Jump to content
prozacc

регулиране на ръчната

Recommended Posts

Колеги, интересува ме как става регулирането на ръчната. Предполагам, че начинът на регулиране няма да е по- различен от този на сивик. Кратко описание : накладките са чисто нови, а ръчната хваща много горе. С малка скорост (говорим за 5-10km/h) не блокира колелата. Разглобих подлакътника и там ситуацията е такава- излиза лост от дръжката на ръчната, който се раздвоява. Там има резба и болче за натягане. Да обаче като натягам, тази пластина при дърпане на ръчната за малко не опира в опората на ръчката. Та нормално ли е при полъжение, че накладките са нови, ефектът от дърпането на ръчната да е минимален, а болтът за натягане в купето почти да опира с опората на ръчката? Да не би да трябва по някакъв начин да се барне при самите апарати отзад?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Постът на колегата Alexandro от Тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, но долколко прочетох става дума за барабани, а при мен са дискове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В ръководството на Прелюда пише следното:

1. Повдигнете задните гуми във въздуха

2. Уверете се че оная джаджа от първата снимка е така

3. Дръпнете лоста на ръчната един зъб

4. Натягайте оная гайка (10 мм глава ако не ме лъже паметта) от последнта картинка докато задните гуми започнат да се въртят малко по-трудно

5. Освободете ръчната и проверете дали гумите се въртят нормално

6. При правилна настройка, ръчната трябва да хваща напълно на 6-10 зъба

 

Публикувано изображение

:huh:

П.П. Следващото мнение сигурно ще е "...но доколко прочетох става дума за Прелюд..." - при теб е същото. :lol:

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А знам че и по този начин става като си със дискове отзад. "оная магия" със самонатягането работи при натиснат педал на спирачката ... натискаш , теглиш ръчната няколко пъти нагоре ... проверяш за резултат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бой се няма да ти го кажа...

 

Ето снимка :

Публикувано изображение

 

Искам пластината, която придържа двете жила да е на равно за двете колела. Сега като дръпна ръчната и опира в опората на лоста. Иска да се пипне нещо тук, но кое и как:

 

Публикувано изображение

 

От обяснението трябва пластината да опира в онзи "ПИН", в който опира пружината, а при мен не опира. Как да се направи да опира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на моята кола кантарав купето седи по същия начин както при теб но при мен има проблем десния спирачен апарат не реагира когато опъна ръчната един ден си играх и го разглобих до колкото може и проблема си е чисто механичен и на практика ръчната ми държи само на едното колело

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на моя параход пластината на ръчната стои под наклон, и всичко е О. К. При нови накладки (за диск. спирачки) ръчната хваща най-рано 6-7 зъб - така пише за Акорд, 5-ген. Като ми сменяха накладките майстора не беше пипал винта на ръчната и единия диск грееше малко повече, отпуснах с половин оборот гайката - и то на ръка, и сега всичко е наред. П.С. Ако сам си сменяш накладките ти трябва скоба - в дебелите книги е описано!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...