Jump to content
Guest Alex-civic

Промивка на охлаждащата система

Recommended Posts

Guest Alex-civic

Здравейте, някой може ли да ми даде съвет как да си прочистя охлаждащата система, има натрупан варовик и какви ли не мръсотии и радиаторчето на парното постоянно бълбука като вдигна повече обороти :bounce:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

сменяш си гарнитурата на главата. и то по-бързо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

да :D иначе сменяш матора - кат мен :bounce::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Alex-civic
Отговорено (Редактирано)

Е че тя е нова, на около 700 км. Още като я взех влизаше вода в цилиндрите и сега съм и сменил всичко и диагностика на блок и глава включително, така че предполагам че тази мръсотия е остатък. Става въпрос как да я пречистя. Ако сложа калгон малко какво ли ще стане :bounce:

Редактирано от Alex-civic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest OrionBG

Баща ми стегна от скрапа една 12тица и и промиваше водната система със разтвор на солна киселина!!!! :bounce: Но незнам как би се отразило това на японски двигател! Иначе после москала не загрява изобщо! Прекрасна клизма излезе! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chikiriki

пробвай с mr.muscolo-гел водопроводчик ! страшен е!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Има специализитрани препарати в по големите бензиностанций...пък и с Мр.Мусколо може да стане....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

Пробвай с това :

 

 

Публикувано изображение

 

:tongue1::unsure::unsure:;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gax

Много подробно описание четох във форума на Мицубиши, но за съжаление нямам време да открия темата и да постна линк. :tongue1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Alex-civic

Пробвай с това :

 

 

Публикувано изображение

 

:tongue1:  :unsure:  :unsure:  :worthy:

<{POST_SNAPBACK}>

Е ти се еб...ваш ;) . Благодаря не знаех че има такива препарати по бензиностанциите. С кислол и солна киселина няма да пробвам със сигурност. Страх ме е единствено да не ми заминат маркучите или някое уплътнение. :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Има такива препарати, да, radiator flush се казва - ако се разтърсиш из форума съм писал по тематаНо да не те отчайвам, няма как да имаш много боклуци и варовик в системата. колко пъти мислиш, че е сменян антифриза на твоята кола - 95та година ли е? за 10 години, я е сменен 2 пъти, я не. И ти си го сменил още веднъж - 3 пъти.Колко варовик ще влезе? И за какви боклуци говорим?Това не е на дядо ми москвича осмака, дето на 20 минути път спира и долива с кофите от дерето вода?И това, дето бълбука като дадеш газ, какво мислиш, че е? От къде мислиш, че идват тез балончета?Добре, като се сменя антифриза, отваря се двигателя и т.н. влиза въздух. Но за 10 минути системата се самообезвъздушава, избълбука 2-3 пъти и толкова.А ти дни/месеци след това пак бълбукаш? От къде мислиш, че идва, че имаш бутилка с въздух на дъното на картера и пуска бавно балончета ли?мисли бе човек!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Alex-civic

Има такива препарати, да, radiator flush се казва - ако се разтърсиш из форума съм писал по темата

Но да не те отчайвам, няма как да имаш много боклуци и варовик в системата. колко пъти мислиш, че е сменян антифриза на твоята кола - 95та година ли е? за 10 години, я е сменен 2 пъти, я не. И ти си го сменил още веднъж - 3 пъти.

Колко варовик ще влезе? И за какви боклуци говорим?

Това не е на дядо ми москвича осмака, дето на 20 минути път спира и долива с кофите от дерето вода?

И това, дето бълбука като дадеш газ, какво мислиш, че е? От къде мислиш, че идват тез балончета?

Добре, като се сменя антифриза, отваря се двигателя и т.н. влиза въздух. Но за 10 минути системата се самообезвъздушава, избълбука 2-3 пъти и толкова.

А ти дни/месеци след това пак бълбукаш? От къде мислиш, че идва, че имаш бутилка с въздух на дъното на картера и пуска бавно балончета ли?

 

мисли бе човек!

<{POST_SNAPBACK}>

OK, благодаря ти ще го имам в предвид :tongue1: . Това ми е първата кола и не съм запознат. А иначе предполагах че шума идва от това че радиатора на парното може да е почти запушен и при по-високи обороти / по-голямо налягане в охладителната система се чува циркулирането на водата в радиатора - това си мислех аз, но мисля че те разбрах правилно. Още веднъж благодаря. А и ако е както казваш не трябва ли да смесва маслото с вода, защото не го прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

я кажи какво имаш на предвид под

радиаторчето на парното постоянно бълбука като вдигна повече обороти

че повечето хора си мислим май за друго а не това, което ти имаш на предвидда не се окаже накрая, че ти вие лагера на ауспуха :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Alex-civic
Отговорено (Редактирано)

Добре, как да ти опиша какъв е точно звука :) , най-ми прилича на звук от течаща вода ;)Колата е в сервиз в момента. бях постнал една тема за проблем с паленето и там се оказаха свещите и делкото, а отделно и термостата ми е заминал. Друг проблем беше и това че влизаше вода в единия ми цилиндър - след като провери главата майстора ми каза, че може да е от това че термостата държи постоянно отворен. Разбираш ли, има ужасно много фактори и съм ужасно объркан, вече не знам на кого да вярвам ;)

Редактирано от Alex-civic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest scyberboy

Човека има предвид че каткто си стои на място с колата и понатисне до към 2000 оборота и чува как му циркулира водата в радиаторчето на ПАРНОТО, аз също съм го забелязал това, мойто парно също духа доста хладко понеже около година постоянно наливах добавка за запушване на дупка в охладителния радиатор ( правилно съм разбал проблема нали ?). Оттам си мисля че много добре се е ориентирал Алекс че му е позапушено радиаторчето на парното :)Аз лятото ако се наканя, смятам да разглобя таблото, да я изкарам тая пущина и да я промия някак си !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Alex-civic

Точно така scyberboy плюс това като гледам как се е грижил предния собственик за тази кола (някой загубен италианец), кой знае какво е слагал вътре. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kamikadzeto

аз го имах сьщия проблем ц мехурчетета и като и дам повечко гас в един момент изхварля антифриза.дори си купих гарнитура за главата но така и не я смених.мехурчетата не е задалжително да са от главата или гарнитурата,при мен се оказа водната помпа.изпуска много малко антифриз който се изпарява и дори не капе,а мястото на изгубената течност се запалва с ваздух,който образува мехурите.за да си сигурен трябва да провериш мехурите дали са от изгорели газове което става сьс специален индикатор който се слага на мястото на капачката на радиатора.а за прочистване използвах препарат за кафемашини

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...