Jump to content
Guest IVOHONDA

голяма простотия /АВА/

Recommended Posts

Guest IVOHONDA

Дне си купих АвтоТруд и какви небивалици четох вутре,не се сдържах и им драснах едно писъмце ето го:Здравеите АвтТруд,пиша ви защото съм крайно възмутен от едно изказване на Атанас Тодоров председател на /АВА / в брой 486 на АвтоТруд в статията"Край за вноса на употребявани гуми".Там той казва цитирам:"Безумие е да се кара вместо с 13-цолови с 15-цолови гуми,за да се впечатлят девойките на улицата.Такава кола веднага се превръща в бобслей."Чудя се как човек на такъв пост председател на Асоциацията на вносители на автомобили може да говори такива небивалици,ами той просто не е за там.Всеки имащ си малко представа от автомобилен спорт ще го информира,че автомобилът с по-голям цолаж и нископрофилни гуми е много по стабилен отколкото 13-цола гуми с висок профил.Какви са тиа бобслей какви са тия девойки за които говори господин Тодоров.Защо тогава всички по-спортни автомобили са серийно оборудвани със по-голям цол гуми,навярно защото са бобслей?И не е само това имаше една статия в предният брои на АвтоТруд в която същите тия господа от /АВА / имаха пак някакви изцепки извинявам се за израза относно тунингованите автомобили.Били много опасни за движение по-пътищата.Е питам аз опасно ли е да си сменищ 13-цоловите гуми със 15-цолови нископрофилни,опасно ли е да си смениш заводските спирачни дискове и накладки със спирачни дискове и накладки BREMBO които имат в пъти по-добри показатели от заводските.Опасно ли е да си смениш завоските колани със четериточкови колани,опасно ли е да си направиш автомобилът по-мощен и в неприятни ситуaции да разполагаш с по-голяма динамика?Ако господата от /Ава / мислят ,че това е опасно аз мисля,че трябва да си направят една АСОЦИАЦИЯ ЗА ЗИМНИ СПОРТОВЕ ,БОБСЛЕЙ И ДЕВОЙКИ.Благодаря ви за вниманието, което отделихте за да прочетете всичко това. С уважение IVOHONDA.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Добре си го написал.Само че тая асоциация е банда некомпетентни хора лобираща за по-високи продажби на нови коли и други техни интереси и най-много да си го преместят в другия крачол изобщо ако си направят труда да прочетат писмото ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Honda-Z

Там той казва цитирам:"Безумие е да се кара вместо с 13-цолови с 15-цолови гуми,за да се впечатлят девойките на улицата.Такава кола веднага се превръща в бобслей."Чудя се как човек на такъв пост председател на Асоциацията на вносители на автомобили може да говори такива небивалици,ами той просто не е за там.Всеки имащ си малко представа от автомобилен спорт ще го информира,че автомобилът с по-голям цолаж и нископрофилни гуми е много по стабилен отколкото 13-цола гуми с висок профил.Какви са тиа бобслей какви са тия девойки за които говори господин Тодоров.

<{POST_SNAPBACK}>

Ами човека просто е имал предвид зимата, нищо повече :D Още повече, че бобслей се кара на лед, а през лятото тука лед няма :(

И като мине тоя ми ти опел от 175/70 R13 на 195/50 R15 (защото по-тясно от 195 трудно ще сложи на по-широката 15" джанта), се почва една. "Еее, ама тия много са скъпи ве :( Я дай нещо по-евтинко... Втора употреба нямаш ли? Имаш? Ммм чудни са, какво ще ми обясняват на мене..."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Я дай адреса и аз да им пратя едно две редчета :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Четох го и аз в 24 часа също имаше публикация. Пълни кретени нямам думи :( Пишеше че строго се забранява чип тунинга и не може една кола на 15 години да се прави каквото и да е било. Тунинга е потенциялно опасен и кви ли не простотии и който искал да кара бърза кола да си купи примерно Porshe или някоя друга маса пари. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather
Отговорено (Редактирано)

абе нали трябва и те хляб да ядат ,вие какво друго сте очаквали да кажат :angry::( аз лично няма да ги слушам и ще продължа започнатото дело.сиреч арчене на пари, е стига да ги имам естествено :puke:

Редактирано от greenwather

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest IVOHONDA
Отговорено (Редактирано)

Я дай адреса и аз да им пратя едно две редчета :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

