Jump to content
Guest desislavkt

Проблем при ускорение

Recommended Posts

Guest desislavkt

Приятели да ви питам някой да е имал следният проблем, при ниски обороти 1000-2000(2500) като натисна газта плмавно или рязко първо забива а след това ускорява. Карам Кончерто 1.5 моноинжекция на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest target

ЗДАВЕЙ АЗ ИМАХ НЕЩО ТАКОВА, КАТО НАТИСНА ГАЗТА ОТ 1300 ДО 1700 И 1800 ОБОРОТА ЗАБИВА СЯКАШ СЪМ НАТИСНАЛ СПИРАЧКА А СЛЕД 2000 ОБОРОТА ТРЪГВА АКО Е ТАКА И ПРИ ТЕБЕ СМЕНЯЙ СВЕЩИ И ГАЗ :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

Абе има го това нещо при D15B2. Има темички из форум-а за него. Най-честата причина се оказа TPS, се бъзика тогава. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls
Отговорено (Редактирано)

Може да е и от MAF/MAP сензор.За MAF зацапан, а за MAP зависи може мембранки нещо или по електрониката на сензора.На един приятел форд-а правеше така.Беше с MAF сензор и при почистване се оправи.Също така имаше гадни предърпвания на втора примерно.Не съм сигурен какво точно и е на твойта,но и това е вариант.Забравих-може да е от налягането на горивото.Demon мисля каза,че неговата се оправила след като сложил регулатор на налягането на горивото.

Редактирано от cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Проблема е само в регулатора на налягането, не сменяйте никакви сензори. Явно пружината на фабричния старее и след години (амортизирана пружина) сместта става много богата, заради промененото налягане на горивото.То и симптомите, които описа са си също за богата горивна смес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest peterk

Имам абсолютно същият проблем само че съм с Д13Б2, а той до колкото знам няма нито ЕЦУ нито някакви сензори....Демоне, целия регулатор на налягането ли се сменя или само пружината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest triegger

Приятели да ви питам някой да е имал следният проблем, при ниски обороти 1000-2000(2500) като натисна газта плмавно или рязко първо забива а след това ускорява. Карам Кончерто 1.5 моноинжекция на бензин.

<{POST_SNAPBACK}>

Ами да и при мен го има проблемчето но по горе не прочетох точна причина за това явление питах 1net и той ми каза че това е синдрома на B15D2ките.Така в момента карам с 100 октана бензин и мога да твърдя че почти не се усеща предърпването но не смятам да я карам само с 100 за това ще съм ви благодарен ако бъдете по категорични.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cls

Ами да и при мен го има проблемчето но по горе не прочетох точна причина за това явление питах 1net и той ми каза че това е синдрома на B15D2ките.Така в момента карам с 100 октана бензин и мога да твърдя че почти  не се усеща предърпването но не смятам да я карам само с 100 за това ще съм ви благодарен ако бъдете по категорични.

<{POST_SNAPBACK}>

По категорично при Омбре-то :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Ами да и при мен го има проблемчето но по горе не прочетох точна причина за това явление питах 1net и той ми каза че това е синдрома на B15D2ките.Така в момента карам с 100 октана бензин и мога да твърдя че почти  не се усеща предърпването но не смятам да я карам само с 100 за това ще съм ви благодарен ако бъдете по категорични.

<{POST_SNAPBACK}>

По категорично при Омбре-то :)

