нямам ключ да ги извадя, но студена пали след 2-3 сек. Еми това е по описанието, друго не се сещам в момента. Някой ако има идея или въпрос да казва Другото, дето искам да питам е, че сутрин, като тръгвам се чува една много неприятен плътен звук отзад, прилича ми на сирена на локомотив (но по-тих естествено). Чува се по няколко пъти за между 1 и 5 сек, при много бавна скорост (докато излизам от гаража например) . Като се раздвижи колата и звука изчева. Даже, ако е била оставена на слънце пак го няма. Но зимата пък се чува доста по-силно и му трябва повече време да изчезне. Появява се без да натискам спирачките. Дисковете са прави, а накладките са нови, Омбре ги сменя, но колата тогава беше загряла и не можах да му покажа. Аз ако трябва да налучквам, бих казал, че е някой амортесьор, който скърца докато се раздвижи, ама това не знам как мога да го установя със сигурност. Или може би ръчната не пуска напълно.... Тоя проблем трябва при майстор да се види, но го написах, защото звукът е много специфичен и някой може да се е сблъсквал с него.Мерси на отзовалите се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MachineMan 1 #2 Отговорено 3 Август, 2010 Да си помогна малко сам : http://roverclub-bg.com/forum/viewtopic.ph...4294efafcc7fa51 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #3 Отговорено 3 Август, 2010 климатика пълнил ли си го,защото тази процедура се прави всяка пролет.ако няма фреон не само че няма да изстудява,ами ще му смелиш и лагерите.ако ти трябват координати на читави климатикаджии,свиркай.относно тресенето-явно консумацията която компресора за климатика възпроизвежда към двигателя е прекалено висока.или нещо в него не е наред и триенето му е по-силно от нормалното,или компютърът който следи за оборотите като пуснеш климатика не работи като хората.мойта кола го прави подобно,но не е прекалено и според мен така трябва да си прави.ходи при хора дето правят климатици да ти кажат дали си внушаваш или имаш повод за безпокойство.иначе ако колата е по-стара на години ползва по-прост компресор на климатика,който винаги помпа на 100%.за да не вледенява изпарителя от време на време на 1 и 2-ра степен не изстудява и всъщност затова усещаш само от време на време истинския товар който упражнява върху двигателя ти.това е когато компресора се натовари и изстудява реално.общо взето е това,но ходи да ти напълнят системата и да видят за течове преди всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MachineMan 1 #4 Отговорено 3 Август, 2010 Ами нищо не съм пипал по климатика. Колата е 99 година, а 1-ва и 2-ра степени на парното не работят (вероятно блокчето със съпротивленията), пускам го на 3 и 4. Иначе мисля да отида в сервиза на Стефан в Красна поляна - 30 кинта за диагностика и профилактика + до 300 гр. фреон ако е необходимо, пък и има добри отзиви за него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове