Jump to content
Guest edikoisi

глава

Recommended Posts

Guest edikoisi

колко може дасе свали от главата сигоренсъм че до сега не е шлаифана като оригиналнае .......искам да пробвам кво ще стане двигателя е б16а2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

До като спре да ти върти стартера,после вече почваш да палиш на бутане и като запалиш се появяват буталата над капака да видят кой кретен си мисли че разбира повече от японците. :(:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

колко може дасе свали от главата сигоренсъм че до сега не е шлаифана като оригиналнае .......искам да пробвам кво ще стане двигателя е б16а2

<{POST_SNAPBACK}>

Не са занимавай с глупости

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

колко може дасе свали от главата сигоренсъм че до сега не е шлаифана като оригиналнае .......искам да пробвам кво ще стане двигателя е б16а2

<{POST_SNAPBACK}>

Не са занимавай с глупости

<{POST_SNAPBACK}>

0.7mm до толкова наи-много :):):(:) -така съм 4увал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L
Отговорено (Редактирано)

но...не се препора4ва

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

е невярвам 4е е 4ак толова страшно ми ако се изкриви главата как се изправя без шлаифане ...........или сменяш главата и готово ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

е невярвам 4е е 4ак толова  страшно ми ако се изкриви главата как се изправя без шлаифане ...........или сменяш главата и готово ?

<{POST_SNAPBACK}>

да но това е като се изкриви(при нужда както се казва) тогава 0.2-3 мм маи беше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

като се прибера ще поразпитам старите маистори на бега4ки как да сметна колко може но със сигорност ще я тръкна .......пак кжото стане............няма невъзможни неща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

като се прибера ще поразпитам старите маистори на бега4ки как да сметна колко може но със сигорност ще я тръкна .......пак кжото стане............няма невъзможни неща

<{POST_SNAPBACK}>

Питай ги и какво 6е стане от по-голямата компресия.

А относно тва ко става ако изкриви6 главата, ми ни6то стърже6 слага6 по дебела гарнитура и се надява6 :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

преди 5-6 години като имах б16а некаде четох че допуска на главата за шлайфане е 1.34мм но намалява живота естествено, аз съм го правил :worthy: разликата беше голема и нищо не му стана

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

е невярвам 4е е 4ак толова  страшно ми ако се изкриви главата как се изправя без шлаифане ...........или сменяш главата и готово ?

<{POST_SNAPBACK}>

да но това е като се изкриви(при нужда както се казва) тогава 0.2-3 мм маи беше

<{POST_SNAPBACK}>

Питай баба ти ако щеш, както казва колегата ZnipeR, за допуските, и ти че няма невъзможни неща, моят личен съвет е: Покарай малко на писта, поизхаби малко двигателя пък като му доиде времето на мотора си купи ето тези "джаджи" http://todaracing.com/products/honda_b16a_...troker_kit.html и не си бии главата кой майстор е по-добър да ти шлайфа главата, че... майсторииии...

 

Късмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

ще пробвам трява да може поне 1мм бес проблеми .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

ще пробвам трява да може поне 1мм бес проблеми .....

<{POST_SNAPBACK}>

не повече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

гледам 4е си от пловдив и аз сам от там та лятото ще разбереш кжо е станало:worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

