Jump to content
Guest THUNDER

ЧЕСТИТО ФЕНОВЕ - 2-ро място за Бътън на Gp Monza !

Recommended Posts

Guest PARADOX_sf

Сато като излезе зад Баричело направо се побърка.Според мен тогава попретовари мотора...И са вместо 3-то и 4-то място само 3-тото...Мноо луд тоя Сато, мнооо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest popa_s_laptopa

Виж Баричело как блъсна Сато

Май не сме гледали едно и също състезание.

в бокса, където му прегря двигателя и отпадна!

Горкия, точно на него да се случи! Точно това ще да е било - 20 коли ходиха в бокса и точно на Сато да му прегрее... За кой път този сезон му прегря колата в бокса? Точно Баричело е виновен.Защо на Бътън не му прегрява колата вече 7-мо състезание, японците дават на Сато по-скапан мотор нарочно ли? Бътън има 38 точки със същата кола, с която съотборника му има 8. Не искам да излиза, че съм против Сато, не е така. Просто се опитвам да бъда обективен. Ако започне да се представя по-добре, да кара по-равномерно, да пази колата, да завършва и да взима повече точки, ще се радвам - все пак кара Хонда. Обаче сегашното му предствяне не е чак толкова блестящо (нормално е, още е рано) - във Формула 1 точките се дават за завършени състезания от 1-ва до 8-ма позиция, не за "агресивно" каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest petrakiev

Е на тоя пич ПОПА ще му стисна ръката :unsure: евала пич, един да гледа безпристрастно и обективно, с колегата Магнум пан н сме на едно мнение - да ми обясниш как Бари е блъснал Сато като си караше в идеалната крива и е пред него което значи че е с предимство според правилата в ф1 и после при повторенията се видя че изобщо не го е изпреварил даже не се и изравниха :( а Бътън си е къде по комплесния пилот дано Сато си израсне :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Само два цитата:

"He is a motor racing driver, what do you expect him to do - slow down and wave people by?"

hero. That's the stuff racing drivers should be made of.Вие си знаете за кой става дума :(:unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

в бокса, където му прегря двигателя и отпадна!

Горкия, точно на него да се случи! Точно това ще да е било - 20 коли ходиха в бокса и точно на Сато да му прегрее... За кой път този сезон му прегря колата в бокса? Точно Баричело е виновен.
Попе по принцип добрите двигатели, които работят на предела си, доста загряват в бокса. Миналата година, когато БМВ имаха най-мощният двигател, доста често точно след бокса на Монтоя му изпушваше двигателя, и веднъж и на Ралф, когато имаше проблеми със презареждането с гориво. Формулите нямат вентилатори, и докато са в бокса няма кой да ги охлажда. А двигателя на празен ход е на 6000 оборота, и има 2 литра охлаждаща течност. Така че има значение дали е нормален 10 секунди стоп или удължен 20-30 секунди за смяна на нос.

 

Иначе си прав, че Сато претоварва колата, по един или друг начин. Според мен не кара така плавно, в ритъм. А кара 'рязко', грубо, и колата му не издържа. Ако бях по-голям Хонда фен, щеше много да ме е яд, за потенциалните точки, които Сато губи. Докато сега му се радвам, като на 'клоуна' във Формулата, човека-изненада. Иначе евала му за 2рото място на квалификацията, при това беше с доста повече бензин от Шумахер.

 

да ми обясниш как Бари е блъснал Сато като си караше в идеалната крива и е пред него което значи че е с предимство според правилата в ф1 и после при повторенията се видя че изобщо не го е изпреварил даже не се и изравниха

абе петракиев стига си се изказвал все толкова неподготвен, направо почва да ми писва да ти обяснявам елементарни неща. Това не ти е КАТ-Перник, че задният винаги да е виновен, да трябва спазва дистанция от предния! Тук във Формула1 няма такова нещо - пилотите са длъжни да се пазят, и да си оставят достатъчно място един за друг. А не някой пилот да трябва да предприема 'evasive actions'. Баричело бил предприел 'evasive actions', за да се спаси от Сато - смешки.

Ето най-добрите картинки, които намерих. Тези дни трябва да пуснат и филмчето.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Все пак ясно се вижда, как Сато вече е започнал изпреварването, още преди завоя предната гума му е между предна и задна на Баричело. Тоест водят се един до друг, не един зад друг. А като са един до друг, не могат да се избутват от пистата, трябва да оставят място за другият на пистата. А Баричело 'затвори вратата', опита се да влезе в Сато. Вярно, че идеалната крива му е там - но той няма право на нея! Не може да избута Сато, Сато къде да иде?

