Jump to content
STS

Мнение за Civic (англичанка)

Recommended Posts

Здравейте, Ще си купувам кола и съм се спрял на Хонда Civic (англичанка) 5врати, 1.4 90 коня бензин. Не разбирам много от коли, само от познати това което съм чувал за Хондите като цяло, че имат здрав двигател. Та за въпросната кола какво бихте казали, как е в окачването, разход на бензин, подръжката скъпа ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вигателя - не са прави, че бил здрав, вигателя на Хонда е най-зравия. Има специални клипове как се гаврят с двигателите и те нещат да умират. Повечето колеги са много доволни от англичанките, аз не чак толкова ама просто миналите собственици не са я пазили, но все пак за година и половина едно каре, накладки и консумативи, нищо друго не съм пипал, а и навъртях 60 хиляди км за това време. Задните големи тампони викат, че а им дефект - погледни ги как са, ама не е болка за умиране, май бяха 40 лв. Не вози като мерцедес ама е по-доре от японските Сивици, който пък обаче поред мен са по-обрият избор. Като икономия моята беше икономичен втек Vtec-e d15z3 мотор 90кс има ги много такива и колкото и да не ми вярват извъградско при нормално каране 100-120 5/100 с климатик 5.5/100 във Варна 6-7 зимата и до 9. Очаквай обаче евентуални проблеми с интериора. Увисване на таван, неработещи 1ва и2ра степени на парното, избеляване на махагона от слънцето, чупещи дръжки на вратите, механизмите за ел. стъклата, изгаряне на лайсните на вратите под стъклото и най-гадното лющенето на лака от фаровете.Та общо взето не са зле стига да попаднеш на читава, огледай се за 1.5 икономичен втек, не прави компромис за климатика (той е задължителен.Незнам какъв ти е бюджета ама не давай за англичанка повече от 2700-800лв за покупката и.Успех и чакам скоро да се похвалиш и не ги слушай тия дето ще ти напишат, че тфа е гаден Роувър и нищо не става от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, и на мен ми се върти мисълта да си взема англичанка, досега не съм карал точно такъв модел, но имам преки впечатления от Rover 400 - адски чуплива, но със страшно комфортно окачване. Та по тази логика се спрях на хондата - хем да избегна проблемите на роувъра, хем да имам хубава возия. Някой има ли впечатления за окачванията на тези 2 коли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами до колкото знам на англичанката е малко по твърдо окачването(пружините)от Ровъра, но ако си мераклия може да смени с такова от Ровър!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

г1зи мн добра колица аз карам такава и съм много доволен от нея не гори много и държи много на тормоз ^_^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За вигателя - не са прави, че бил здрав, вигателя на Хонда е най-зравия. Има специални клипове как се гаврят с двигателите и те нещат да умират. Повечето колеги са много доволни от англичанките, аз не чак толкова ама просто миналите собственици не са я пазили, но все пак за година и половина едно каре, накладки и консумативи, нищо друго не съм пипал, а и навъртях 60 хиляди км за това време. Задните големи тампони викат, че а им дефект - погледни ги как са, ама не е болка за умиране, май бяха 40 лв. Не вози като мерцедес ама е по-доре от японските Сивици, който пък обаче поред мен са по-обрият избор. Като икономия моята беше икономичен втек Vtec-e d15z3 мотор 90кс има ги много такива и колкото и да не ми вярват извъградско при нормално каране 100-120 5/100 с климатик 5.5/100 във Варна 6-7 зимата и до 9. Очаквай обаче евентуални проблеми с интериора. Увисване на таван, неработещи 1ва и2ра степени на парното, избеляване на махагона от слънцето, чупещи дръжки на вратите, механизмите за ел. стъклата, изгаряне на лайсните на вратите под стъклото и най-гадното лющенето на лака от фаровете.Та общо взето не са зле стига да попаднеш на читава, огледай се за 1.5 икономичен втек, не прави компромис за климатика (той е задължителен.Незнам какъв ти е бюджета ама не давай за англичанка повече от 2700-800лв за покупката и.Успех и чакам скоро да се похвалиш и не ги слушай тия дето ще ти напишат, че тфа е гаден Роувър и нищо не става от него.

Снимката ти на профила ми е позната от една обява от мобилето май да беше за продан на такъв Сивик :rolleyes:.Ами бюджета ми ще е максимум 3000лв. Като се включи и смяната на консумативите надявам се да стане до 3500, но за това казвам макс.30000 поне да ми дойде толкова с консумативите, а знаете ли колко ще ми струва всичко за да ги сменя след покупката. А С климатик за 2500 такава колица няма май за сега. Всичките са около 3000лв. А с тези мотори няма да се оправя. 1.5 има ли с 90 коня? Обмислям вариант и с Газова Уредба за такава кола. И колко ли ще гори градско ако е с газово. За частите да подразбирам, че са на сносни цени примерно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да беше в мобилето и миналата седмица я дадох за 2300 1.5 90коня d15z3 vtec-e и беше с климатик (работещ).По моята имаше някой неща за оправяне, но беше регистрирана и с консумативите и стягането надали му е минала 3500 на човека, който я взе, така че пак ти какзвам задължително ти е да има климатик и АБС.За газта те съветвам изобщо да не ти минават такива мисли през главата, особенно при тоя нисък разход.Частите не са скъпи, а и не се троши лесно, нищо че е Роувър.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре де, на тея англичанки доколкото ми е известно почти всичко им е японско: двигател, скорости, окачване. Единствено интериора е еднакъв с на Роувър, както и часто от периферията -дръжки на врати и разни други дреболии. И факта, че са сглобявани в Англия. По мои наблюдения на роувърите точно не-хондовите части им се чупят - като започнем от прословутата гарнитура на главата (при К-серията на Роувър), минем през скоростната кутия, която и тя май е със съмнителни качества, и естествено периферията, която споменах. Като цяло всичко друго (демек хондовите части) си им е добре, поне аз такива наблюдения имам. Струва ми се, че много хора имат предубеждения на базата на "абе чух от лелята на чинка ми, че свакото на съседа имал англичанка, и тя се скапала"ПС. а всички "японки" ли са сглобявани в Япония?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в този форум недей да питаш за хонда англичанка ще ти кажат че 4ген за 1000лв понеже е правена в япония е по добра от 8ген. произведена в англия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не знам за 8ма генерация ама от 6та и 7ма за мен лично е по-добре 4та за 1000лв и с останалите слагаш клима, ел пакет, ремонт на купе, ходова част и мотора, добавяш джанти и малко power, една яка боя и знаеш че караш красива и здрава кола, която рядко се вижда по пътищата.

