Jump to content
red_devil

сивик 1.3 16винтила 5генерация подобрения

Recommended Posts

!!! Не знам ама аз сменям двигателя... наслушах се на глупости как като си бутна малко вакумите и махна огр на2рата дроселова клапа ще вдигна 160 на 3та,да не забравяме че филтъра е спортен и ... да-ефекта е 160 на 3та. Загубих 4часа в гаража и.... 130 на 3та като буталата се показаха да видят кой тъпак ги юрка така.... Не вярвам на т'ва че с 50лв.... ставаш бърз,не вярвам вече на такива теми. Даже пуснах една реплика срещу глупостите говорени за т'ва ето ТЕМАТА МИ!!!

 

П.П. Не че с новия двигател ще съм цъфнал и завързал ама е по добре,предполагам.

Очакваме да го подкараш и да дадеш мнение. Тунинга НЕ е евтино занимание :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е не е евтино... дотук окачването - 1200лв .... двигателя и той на толкова отива... джанти с гуми около 500-600лв и един господ знае само колко още....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Е добре са ти какво точно искаш да кажеш...?В смисъл да имаш кола е скъпо,а да искаш да я тунинговаш още повече!!! Да не говориме,че ако я засилваш тряя да е в перфе състояное от към гуми,окачване,спирачки..... Няма значение,пък и на никой не му дреме колко си дал-тъжно но факт.Аз по мойта англишманка давам по около 150 кинта всеки месец все за нещо,а колата е на газ и е сток :dry: Обаче знам,че където тръгна,ако не ме отпере някой ще се върна. :zen: Не може да си искал икономична кола и да вземеш 1.3 и после като се окаже,че треа да налеееш една чаанта кинти да тръгне да ревеш че е скъпо.... Като искаш бърза кола си 4та хеч вти и го прави него-това пое съм чувал,че става за бегачка. :( Всичко останало си е за кеф и тръпка. :( п.п.Не се заяждам,просто мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз от както си тунинговах Д13-ската с газова уредба се родих :D единственият тунинг до сега от който съм видял реална полза - 8/100 на газ :) а ти колега като искаш бегачка защо се взе д13?иначе по темата-най евтиния туниг с най добро съотношение цена-коне е -смяна на колекгора с 4-2-1 спортен или с някой от Д16-смяна на главата с такава от Д16(глава,ангренажен ремък за Д16 ,бензинова помпа)-премахване на ограничителя на 2-рата дроселова клапа-спортен филтър и права генерация - това е спорно дали има ефект от към вървeнe на Д13 ама как реве само... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

-смяна на главата с такава от Д16(глава,ангренажен ремък за Д16 ,бензинова помпа)

А ве нз ама само това му е към 1к-300 глава,гарнирури ок 200,ремък-50 кинта раздв ролка-150,работа поне 200,шлайф и портване на главата(така и така е свалена)и там поне 100...,то цял двг е толко,ама и той иска сервизиране...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги моля някой който разбира да закрие темата щото вече е изчерпана а аз незнам как да го направя ще му бъда благодарен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще извинявате че се намесвам но,големия мотор си е голям мотор! Върви си и тва е! На малкия каквото и да му правиш не може като големия. Даже съм свидетел че на извънградско големия върви първо по-добре и второ е по-икономичен на някои определени обороти. . . . . . . . . .

само да изясним какво разбираш под голям мотор :) ела да видиш как не харчи д16-ката на висока скорост ако това си решил че е голям мотор - свалих я на 9 извънградско и съм щастлив !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги закриите темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...