Jump to content
edikoisi

б16 или б20 турбо

Recommended Posts

имам и двата мотора но незнам кой да си направя какви са плюсовете и минусите .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

б16 е по здрав:oб20 вади повече повер. :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече, толкова повече :oДраго вс. Прокурора, примерно.Отговора е ясен :o----Ачо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б20 ама с дартън ризи :o Що ненаправиш един компромис и да е б18 :o Колкото е по-голям литража е по добре ще имаш повече коне на по малко надув,което пък е супер за мотора,защото ще имаш по малко жега с която да се бориш.Другото хубаво на големия литраш е по малкото лаг със сравнително голяма турбина.За оборотите над 6000 както ще се кара колата с б16 спрямо б20 с една и съща турбина ,б20ката вече ще е надула много по рано и ще си в буста доста преди б16ката което от своя страна ще ти даде много приятна крива на НМ и коне,доста по права линия от колкото б16ката,споре дмен тя ще има един по голям пик и после доста по бързо ще пада мощноста след определени обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Б20 май няма масленни църкалки под буталата което е един минус за турбиниране.Иначе и според мен 400куб не са малко в полза на б20 :o

Редактирано от rusiq_81

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Русия,относно пръскалките..според някои по запознати от нас е добре да се премахнат :PНа ковано бутало му е ОК и без пръскалка.Говоря за Хондовски мотор а не за фабричен турбо такъв.JE биелите са разпробити точно под буталният болт,отделно при мен разпробиха моите в основата към лагерите ,както е и фабричнатаДжипърс схемата с Дартъните и Б20 е малко по-сложен за изпълнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери и ти къде да питаш.Б20 "чувам", че бил слаб блок, ризите от своя страна са скъпи и пак "чувам", че на б20 блок не стават. Б20 няма маслени пръцкалки :), което никак не е добре за турбо мотор. Разпробиването на биелите е опасно начинание, ако не се сложи клапанче, което да отваря над определено налягане, защото... За да се постигне подобен безопасен ефект, може да се сложи канал отстрани на биелата, който да насочва "изтичащото" масло между биелата и коляновия вал към буталото. Такива биели са Кролър и фабричните на б16 например.Ако избирам между 2-та блока бих избрал б16 поради още куп други причини. Предпочитам б18..П.С. Премахването на маслените пръцкалки на буталата е някакъв "як" BDM тунинг... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и за да стане по заплетено трябва още един избор да направа 5та купе или 4та ВТ да е купето.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 -та купе красота :)4-та леко :) избора е изцяло твои :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e тя колата няма да е за драг ,така че най -добре купето хем е стилно и красиво ,хем има много повече тунинг елементи за него да стане убийствено,а 4та ген може да стане едно изкорубено чудовище което да е доста бързо,но наистина трябва да прецениш какво ще търсиш от колата дали силата или красотата и насладата.Според мен и ти си се спрял на тези вариянти изкорубена 4та и красива 5та :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

глава ме заболя вече но май ще стане накрая 4г б20 Н/А (че тея ги умеем :) ) и 5та б16 турбо ,,,но ще помисля още малко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а нямаш ли възможност за б18 тва е сртеден вариянт и е доста по добре от б16 ! горе доло е като б20 но ще стане по здраво според мен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някакси никога несъм го харесвал б18 ...иначе мисле че имам един б18Ц някаде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

б18 като сток не е нищто особено,но пък има много голям потенциал за тунинг,а относно турбо с б18 е повече от прекрасно заради ризите му ,а и преднината от 200сс пред б16 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...