Редактирано от men4e

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq
Отговорено (Редактирано)

А сега и аз като собственик от 20,06,2006г. на набелязания тип автомобил,при това с инсталирана газова уредба от 05,01,2007г. с минати почти 100 к на газ да се изкажа ако може :cool: Значи като кола е добра.1,4 90к.с. са достатъчни ако не си състезател.Колата си е бая пъргава,особенно като се има в предвид р-ра и върви дооста по-добре от 90% колите с тази кубатура на пътя.С японски хеч 1.3 кантари на дръпка.Но щтом те влече д14ката не си рацер.Като разход ок 5 и малко бенз при под 100 на магистралата.В софето ок 8.5 и при 130-150 на клима-7.На газ сложиш наскоро ламбда-контрол и съм пак с макс 0,5л/100 разлика от тия стойности,но при намален вървеж.Да ти кажа по-добре едно ГИ да поднеш,предвид факта,че консумативите са и 140 кинта и 3.5л масло+50 кинта филтри.Ако има клима се усеща като го пуснеш-колата малко се спъва,но си е комфортно.За чаркове са дадени по тая кола под 700 кинта и е здрава в момента :lol: Това е най-идиотоустойчивия автомобил,който сам виждал,ма това при японските е характерно.И не са му скъпи частите-20ка накрайник,40-50 предни накладки,100 задни тампони,амортесиори по ок 120/броя,200 съединител.Друго нз-само това съм ровил по нея.Тавана ми увисна,ама за 30 кинта май беше му взех правата.Пази ламарините,че са като пластелин-яко се гънат.Мойта е целата склъцана :D Маторя носи на зор,скоростите и те.А бе ако си решил да имаш пълноценна кола а не малък хеч-тва е твоя избор.Само гледай да не са блокирали предните амортесиори-често се среща и е повод да свалиш от цената.После при смяната им вземи с 1 намотна правата на пружините и няма да си познаеш колата :D п.п.Ако има нещо-питай.Ще ти отговоря с кеф :lol:п.п.2 Дръжките 2 пъти годишно със се пантите ги смазвам с ВД40 и нямам никви ядове с нях.Е и началото на зимата и уплътненията с глицерин.Цяма зима и при -15 отварам и паля от раз.п.п.3 Няма лоша кола а лош стопанин.Ако не я потдържаш бързо става баси бракмата. ;)

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами то и москвича с малко тунинг нов двигател окачване джанти боя става уникална кола така че я препоръчвам а и струва 200лв тъкмо можеш да вкараш останалите 2800 в него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Не знам за 8ма генерация ама от 6та и 7ма за мен лично е по-добре 4та за 1000лв и с останалите слагаш клима, ел пакет, ремонт на купе, ходова част и мотора, добавяш джанти и малко power, една яка боя и знаеш че караш красива и здрава кола, която рядко се вижда по пътищата.

+1 Ако ти треа кола зза забавление,уви няма грам комфорт в нея.Не че в 5та има,а 6та не е лигава,но пък 7ма прилича на зле потдържан травестит.8мата вече има вид-се едно е от марс :lol:п.п.Ей не се разлайвайте пак:cool: Аман от говнопади по темите на хората:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлайването идва от такива крайни категоризации направени от голобради момченца като теб...ти току що зачеркна 20 години от историята на хонда...бе кат няма кво да каеш НЕ ПИШИ БЕ, че чак и наставления дава....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тука и академици ли имало мога да ти пратя снимка да видиш колко съм голобрад академико

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шефче ,обърни внимание след чие мнение следва моето...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Разлайването идва от такива крайни категоризации направени от голобради момченца като теб...ти току що зачеркна 20 години от историята на хонда...бе кат няма кво да каеш НЕ ПИШИ БЕ, че чак и наставления дава....

Не към кьосе-те тука се убърка :lol: а за това каква генерация-въпрос на вкус казало кучето и се близнало по задника :lol::D :D ;) Имам 6та англичанка,5та хеч и искам 4ка...Но 7ма ще си купа-точно никога.Може да е уникално здрава или като работи да произвежда гориво ;) но ми е смотана и тва е:cool:п.п.С тебе треа да се запознаеме некога.Интересна личност се заформяш :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявай мислех че пишеш на мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тая тема няма никакво значение дали на 7г ск. лост е като на бус, а става въпрос за мненията ни за 6г англичанка.Едно кратко, зимай си такава пич. Единственото по-доро от англииска Хонда е японската Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...