Jump to content
Guest bubble

вярно ли е това за D14A3 ?!?!

Recommended Posts

Guest bubble

здравейте на всички... :angry:

 

аз писах един път по подобна тема (преди около 2 месеца), за което се извинявам, но ако пиша пак там, никой няма да го погледне...

 

това, което искам да ви кажа е, че намерих из интернет няколко сайта (основно немски), на които пише, че е сравнително просто да се направи въпросния двигател A14A3 от 75 на 90 к.с. !!!

 

тук е основния линк, на немски е:

 

http://www.maxrev.de/viewtopic.php?t=227

някакъв превод на английски (не е добър естествено)

 

има и подобни неща по други сайтове, но това мисля е най-доброто.

та всички казват, че му трябва само някакъв "seal" или "gasket", т.е. нещо като уплътнител... (частта има фабричен номер 16176-P2A-004, който струвал към 3 евро!!!)

 

а понеже аз съм с такъв двигател, наистина ще се радвам ако е възможно! :blink: и 15 кончета отгоре не са малко...

 

кажете си мнението, и дано някой да е чувал за нещо такова...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Yama

gasket - гарнитура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bubble
Отговорено (Редактирано)

...добре, гарнитура :angry: сега видях на един руски сайт, че един пич е пробвал и се е получило.. но се вдигал съответно и разхода (което ми се струва нормално). ето линка:http://www.hondamotor.ru/board/index.php?showtopic=16271

Редактирано от bubble

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Е няма да спечелиш 15 коня, но действай! изглежда лесно и най-вече ОБРАТИМО :angry:колата гаранция ще извади по-як звук, а ако си направиш въздушната система добре ( изолации/филтър/...) и ще тръгне повечеИ не бъди сигурен че ако я караш по същия начин както сега разхода ще скочи :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bubble

мерси за оптимизма 1net :blink: от представителството на Хонда казаха, че в момента я нямат, но за 1-2 седмици ще я доставят. така че мисля утре да им се обадя и да я поръчам, 6 лева струва :angry: надявам се Омбре да се навие да го сложи това, че аз по двигателя не се заемам да пипам, даже и да е само 1 гайка (както пише)...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bubble

хм.. ами "intake valve" какво ще рече по-точно?! :angry: Dragi4, кажи нещо за това, което аз писах.. май не е същото нещо?! сега кое от двете да сменя?! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bubble

сега прочетох нещо много ясно написано тук: http://www.maxrev.de/ftopic1085.htm(последното мнение)

Hi, there is a sheet of metal (as seal) build in between the air-intake and the butterfly valve. If your Civic has 75 HP, the whole in the middle of this seal is half as large as the pipe of the air intake, the new seal´s hole is as large as the pipe of the air intake. This is the only difference between the Civic with 75 HP and 90 HP, nothing else has to be changed (even the controller unit is the same). Hope that helps. Alex

така че доколкото разбирам (не английски, ами от коли), може наистина тая гарнитура да свърши работа... :angry: утре я поръчвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли някой да обясни на български как става или поне да намерим някаква статия на правилен английски?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И други преди мен и аз също минах оттам.Ето как:ТУКАз съм с d14a7, но първите описания бяха за d14a3При d14a3 гарнитурата дори май е по-евтина.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk

охо, утре отивам за гарнитурата и се инсталира....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Desislav

От къде мога да поръчам тази карнитура като съм от провинцията .. :thumbs:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми от най близкото представителство на хонда, или от най близките араби...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм.. ами "intake valve" какво ще рече по-точно?!

всмукателен клапан :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такаааа.... златната гарнитура е поръчана от хонда за скромната сума от 6лв.... На ботев и цар симеон не бяха чували за такова нещо и уви ще трябва да почакам 10ина дена ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм.. ами "intake valve" какво ще рече по-точно?!

всмукателен клапан ;)
тия говорят с недомлъвки и затова казаното няма смисъл;)тази гарнитура ограничавала диаметъра на входящите рънъри от колектора.....а новата която струва 6лв. е за другиа(90 конски сили) модел който не ограничава диаметъра,а го запазва с точност.тази "тапа" точно правила разликата в мощностите;)ебати Лего-то......направо ме кефи как Перформънс тунинг-а взе да добива нов смисъл;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майтап или не аз направих елементарно измерване преди и след и имаше резултат.на 2-ра от 2000 до 6000 за Преди:8.7 сеунди.След:7.8 секунди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много съм щастлив. Момчетата от Бултрако ми доставиха за 1 седмица желаната гарнитура и утре отивам да си я взема и веднага се монтира на колата ;) След това ще споделям усещането...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest policaja

не се занимавайте с глупости току-така 15 коня и аз се полъгах та направих тая гимнастика ама ефекта е почти 0,само си мислиш,че върви по-вече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали знаеш надеждата умира последна, но ще видим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се занимавайте с глупости току-така 15 коня и аз се полъгах та направих тая гимнастика ама ефекта е почти 0,само си мислиш,че върви по-вече

Близо секунда по-малко от 2000 до 6000 оборота на 2-ра не е "почти 0-лев ефект".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като се качат 2ма души и се разтяга по пътя като ластик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а дали за д13-ка няма нещо такова :unsure::worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи впечатления:Цялата процедура ми отне около 20 минути и нямаше никакви проблеми.Резултатите:Не съм я карал още колата за да видя дали има подобрение но по звука който вади мога да съдя че има. Когато настъпиш газта някаде след 1500rpm се чува едно много яко "свистене" наподобящо спортен филтър. Много яко. Довечера да олекне движението и ще я изтествам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Ивайло Петков

А какъв еразхода

Без промяна: 9-10 градско, 5-6 извънградско.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest manniakk

Разлика в вървенето се усеща. И тя не е никак малка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest hondaracing

охоо батти купоня :hondarulez: тази екстра дали ще стане за д14а1 :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какъв еразхода

Без промяна: 9-10 градско, 5-6 извънградско.
Според мен това е сигорен белег че има промяна в мощноста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е само за в-тек моторите ли се отнася ?! :hondarulez: нещу така за 2та карба нема ли :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами това е за най слабия 1.4 75к.с

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...