не че ме вълнува особено ама щом искаш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Колега можеш да намалиш горивната камера до толкова че да не опират клапаните в буталата +1.5-2.5мм.застраховка против летеж на клапаните.Така повишаваш значително степента на сгъстяване което предполага по високо КПД което ще рече по-висок въртящ момент и по-бързо достигане на максималните обороти.От тук идва и по доброто ускорение и повишена сила на двигатела.Но има едно НО.Всичко това повишава налягането,следователно и температурата върху челата на буталата,което може да доведе до пробити бутала,изкривени биели,изтръгнати болтове на главата,повишена работна температура и Големи детонаций.При такава сериозна интервенция спрямо горивната камера всички детайли подложени на свръх натоварването следва да се заменят с усилени,което ти не мислиш да правиш.Всеки от тези детайли е проектиран с определен резерв който спомага за по-дълговечна работа на агрегата но не при максимални натоварвания все пак.Ако решиш да караш един сериен двигател на максималните му допустими обороти/натоварвания/колкото и здрав да е дадения агрегат няма за изминеш/чисто теоретично/,повече от 2000-3000км.С тая преработка на горивната камера точно това се постига,да се използва резерва в издръжливоста на използваните детайли за сметка на дълговечната работа на агрегата.При смяна на гарнитура на глава и шлайфане,следствие на прегряване 0.10мм. се смята за голяма кривина.В тоя ред на мисли трябва 10 пъти да си прегрееш двигатела за да се отнеме 1.0 мм.от главата.Моя съвет е да работиш по електрониката на тоя двигател,а не толкова по механиката.Мощноста на двг.Хонда са постигнати най вече на ниското тегло и качеството на използваните детайли в двигатела.Ако си виждал Бутало или Биела на Д16А ще ме разбереш.Двойно по-леки са от същите на Опел или Форд 1.6 примерно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

Колега можеш да намалиш горивната камера до толкова че да не опират клапаните в буталата +1.5-2.5мм.застраховка против летеж на клапаните.

Така повишаваш значително степента на сгъстяване което предполага по високо КПД което ще рече по-висок въртящ момент и по-бързо достигане на максималните обороти.От тук идва и по доброто ускорение и повишена сила на двигатела.

Но има едно НО.

Всичко това повишава налягането,следователно и температурата върху челата на буталата,което може да доведе до пробити бутала,изкривени биели,изтръгнати болтове на главата,повишена работна температура и Големи детонаций.При такава сериозна интервенция спрямо горивната камера всички детайли подложени на свръх натоварването следва да се заменят с усилени,което ти не мислиш да правиш.Всеки от тези детайли е проектиран с определен резерв който спомага за по-дълговечна работа на агрегата но не при максимални натоварвания все пак.

Ако решиш да караш един сериен двигател на максималните му допустими обороти/натоварвания/колкото и здрав да е дадения агрегат няма за изминеш/чисто теоретично/,повече от 2000-3000км.

С тая преработка на горивната камера точно това се постига,да се използва резерва в издръжливоста на използваните детайли за сметка на дълговечната работа на агрегата.

При смяна на гарнитура на глава и шлайфане,следствие на прегряване 0.10мм. се смята за голяма кривина.В тоя ред на мисли трябва 10 пъти да си прегрееш двигатела за да се отнеме 1.0 мм.от главата.

 

Моя съвет е да работиш по електрониката на тоя двигател,а не толкова по механиката.Мощноста на двг.Хонда са постигнати най вече на ниското тегло и качеството на използваните детайли в двигатела.

Ако си виждал Бутало или Биела на Д16А ще ме разбереш.Двойно по-леки са от същите на Опел или Форд 1.6 примерно.

<{POST_SNAPBACK}>

;););););):P;):P;):worthy::punk:;):P;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Покарай малко на писта, поизхаби малко двигателя пък като му доиде времето на мотора си купи ето тези "джаджи" http://todaracing.com/products/honda_b16a_...troker_kit.html и не си бии главата кой майстор е по-добър да ти шлайфа главата, че... майсторииии...

 

Късмет!

<{POST_SNAPBACK}>

the rod ratio is 1.54

губиш най-ценното нещо на В16 мотора ... но пък ТОДА рейсинг са световно доказани тунери и правят качествени неща. с добър баланс на вала, биелите и буталата и подсилени бутални болтове и биели мотора ще издържи на повишените натоварвания от влошеното отношение "дължина на биелата/ход на буталото"

все пак 4AG мотора на тойота има даже по-лошо отношение, а след намеса от TRD се развърта до 11 000 оборота ...

 

по темата - аз не бих пилил главата. по-добре сложи по-изпъкнали бутала за по-висока компресия. И междувременно сменяш буталните болтове с титаниеви

 

Като стана дума за титаний, слагаш и титаниеви пружини на клапаните, за да не провиснат при високи обороти и да срещнат буталото

 

с пръдня боя не става, даркоси що отиде на турбо, а не си залепи 20 лепенки МУГЕН, ТАЙП-Р :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR
Отговорено (Редактирано)

пич титаниеви пружини не ами титаниеви капачки на пружините аз имам само че не съм ги сложил щото знаеш ли колко коня бутат? а бутала откъде да си купим с голема компресия

Редактирано от ZnipeR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Има бутала с по високи чела които също намаляват горивната камера.

Но тогава се сменят и пружините с по твърди защото на високи обороти се получава летеж на клапаните и има вероятност да срещнат челото на буталото.А и меките пружини не успяват да затворят калпана на високи обороти,изпадат в резонанс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

Има бутала с по високи чела които също намаляват горивната камера.

Но тогава се сменят и пружините с по твърди защото на високи обороти се получава летеж на клапаните и има вероятност да срещнат челото на буталото.А и меките пружини не успяват да затворят калпана на високи обороти,изпадат в резонанс.

<{POST_SNAPBACK}>

интересно, а ако шлайфам главата 1мм и блока 1мм кво ше стане

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

Има бутала с по високи чела които също намаляват горивната камера.

Но тогава се сменят и пружините с по твърди защото на високи обороти се получава летеж на клапаните и има вероятност да срещнат челото на буталото.А и меките пружини не успяват да затворят калпана на високи обороти,изпадат в резонанс.

<{POST_SNAPBACK}>

интересно, а ако шлайфам главата 1мм и блока 1мм кво ше стане

<{POST_SNAPBACK}>

не е ли по добре гарнитура с дебелина 0.2мм ?

(оригиналната маи е 1.2)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Ако намалиш камерата с 2 мм.и не се засекат бутало и клапани,най малкото няма да палиш на стартер,а на бутане.Почват и едни проблеми как да излъжеш датчика за горна мъртва точка и как да се спасиш от детонациите.Незнам какво ще стане, питай японеца които е проектирал двигатела.Ако имаш в повече такива двигатели,може да си експериментираш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

Ако намалиш камерата с 2 мм.и не се засекат бутало и клапани,най малкото няма да палиш на стартер,а на бутане.Почват и едни проблеми как да излъжеш датчика за горна мъртва точка и как да се спасиш от детонациите.

 

Незнам какво ще стане, питай японеца които е проектирал двигатела.

Ако имаш в повече такива двигатели,може да си експериментираш.

<{POST_SNAPBACK}>

не се ли полу4ават детонации и се повишава октановото 4исло на бензина които използва колата ?;)) :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Да.100 октанов бензин+Тетра етил.Може в чехия да са пуснали 120 октанов бензин.:angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

ок няма да пипам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ombre

Абе има си маркери на главата.До там няма грижи със шлайфането.Не че не сме шлайфали и маркерите :angry: След като стигнеш до маркерите ,тогава мислиш за по-дебела гарнитура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ZnipeR

на стартер ше пали задължително, детонациите се оправят по няколко начина, не е задължително да си купуваш бутала за да сгъстиш мотора, експерименти съм правел едно време сега само истински неща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest iceman1234

ок няма да пипам

<{POST_SNAPBACK}>

Не че нещо, но мисля, че стигна до правилно решение! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и мен отказахте от шлайфане :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rammkopf

Тъй, дайте да разнищим turbo- и supercharger-ите сега. :dry::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добрия вариант за сгъстяване е с бутала с по-високо чело както каза колегата ! Такива бутала се намирата на доста добри цени 200-300$ ! Пружините за клапаните също трябва да се подменят ако може да ги подмените с клапаните и да портнете глвата за да увеличите поне с 20% флоуа. Ако замените и маховика с олекотен (но не олекотяван някъде си), а заводски олекотен ще постигнете много добър ефект особено при високо оборотен двигател какъвто е Б16а - серията :unsure: По-агресивни валове също се продават и то на доста добри цени на ZEX, но не съм сигурен как работят със стандартната електроника.. може да се наложи да мапвате при бат Емо :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...