Ето преди 2 състезание Шумахер така избута Монтоя - после изопачиха правилата, че бил длъжен да му оставя място само от ВЪТРЕШНАТА част на завоя, като е отвън - не бил длъжен.

Но в това състезание Сато беше от ВЪТРЕШНАТА част на завоя, и Баричело беше длъжен да му остави място. А той зави в него. Така че - той го блъсна.

Жалко, че няма по-добри снимки още (то има ама са платени) да се види отгоре ситуацията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest petrakiev
:angry: Незанам как е в КАТ - Перник, но явно ти занаеш, за твое сведение имам приятел които го блъснаха отзад полицаи с патрулката и познаи кой беше виновен :blink:и на кого написаха акта, обаче пича взе че заведе дело и познаи оказа се че този които е отпред няма никаква вина щото и този пред него спрял по същия начин и........... та за правилата - такива са си независимо дали ти харесват или не трябва да спазват, и за мен колана в града е глупост ама си го слагам :( та за това са правилата да се спазват :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

:angry: Незанам как е в КАТ - Перник, но явно ти занаеш, за твое сведение имам приятел които го блъснаха отзад полицаи с патрулката и познаи кой беше виновен :blink:и на кого написаха акта, обаче пича взе че заведе дело и познаи оказа се че този които е отпред няма никаква вина щото и този пред него спрял по същия начин и........... та за правилата - такива са си независимо дали ти харесват или не трябва да спазват, и за мен колана в града е глупост ама си го слагам :( та за това са правилата да се спазват :(

Казах КАТ-Перник, понеже много майсторски събота ме застреляха, и антирадара не ме спаси - 61км/ч при 40 ограничение. Първият акт, първите точки, за 6 години стаж :(Иначе за колана в града, изгледай това филмчеhttp://www.funpedia.net/clips/message/m002.zipМегабайт и половина е.Направо ако имаш добър интернет, изгледай всичките от тукhttp://www.flixvault.net/shocking.htmОсмото и то е много 'добро' за твоят случай, и петото.А седмото! е задължително да се гледа от всички 'състезатели'. Много е поучително (и тежко)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Евалата Магнум - възхищавам ти се на търпението да обясняваш на Шумахер феновете неща, които няма как да забележат гледайки формулата през червени очила. :angry: Сато все по-често ще бърка в кацата с меда, за която Ферари изглежда са абонирани напоследък :blink: ...и това хич няма да се харесва на някои и Хонда рано или късно пак ще е шампион във формула 1, всички знаем защо :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest petrakiev

Пич, за Хонда само суперлативи, къде бяха миналия сезон къде са сега ? Обаче проблема не е от колата а от пилота. Щото нали се сещащ какво беше Ферари преди да отиде толкова мразения от вас немец дето направи екипа си и си разви колата та момчета и Хонда е в подобен момент и си чака екипа, щото виждате какво се случва с отбори дето пилотите само карат каквото им направят и нямат нищо общо с развоя ( справка Мерцедес и БМВ ). Естествено че много хора не харесват Шумахер ( Магнум,Стеф и мн.др.) обаче в ферари действа дна перфектна машина от която само малки колелца са Тод,М.Ш. Р.Б. и още много други.Мечтая само и отбора на хонда да стане така. Те хората за това са 1 - щото перфектно си вършат работата. :angry: нета ми е кофти - после ще погледна линковете

