besniq 1 #1 Публикувано 4 Юли, 2010 здравейте колеги,въпроса ми е ще загубя ли въртящ момент с олекотен маховик или фабрично олекотен(спортен).какви са + и - защото мисля да олекотявам моя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #2 Отговорено 4 Юли, 2010 Да, ще загубиш въртящ момент. Ще го усетиш главно при изкачване, въпросът е колко искаш да го олекотяваш. И другият въпрос е ЗАЩО ТИ Е ПО ДЯВОЛИТЕ?! Има някъв смисъл само, ако си решил да вдигаш рязко мощността със ТУРБО или ЧАРДЖЪР. На атмосферка ще загубиш повече, от колкото ще спечелиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #3 Отговорено 4 Юли, 2010 Да, ще загубиш въртящ момент. Ще го усетиш главно при изкачване, въпросът е колко искаш да го олекотяваш. И другият въпрос е ЗАЩО ТИ Е ПО ДЯВОЛИТЕ?! Има някъв смисъл само, ако си решил да вдигаш рязко мощността със ТУРБО или ЧАРДЖЪР. На атмосферка ще загубиш повече, от колкото ще спечелиш.ами само защото ще ми е по респонден мотора,но ако ще изгубя въртящ момент....явно трябва да се замисля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Тодор 18 #4 Отговорено 4 Юли, 2010 (Редактирано) Да, ще загубиш въртящ момент. Ще го усетиш главно при изкачване, въпросът е колко искаш да го олекотяваш. И другият въпрос е ЗАЩО ТИ Е ПО ДЯВОЛИТЕ?! Има някъв смисъл само, ако си решил да вдигаш рязко мощността със ТУРБО или ЧАРДЖЪР. На атмосферка ще загубиш повече, от колкото ще спечелиш.ами само защото ще ми е по респонден мотора,но ако ще изгубя въртящ момент....явно трябва да се замисляРазбирам, че "вентилатори" няма да слагаш.Като искаш да ти е по-респонден двигателя с тея пари си вземи един интейк за начало, после си сложи една хубава генерация и ще спечелиш мноого повече от това, което ще загубиш с тоя маховик. Това е моя съвет. Успех. Редактирано 4 Юли, 2010 от Тодор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове