Jump to content
Guest Demonaz

Проблеми със смукач или...?

Recommended Posts

Guest Demonaz

Здравейте...имам следния проблем. Когато колата не е карана 7-8 часа и се получава следния проблем - врътвам ключето и пали веднага, но ако не напомпам малко газ изгасва. След това всичко е ок, до момента в който се изключи смукача, което става по-рано отколкото си мисля, че е редно. Оборотите падат до 400-500, понякога ми се случва като изключа от скорост и да изгасва и в момента в който включа някоя предавка и веднага се двигат. Другото е, че от момента, в който се изключи смукача и се получава едно много гадно хълцане все едно някой си слага пръсна на мястото откъдето се подава бензина. И като покачаш малко и се оправя. В момента, в който загрее и край - залепя 950-1000 оборота и заспива, направо мърка двигателя, не се чува, ускорение и т.н. Когато е по-топло и проблемът не се появява. Дайте акъл... Кой ли какво не ми каза, та смукача бил прецакан, та бензинова помпа, та свещи, та горивен филтър. Вече незнам на кой да вярвам.

Редактирано от Demonaz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AccordION

Здравейте, скоро се регистрирах и чета с интерес споделените мнения в този форум.Преди седмица в продължение на 3 такива и моята Accord A20A1 3G правеше такива проблеми уж авт. смукач, уж карбуратор навсякъде където обиколиш различни диагнози и май нито една вярна, но в крайна сметка при БРАТЯТА в Бояна си реших проблема, та дори и пак се връщах че също като на теб ми гаснеше пуснех ли я от скорост. За 10 мин я оправиха - беше запушен жиглъор за ниските обороти и сега мърка. Аз съм с чист карбуратор ама до колкото разбрах е последния такъв с наченки към моно инжекция или нещо от сорта.За мен ми се струва логично и като довод ми изтъкнаха старата вътрешност на резервоара ми - тъй като проблема изникваше на два пъти и все при почти празен резервоар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest AccordION

Здравейте,Същият проблем и при мен Accord A20A1 3G като крайната причина беше запушен жиглъор на ниските обороти. Аз съм с обикновен карбуратор и след профилактиката ми се реши проблема. Резервоарчето ми е доста старо явно отвътре и проблема изникваше само при почти празен резервоар.Мисля филтър пред бензиновата помпа да сложа за в бъдеще как Ви се струва удачно ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

Здравейте, скоро се регистрирах и чета с интерес споделените мнения в този форум.

 

<{POST_SNAPBACK}>

добре дошъл :thumbs1: /на мен също ми е фейвърит сайт :devil:

и научавам ценни неща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dancing_niki

Баща ми кара Пасат 95', зимата имаше няколко дни проблем с паленето, оказа се температурен датчик, най-сигурния начин да си оправиш колата е при Омбре. Отиваш в сервизи и магазини, вземаш му координатите и колата ти е на половина оправена :thumbs1:Късмет!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...