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Не отричам перфектността на отбора на Ферари, нито това че Шумахер знае как да support-не максимално добре тима с инфо за колата, за да се получи желания резултат. Но просто Шумахер в цялото си съвършенство като пилот и човек-машина прекрасно усъвършенстваща колата си ще си остане нагъл, нахален, безскрупулен в името на победата "човек-машина", който изобщо не мисли и не подбира средствата, с които да постигне целта си, а и не може да губи (справка неадекватното му поведение в тунела на Монако). Доказателствата за това са не е едно и две... Формула едно се нуждае от ХОРА за пилоти - те управляват МАШИНИТЕ, те правят шоуто, те карат със сърце. Нещо като разликата между немския, италианския, от една страна, и бразилския или английския, от друга страна, футбол. Шумахер, ако ще и 10 титли да спечели ще си остане същия, в което е трагедията му. Да, ще стане легенда, но въпросът е дали ще остане в сърцата на хората, подобно на Сена, на Жил Вилньов, на Менсъл, на Марадона, :blink:, на Сато ако щеш (дай Боже да се развие) и т.н. С какво ще го запомнят Шумахер ли - ами с нищо повече от бройката му титли...В този ред на мисли не бих могъл да приема това, че подкрепяте него и Барикело (който е абсолютна кукла на конци и човек без достойнство - "вечно да си втоори" има една песничка...) в съперничеството им с Хонда...Надявам се не беше много off-topic това словоизлияние :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Стига сте се карали :angry: Това което мога аз да кажа гледайки в продължение може би от месец споровете ви и гледайки формулата по телевизията мога да заключа.Ферари безспорно са отбор,имат наистина голяма кола и големи шофиори,НО това което много ме дразни е всеки един от другите пилоти,от по-малките отбори да ги допускат и да лишават себе си само и само защото отзад зад тях стои червената кола на ферари,това е глупост и нещо недопустима,за каквото и да е състезание.Всеки си спомня славните години на Хакинен и всеки знае как стояха нещата тогава,имаше отбор конкурент на ферари,който ги сваляше от небесата.Тази година,конкурентите които се осмеляват да свалят ферари от небесата станаха с един повече,а именно в лицето на Хонда.И при наличието на пилот като Сато,който е тотален маняк,но в същото време голям пилот се получават такива неща(случката с Баричело).Аз действително си мислих че Сато връхлетя върху феррито,но след снимките на Магнум се вижда ясно че Сато изпреварва Баричело.Може би Баричело не е очаквало такъв ход от страна на хонда,поради надутото си самочувствие и си караше като цар на пистата и ето я изненадата.Мощна кола,добър шофиор който знае как се кара и се правят изненади :( Така че мисля че проблема не е в автомобилът,не е и в шофиора,а в хората който си мислят че нямат конкуренция :blink: Действително съм престрастен,моя любим тим до преди 2 - 3 години беше Ферари,след появата на Тойота бяха те и вече втора година се наслаждавм на БАР Хонда.Не съм някъв маняк на Ф1,но искрено вярвам че догодина Ферари или ще свикнат с идеята че има винаги болид на Хонда зад тях или просто да се отказват :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest popa_s_laptopa

Сато претоварва колата, по един или друг начин. Според мен не кара така плавно, в ритъм. А кара 'рязко', грубо, и колата му не издържа. Ако бях по-голям Хонда фен, щеше много да ме е яд, за потенциалните точки, които Сато губи.

Точно това имам предвид.Иначе за изпреварването, предимство има колата, която е по-напред - без значение дали носа на другата кола вече е до нея. Това се прави, защото при тия скорости точно на завоите не е много лесно да следиш какво става зад тебе - в огледалата не се вижда кой знае какво (особено на завоите), а и трябва да гледаш напред, защото там скоростите са други, не е като да се престрояваш на Царигрдско шосе. Няма да коментирам дали точно така трябва да бъде, но такова е правилото. Също не коментирам цялата ситуация със сблъсъка, няма да влагам лично отношение. При такива ситуации пилотите трябва да взимат решения без да моат да ги обмислят, явява се шанс - или пробваш, или не, носиш си рисковете. Кой крив, кой прав ще преценяват комисиите. Просто в момента на сблъсъка колата на Сато беше по-назад от колата на Баричело - спойлера на БАР-а се удари в гумата на Ферарито, което значи, че спойлера на Баричело е бил по-напред.Пак ви казвам, не искам да излиза, че пиша за да изкарвам Ферари, Рено, БМВ-Уилиямс (или някой друг отбор) по-велики от БАР Хонда. Иска ми се да не го обръщаме на Левски - ЦСКА - нашите са добри, другите са лоши, някой друг ни е виновен (в нашия случай:

вината не беше в него, а в Ску-дерия-та

) Също не искам да засегна никого, опитвам се да бъда обективен и да охлаждам страстите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest petrakiev

Леле, точно за това говорех :blink: законите момчета са затова за се спазват !Независимо дали са лоши или добри и дали са ги правили някои олигофрени в парламента в петък следобед :angry: това за коланите е яко, съветвам ви и вие да ги изгледате. Колкото до формулата попа е прав - Може да си изберете на кого да сте фенове и на какво да симпатизирате ефективност или атрактивност, всеки си има вкус. Обаче ако Магнум беше карал с 40 дали щяха да го глобят Пернишките полицаи - едвали ! Не че аз спазвам правилата де или пък някои изобщо ама по принцип съм си прав, ако искате да сте атрактивни минете краи Пернишките полицаи със 140 това ще е яко да се види :( това последното е на маитап, дано не ми се сърди някои ама аз така си мисля :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest popa_s_laptopa

