Honda_Fena 0 #1 Публикувано 21 Юни, 2010 (Редактирано) Колеги помагайтеТа колата от известно време започна да заглъхва на бензин,започна да ми мени оборотите и съответно да гаснее(срам и резил е по светофарите).Преди няколко дни реших да и видя дросела в какво състояние е ...всичко беше шест,но след като сложих кутията на филтъра и ми светна чека,в първият момент си помислих ,че е от датчика който е на кутията но не беше той.После си помислих че е датчика на дросела..откачих го и пак го закачих, чека пак не изгасна ,но при откачена букса мотора се укроти и си поддържаше нормалните обороти(този датчик каква роля играе)мъчих се да проверя ЦПУ за грешки ,но нещо не ми се получава.Забравих да поясня ,че откакто ми светна чека ,лапмичката "econo" ми светва докато дам контакт и толкова... Редактирано 21 Юни, 2010 от Honda_Fena Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 21 Юни, 2010 ЦПУ нямаш, това е друго...С изключване и включване на датчици чек лампата няма как да изгасне, без да ресетваш компа между изключ / включ. Датчика на дросела / ако това е правилното мислене / е TPS / Throttle position sensor /, който казва на "ЦПУ-то" какво е положението на дросела.Помъчи се още малко за проверката на грешките ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Fena 0 #3 Отговорено 27 Юни, 2010 добре де ,как да проверя тези грешкип.п какво ли не я правих онази букса под жабката не премига тоя чек и не премига Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #4 Отговорено 27 Юни, 2010 Като сложиш кламера на двупиновата букса, даваш контакт и броиш !П.П. http://www.fastjapcars.com/mod-subjects-pr...1-scope-all.htm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове