Jump to content
paRADOx

Възможен ли е чип тунинг на Crx 92'

Recommended Posts

Чух противоречиви мнения по този въпрос: не може да се чипосва; може да се чипосва....

Масово в нета се предлагат РЕКСове "с чип"!

 

А днес с приятелчето с подобен РЕКС, наскоро внесен от Германия, вдигнахме 80км/ч на първа скорост....без да се чуе прекъсвач, а стрелката 'счупи таблото' (просто не знам какви обороти достигна) :rolleyes:

 

Направо не можах да повярвам.

 

Нормално ли е това за CRX или има нещо пипано под капака?!

 

Очаквам мнения!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам чип на когото пише, че е за Д16З5, Д16A8 и Д16А9. Моята кола е с Д16З5. Пратиха ми го от Германия. За чипа пише, че премахва ограничителя и прави колата от 124 кс. на 152кс. Не мога да кажа дали това е реално. Сложих го за малко и не намерих голяма разлика, освен премахването на ограничителя. В момента изваршвам ремонт по колата, който не мога да заварша поради липса на средства, но като приключи всичко смятам да тествам колата с джитек за да видя какво ще покаже реалноста за този чип. За сега съм на мнение, че просто са премахнали ограничителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма проблем да се чипне компа, който най-вероятно е ПМ7 или ПМ6.Относно тези 80 км/ч на 1-ва ми изглеждат доста :cool:. По моите изчисления при предавателно число на 1-ва на двуваловата Д кутия 3.25 и файнъл 3.88, ако приемем че си бил с гуми 195/50/15 тогава се получават около 9300 об/мин. Аз лично не вярвам този мотор да се развърти до толкова в стоков вид без последици.Ако е така е много вероятно да е чипосван компа и да ми е премахнат или вдигнат много рев.лимита(прекъсвача).@slim bone : Колега, горещо ти препоръчвам да го изхвърлиш този чип докато не си си направил някоя беля по мотора. 28 коня от чип :rolleyes::)

Редактирано от hondю

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

paRADOx , щом прекъсвача не е на ~8000 значи е баран компа или не е верен оборотомера, което е малко вероятно. и да си още по сигурен дали е чипосана отвори си компа и виж :cool:

 

Slim_Bone, не ти се е сторило че няма голяма разлика. 25 коня ейтака от чип само в мечтите ни :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

оборотомера и километража лъжат -възможно и то в тези обороти около 400-500 !(Това при црх 2- генерация го видях) (За километража незнам)а просто може да е махнат ограничителя(преместен нависоко)или (посредством чип)при тези обороти този мотор ще се счупи в стандартен вид лъки :)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега .. чипа променя единстрено горивото .. ако се направи качествено може да дигне 4-5 коня но в никакв случей повече, само от него.. мощноста и разхода си вървят рака за рака.. а пък без ограничител най - мн да изкривиш някой клапан друго неможе да стане!при по високи обороти от предвиденото прожините немога да затворят клапана толкова бурзо и неможе да згъсти .. и мошноста пада и 25 коня с чип ... само при Дизел с турбина и бая късмет :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не променя само горивото а и запалването. !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Започнах да се обърквам тотално. 10 мнения и всичките различни.... Ще следя темата с интерес.ПП: И как може да се провери дали е сменян чипа??

Редактирано от paRADOx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам обаче да се убеждавам, че щом е махнат прекъсвача, няма начин да не е сменяно нещо по двигателя, защото в сток варианта, както казвате Вие, този мотор не би издържал на тези обороти.В случая....РЕКСа на приятеля, изобщо не ги усети. :) Съвсем умишлено той настъпи колата и си гледаше пътя, а аз не откъснах поглед от оборотомера. Стрелката просто удари края на разграфените об., и не трепна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е то не е казано че ще се счупи от раз ... Докато за чип-а, аз отначало като прочетох постовете си помислих че става въпрос за турбинирани Д16-ки :P;):P ... Значи на кола без турбо чип-а може да ти дигне около 7-8 коня НЕ ПОВЕЧЕ! Тея чипове се слагат само на коли с турбо... попринцип най-честото им приложение е да засилят някой дизеларка на която и е трудно упражнението "изпреварване" ;):P :P. Разликата в разхода който ще имаш не си струва 5-те коня които няма да усетиш :)

Редактирано от Kobayashi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) послушай колегите.аз имах същия ЦРХ и мислех също да го"чипосвам" но ме отказаха поради същите причини посочени в горните остове,че няма смисъл и едва ли ще усетя разлика от 5-7 к.с. а иначе на турбо-дизел се усеща разлика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kobayashi, на всяка пипана кола има смисъл от чип без значение да ли е N/A или Турбо :)

 

Иначе на стоков двигател не е голяма разликата ама ако сте решили да си засилите колата това е начина - малко по малко .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нека и аз да кажа нещо като собственик на въпросната кола. Понеже скоро я взех внесоха ми я от германия лично за мен и нищичко незнам за колата. Гледам супер ниска викам си са и рязали пружини треа се прай окачване оказва се, че е на коил овер червени пружини на най-ниското положение. Гледам няма я тръбата преди кутията за филтъра викам са треа да търся.... оказва се КН филтър вътре... викам на прителчето (парадокс) абе тоя съединител дееба почти няма полусъединител и той вика ми той е като моя ексиид на сивика ама там е тъмна индия още не смятам да проверявам какъв е... и са тва с прекъсвача вече съвсем се озадачи въпроса... колата е с гадни гуми 185/60/14 сток с железни гадни джанти (тепърва ще се търсят хубави джантета и хубави гуми) и на първа да видим къде е прекасвача... стрелката заби дигна 80 и спря да набира по едно време и това е.... двигателя е Д16З5 и попринцип дали е нормално, на колко нормално е прекъсвача? но не спятам това нещо да го правя повече... все пак трябва да си се гледаме добре за да си служим вярно :lol:

Редактирано от cronnoss

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на първа да видим къде е прекасвача... стрелката заби дигна 80 и спря да набира по едно време и това е.... двигателя е Д16З5 и попринцип дали е нормално, на колко нормално е прекъсвача? но не спятам това нещо да го правя повече... все пак трябва да си се гледаме добре за да си служим вярно :(

да, мисля че ако продължаваш в същиящ дух, ще пускаш тема в сервизи, и авто части :lol: П.П. парадаксче, очакваме още медали на националната тази година, и си чакаме почерпката от миналата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, мисля че ако продължаваш в същиящ дух, ще пускаш тема в сервизи, и авто части :)

хахахха именно затова не смятам да си правя повече експерименти :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък смятам че точно така трябва да се кара една Хонда .... Като ще я караш до 2К си вземи дизел :lol::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък смятам че точно така трябва да се кара една Хонда .... Като ще я караш до 2К си вземи дизел :):(

да, ама ако си решил да чупиш.... а не да караш, по добре да счупиш някой голф, поне няма да те боли сърцето :lol: ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък смятам че точно така трябва да се кара една Хонда .... Като ще я караш до 2К си вземи дизел :):lol:

Подкрепям :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значииии зимам голф дизел и хич ми не дреме в колко оборота съм го вкарал :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да беее... ясно, да се кара с 2к не, но да се кара с 9к, докато спре да ускорява на втора..... това си е убийство.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да отвори капака и да види какво става вътре :lol: Може да е уцелил да е с валчета и т.н. , тогава не виждам какво го бърка да си я кара на 9К. Ако е със стоковата карантия да е претропала отдавна ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да беее... ясно, да се кара с 2к не, но да се кара с 9к, докато спре да ускорява на втора..... това си е убийство.......

еми то затова питахме да разберем дали е нормално или не, ако знаех, че няма прекъсвач не бих го направил не съм некъв състезател и си паза колите, но явно колата е пипана (това което разбирам от коментарите и, че нормално е ненормално :) ) влезе си в тези обороти без проблем на първа и май тепърва ще разбирам какво и е пипано още... но засега само положителни емоции от колицата :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако има чип, няма начин да не влиза в лютеницата без проблем, проблема на не чипосаните е точно това, ПРЕКЪСВАЧА, ако го нямаше обаче, искам да попитам колко от вас биха си карали колите на втора до 9к, тук не говорим за това дали е с валове или не, в случая колегата не знае дали ги има или не, ако е с валове.....ОК ама ако е със само така наречения чип, който на стоков мотор маха само ограничителя и качва.....някакви си там 2,3,5 или 8 коня..... ще му се наложи да посети някой сервиз съвсем скоро (което не му го пожелавам разбира се)......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ако има чип, няма начин да не влиза в лютеницата без проблем, проблема на не чипосаните е точно това, ПРЕКЪСВАЧА, ако го нямаше обаче, искам да попитам колко от вас биха си карали колите на втора до 9к, тук не говорим за това дали е с валове или не, в случая колегата не знае дали ги има или не, ако е с валове.....ОК ама ако е със само така наречения чип, който на стоков мотор маха само ограничителя и качва.....някакви си там 2,3,5 или 8 коня..... ще му се наложи да посети някой сервиз съвсем скоро (което не му го пожелавам разбира се)......

да кажем, че е най лошия случай само е премахнат прекъсвача (на втора не съм го правил, не че според мен има значение на коя скорост първа или втора) ако имаше проблем не говоря за редовно вкарване в 9000 оборота, а само за веднъж от незнание нищо не стана сичко е ок колата звучеше перфе никви ядове сега трябва да очаквам да посещавам сервиз ли или просто съм имал късмет, че нищо не е станало. Другият въпрос е ако не е пипана и я вкарам в 9000 оборота и двигателя трябва да издахне но не стана нищо но май това нищо не значи или пък значи .... ??Ясно е че да се кара с 9000 оборота колата не е добра идея не говорим кое е правилно и кое не то е ясно колата си ме кефи и не мисля да я хвърлям след месец два, а точно обратното затова и отворихме темата да разберем какво става евентуално без да я отварям... Редактирано от cronnoss

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е можеш да махнеш капака на главата, няколко болчета са....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карай я някъде да се разбере какво се крие под капака (парадокса ще те заведе при някой разбирач) и след това очакваме развитие по темата, от мен най чисти пожелания за безаварини колометри, и радост от рексчето ;) УСПЕХ ПРИЯТЕЛЮ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До това заключение стигнах и аз ;) наистина благодаря за отговорите и пожеланията надявам се да се видим с някои от вас утре на сбирката и ще има продължение на темата ;) че се фърлих в шаха ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. парадаксче, очакваме още медали на националната тази година, и си чакаме почерпката от миналата ;)

;)

Аз за почерпката не съм забравил. А тази година ще дам шанс на другите, защото мисля да не участвам в състезанията, но нищо не се знае ;) Ако cronnoss обаче участва в състезанията, да му мислят другите....РЕКСа му върви аДсКи много. Днес ще го замерваме с Прелюда ми, а довечера ще се видим със всички на месечната среща.

 

Тоя РЕКС тепърва ще е обект на коментари...очаквайте продължение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.П. парадаксче, очакваме още медали на националната тази година, и си чакаме почерпката от миналата :blink:

:P

Аз за почерпката не съм забравил. А тази година ще дам шанс на другите, защото мисля да не участвам в състезанията, но нищо не се знае ;)

 

Тоя РЕКС тепърва ще е обект на коментари...очаквайте продължение!

 

ее.. в тебе ми беше недаждата за купа на наща маса :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...