на вестник автотруд avtotrud@press.zgb.bg :puke: Редактирано от IVOHONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Колеги, простотии те в авто труд не се изчерпват с тази статия. Както си спомняте - един колега се похвали, че са му снимали Сивик-а за статията: Втора ръка. Става дума за Сивик 5 ген. Е, точно от там започват простотиите (направо съжалявам, че си взех вестника, толкова много да ме разочароват тези хора) - и по-точно, колата се причислявала за Сивик 6ген!!!;) Цитирам: 1991: Представяне на шестата генерация на Сивик. ;) 1992: Версия CRX, въздушна възглавница в модела VEi.1995: Нов модел с 5 врати, фейслифт за модела с 3 врати!1996: Ново купе, 1,6л мотор с 114к.с.1998: Комби-версия Aerodeck!Забележки - това японски версии, английски версии, 5ген, 6 ген, май не са от особено значение за вестника! :huh: ПродължавамеДвигатели: 1,3 75к.с. - до тук добре! 1,4 90к.с. - за такъв на 5ген аз незнам ... :huh: , 1,6 114 и 160к.с. ... малкия ВТЕК го няма с 125к.с. , а и този 114к.с. не съм сигурен дали и той не е от друга генерация ... както и да е. Незнайно защо най-масовия мотор - 1,5л Д15Б2 някак си липсва във статията ... :dry: Препоръчителни мотори - 1,3 хубав разход около 8/100 ...1,6 114к.с. среден разход и шумен1,6 160к.с. - мощността и оборотите са мноооого високи! :D спортно поведене и мноооооого, ама мноу шумен! ;) ...Усещането за тънки ламарини при затваряне на вратите е подобно на това при бързо ръждясващия модел от преди 91 год ... Е аз незнам как тъй се усещат тия тънки ламарини, докато си затваряш вратата, ама .... отделно вкарват и яка реклама за колегите с 4 ген, а по-точно - фундаментално определение за модела - бързо ръждясващия!! ;) Интериора е добре сглобен, но видът му е скучен и безинтересен, подобно на повечето японски марки ... И тука да ме извиняват, ама на 5 ген интериора си ме кефи максимално, и няма нищо общо със скука ... ;) Добра е видимостта, резултат високото положение на седене и ниската линия на прозорците ... :o Е къде ги намериха тия високо разположени седалки незнам вече. ;) А да, да не забравим и че основният минус са много скъпите части! :angry: Типични слабости :Осветлението на арматурното табло и централната конзола престава да работи! Ами да, най-вероятно ми е изгоряла някоя крушка, която може да се смени за 5 мин, ама щом са рекли! :dry: Свещите и кабелите създават проблеми и най-добре да бъдат сменени ... :puke: Е това пък как го разбраха ... :dry: Стартерът дефектира ... някой да е имал проблеми със стартер ... :o аз не!Чесо срещатно явление е блокирането на клаксона! :( ... нататък...Внимание при Хонда трябва да се обърне на редовната смяна на ангренайния ремък ... ами да, след като ни дават интервал 90 000 - 120 000 за смяна на ремъка, може и да трябва да си го сменим, а дали това не важи да всичките коли. Че и за немските, на които им дават 60 000 км на ремък ... :D Течовете на масло са сравнително рядко явление, но е добре да бъдат отстранявани навреме! ... И тука :huh: значи течове кажи - речи няма, ама за всеки случай си ги оправете! :P;) Ами колеги, предполагам, даже сигурен съм че съм пропуснал още проститии в статията, но ме заболя главата, а и ръцете от писане. Просто нямам думи, колко мъка има на тоя свят ... :(:( . С извнение ама те да си го купуват вестника, и без това само те знаят и разбират за какво говорят ;) . Да ме извиняват всички колеги с Хонди, със Сивици 4, 5 и 6 ген + 5,5 ген (англичанките), че се наложи да ми изчетат нерадостта от простотиите на "много уважаваното ни издание" Ауту Трудъ ;):);););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest roadracer

Мама миа ! 2 тона глупости ! Е как хората после няма да говорят глупости по отношение на "Хонда"...и тряя да им обясняваш с часове че всичко което четат по нашите "Авто-издания" са пълни тъпотий..написани от пълни малоумници...,които най вероятно само са сядали във въпросния автомобил/а някой и това не са правили/ ! Бати и простотията ! :angry::puke:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

Я дай адреса и аз да им пратя едно две редчета

редчетата ги напиши на динамитена шашка най-добре!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Б....х ти простотийте!? Е, то в България май вече всеки си пише кво'т му падне без да е проверено,така че кво' да им обръщаме внимание. За тях е важно да си продадат тиража, а статийте просто запълват страниците. Такива издания вместо да са най-информирани и хората наистина да научат нещо истинско....Мани,мани - статий от 70-те год като за Лада и Москвич и те това е. :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest atanasbe

този дето го е писал тва сигурно не се е качвал на хонда. някои с VTi да го качи и да го свози за тва не си го зимам този весник :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest viTec

Тези статий за Нашите красавици е писано от някоя Кака дет е падала по лице на асфалта с рацете в джобовете плоска като 4.5 волтова батерия,която е била зарязана от някои Хондажия ...... и сега си излива яда вав весника ;):offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

Тези статий за Нашите красавици е писано от някоя Кака дет е падала по лице на асфалта с рацете в джобовете плоска като 4.5 волтова батерия,която е била зарязана от някои Хондажия ...... и сега си излива яда вав весника  ;)  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

ний хондаджиите с такива не движиме :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest johnyboy

Кажете името на автора на статията, та ако рече господ да го срещна..... да го насера както аз си знам :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Кажете името на автора на статията, та ако рече господ да го срещна..... да го насера както аз си знам :offtopic:

<{POST_SNAPBACK}>

Дам, ми важно е да се знае кои са тези умници: Методи Петков и Георги Иванов

И още нещо, тъй като не ми се пише по темата още един път и без това ми се ;) достатъчно, та да им прати едно писъмце със всичките простотии които са написали "умниците"!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shestia
;) Хахах, iceman1234, ти ме разби тотално! Тия хора не са виждали хонда, пък само като им четеш глупостите просто си личи от километри, че не разбират грам ама от каквито и да било автомобили и са просто абсолютни аматьори, вестника им трябва да се казва автосмехоран! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Harvester_of_Sorrow
Koлеги какво се връзвате на простотийте на тъпанарите от АВА тия там деб....зи тъпанари мислят само как да изкарват повече кинти!! Нали се сещате че никой не може да забрани вноса на стари автомобили и на стари гуми пак ще има такива неща и винаги ще ги има!!! А тва за тунинга на автомобилите ако забранят чип тунинга те ще загубят най-много защото много хора купувайки си нов автомобил му правят няма такива неща (давам ви за пример Griffin и ProMobile!!!) Това е !!! Не се връзвайте!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...