Jump to content
Guest MVM

За колектори и генерация

Recommended Posts

Guest MVM

Интересува ме някой правил ли си е купувал ли си е за този двигател колектори и каква цена са му излезнали ..Зех си гьрне 5Zigen и мисля да сменя цялата генерация заедно с колекторите ,но се 4удя няма ли най-добре да стане да тегля от колекторите една права 55/60 мм нераждавеика и да преместя гьрнето да е посредата на бронята ... с едно преходно(резонаторно-гьрне ) и това да е цялата философия ... мисля ,4е като е права трабата ще има най-добро и бьрзо изхвьрляне на газовете .Запо4на ли да слагам 4упки за да го направя по-трудно ще намеря нераждавеика то4но такава 4упка ...Какво мислите ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

Интересува ме някой правил ли си е купувал ли си е за този двигател колектори и каква цена са му излезнали ..

 

 

Зех си гьрне 5Zigen  и мисля да сменя цялата генерация заедно с колекторите ,но се 4удя няма ли най-добре да стане да тегля от колекторите една права 55/60 мм нераждавеика и да преместя гьрнето да е посредата на бронята ... с едно преходно(резонаторно-гьрне ) и това да е цялата философия ... мисля ,4е като е права трабата ще има най-добро и бьрзо изхвьрляне на газовете .Запо4на ли да слагам 4упки за да го направя по-трудно ще намеря нераждавеика то4но такава 4упка ...

 

Какво мислите ?

<{POST_SNAPBACK}>

а резервоара ?

:cool:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Давам ти макс. 10 км. и ще истичаш веднага за чупки и повече от 1 резунатор и то не проходен, но още не го знаеш :D Просто с този диаметър и това за което говориш ми е пределно ясно какъв драгстер ще излезне от бокса. Повярвай ми, че няма да искаш да караш такъв автомобил. :D Аз карах не повече от месец, сега съм с 2 не съвсем проходни гърнета и не съм прежалил повече от 3-4 коня. Признавам си, че с удоволствие ги пуснах да пасат, иначе просто не се издържаше на шума. Сега автомобила е супер, звука е нормален (спортен) и както вече всички графики от динамометъра доказаха, че ефект от генерацията има и то достатъчно добър.Съвета ми е да търсите баланса между всекидневния автомобил и тунинга. Все пак с автомобила си не се движите само на пистите :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MVM

Demon доколкото те разбрах трябва да сложа 2 резонаторни гьрнета и да направя така генерацията като фабри4ната само ,4е с по голям диаметьр траби примерно 55/60 мм ! Така ли ?Ти можеш ли да ми кажеш каде си си правил колекторите и колко пари ще ми излезнат едни колектори дет да ми вьршат перфектна работа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Не е като фабричната, а си е спортна, но е обезшумена и не е съвсем проходна. На две места се свива диаметъра от спецялен филтър, който седи в резунаторите. Свиването е по особен начин, по посока на излизане на газовете и филтъра е на дупки. Не е съвсем проста работа.Колектора съм го правил в София и до колкото знам ти си май от Монтана, ще ти е много трудно да купиш всички тръби и да доидеш да го правиш тук. По-добре потърси Greenwater до колкото разбрах той може да намери колектор близо до цената на която се прави по поръчка тук.п.п. Няма да можеш да направиш права тръба до края на задната броня. Единствения начин е да я изкараш отстрани на някоя от вратите, но ще те спрът от движение така. Следвай пътя на оригиналната генерация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...