<{POST_SNAPBACK}>

и Омбре кво ще каже ;) Регулатор :P Нали Демона ви казва ( искам да ви кажа за този човек , че говори защото е минал по този път :P не че Омбре не е минал , не ме разбирайте погрешно ) Може да се консултирайте с Омбре или да даде друго решение , нямам представа , но Демон след смяна на този регулатор каза " чао " на този проблем !!! Аз също имам такъв проблем с моята д15-ка , но според мен това не е проблем , а е инжинерно решение на японците за по-голяма икономия на бензин !!! решение на проблема е и да не давате пълна газ преди 3000 оботора :punk: а да натискате умерено !!! За сега това е моето решение :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Тино, аз след като сложих регулатора ми намаля и разхода. Не мисля, че е инженерно решение, а по-скоро остаряла част. Аз бях сменил свещи, кабели, чистих дязи, слагах добавки и не постигах нищо повече освен да намаля ефекта. Както каза колегата със 100 октановия бензин. Оригиналния регулатор се сменя, а не се регулира чрез смяна на пружина или някаква друга манипулация. Обаче ако вземете друг регулатор ще трябва да се обърнете към някой който може да го настрои добре. Емо и Омбре могат да свършат работа по въпроса за смяната и настройката на регулатора.п.п. Преди да реша да сложа регулатор, имах бензинова смес като за турбо двигател. За това забиваше муцуна на ниските обороти. А на високите се отпушва, но въпреки това си беше пак по-муден автомобила в сравнение с времето след смяната на регулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest desislavkt

Нов регулатор ли слагаш или вземаш втора употреба от някоя автоморга. И този регулатор точно от същият двигател ли трябва да е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

аз лично не те съветвам да тръгваш да сменяш напосоки, без да си диагностицирал проблема точно ! Защото може и да е горивен регулатор, но може и да е ТПС сензор, а може да е и мап сензор. Изобщо може да са няколко неща, така че...ТПС-а поне е лесно да се замери и да се провери дали е в ред, но трябва да си намериш от някъде стойностите, които са зададени фабрично за съпротивлението при различните му позиции. Идина едан диагностика за да видиш дали става дума за бедна или богата смес. и в двата случая не е добре:-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Нов регулатор ли слагаш или вземаш втора употреба от някоя автоморга. И този регулатор точно от същият двигател ли трябва да е?

<{POST_SNAPBACK}>

Аз взех на Вебер.......варянти много. В никакъв случай не купувай стар, а някой читав дето да може да му регулира налягането.

А иначе Стас е прав, до там стигни едва когато си елиминирал всички останали причини и си сигурен, че всичко останало е Ок. Аз казах, че при мен всичко останало беше в ред, за това ме посъветваха да сменя регулатора.

В интерес на истината, почти всяка D15B2-ка с прословутия моно инжекцион го прави този номер и в 95% от случаите е точно само регулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest triegger

Нов регулатор ли слагаш или вземаш втора употреба от някоя автоморга. И този регулатор точно от същият двигател ли трябва да е?

<{POST_SNAPBACK}>

Аз взех на Вебер.......варянти много. В никакъв случай не купувай стар, а някой читав дето да може да му регулира налягането.

А иначе Стас е прав, до там стигни едва когато си елиминирал всички останали причини и си сигурен, че всичко останало е Ок. Аз казах, че при мен всичко останало беше в ред, за това ме посъветваха да сменя регулатора.

В интерес на истината, почти всяка D15B2-ка с прословутия моно инжекцион го прави този номер и в 95% от случаите е точно само регулатора.

<{POST_SNAPBACK}>

Добре де вебер вебер казвай от къде и колко.Аз ще го сменя пък дали е от не го или не.Така или инъче искам да го имам на колата.А между другото демоне като мина на пълна инжекция регулатора все още ли действа така както при моното.И с какви свещи караше ти щото не ми се търси в старите теми беше писал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Да, ако смениш инжекцията регулатора си действа и си остава още едно средство за настройване на автомобила. С 1net го нагласихме моя за "новата" пълна инжекция и така аз не смених бензиновия регулатор заедно с инжекцията.

Относно до свещите, аз съм с платинени на Splitfire. Били много добри ми казват навсякъде, където се занимават с тунинговане на автомобили. Американски са, дават им 100 000 мили гаранция. Но когато търсех свещи нямаше голям избор, тези ги всех за 150 кинта комплекта. Сега до колкото знам при Ники Златков има NGK иридиум и били много добри, освен това излизат и по-евтино от моите. Аз иначе съм доволен от моите, карам вече почти 30 000 км. с тях и нямам грам забележка, двигателя работи супер, свалял съм ги и са като нови. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

NGK иридиум са много добри аз сложих такива. За моя акорд, бяха по 25 л.бр за за сивиците бяха около 20 направо се усети като ги смених взех ги от Проспийд

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...