безскрупулен в името на победата... не подбира средствата, с които да постигне целта си, а и не може да губи

А какъв беше Сена, когото всички харесвахме? Някои помни ли, или пишем наизуст? Извиняваите за отклонението, превръщаме форума на ХОНДА във форум Анти-Шумахер. Мисля, че е времв да спрем. Или да пишем по конкретни неща около шампионата, или да не пишем. Имам записано цялото състезание от Нюрбургринг, гледах ситуацията със сблъсъка няколко пъти. Иначе нямаше да пиша по въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Евалата Магнум - възхищавам ти се на търпението да обясняваш на Шумахер феновете неща, които няма как да забележат гледайки формулата през червени очила.

Радвам се, че става диалог, без да се прескача границата на любезният спор. Малко страсти винаги има, нали за това е спорта! Гледам да не обиждам никого, ако някой съм засегнал (petrakiev) sorry.

Иначе за изпреварването, предимство има колата, която е по-напред - без значение дали носа на другата кола вече е до нея.

Не е така - правилника на FIA е друг. Сега ще се разтърся (че не го намерих за 3 минути) но определено не е така! 'Предимство' няма никой - има задължения, и правила. Позволено е водещият пилот да си защити позицията с едно движение (завиване) и със следващото завиване вече влиза в завоя. Но е длъжен да оставя място на колата до него, независимо дали е малко пред него, малко зад него. Ако колата е с цялата си дължина пред другата, може да 'затвори вратата' иначе не.

или пробваш, или не, носиш си рисковете. Кой крив, кой прав ще преценяват комисиите.

Да прав си - комисарите решиха, че няма виновен при сблъсъка, трябва и ние да го приемем. Тук не е футбола, да викаме по съдиите.Това, което изказвам, е лично мнение. Опитвам се да се аргументирам - но много ясно, че не е това 'правилното мнение' - иначе щеше да има наказание. Вярно съм Анти-Шумахер и Анти-Ферарист, признавам си. Но мисля, че не е проблем в този форум да се обсъждат нещата, още повече става дума за ХОНДА.

искрено вярвам че догодина Ферари или ще свикнат с идеята че има винаги болид на Хонда зад тях или просто да се отказват

Защо ЗАД тях ;) може и пред тях :))) Може и да съм анти- но не искам нито Шумахер нито Ферари да се отказват, искам да ги победят в честна битка, да им натрият носа, да им покажат, че има и по-добри, че и тяхното време не е завинаги.Защото ако сега Шумахер се откаже, той ще остане в историята като най-добрият, непобедимият, и т.н.А друго си е да кажеш "Абе добър беше Шумахер, ама Бътън как му отмъкна 6тата (7та, 8та...) титла под носа, а ;)"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest petrakiev
:angry::blink::(:(:D Как ще му отмъкне 6 - тата титла като тя беше тази от миналата година, маи някои наистина се изказва неподготвен. Пък ако му отмъкне някои 7 - мата както има 60 точки на няма 1/2 от сезона направо ще стана фен на минарди :P ебати изказването - ще си го запиша ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Eeeee petrakiev поспри се малко моля те :blink: Мисля че няма в случая значение числата :angry:

Защо ЗАД тях :( може и пред тях :())

Защото винаги е по-добре да си отзад с по-мощната кола и във всеки един момент да атакуваш и да дразнеш постоянно този пред тебе,отколкото да рискуваш и притесняваш да не те мине някой,но или иначе в главното класиране да си първи е смазваща преднина :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slither

Magnum, не се притеснявай - победите за Ферари ще завършат когато ФИАТ реши :angry: , както всъщност става при всички отбори във Ф1. Защо трябва да сме 'против' някого, аз лично съм 'за' някои пилот. Признавам че в момента Шумахер и Ферари са недостижими и няма пилот, които да му е достоен противник. Иначе откакто се помня гледам Ф1 - държал съм за Патрезе, Прост, Сена, Менсъл, Хил, където и да са, защото именно такива пилоти правят Ф1 интересна. Обичам агресивността и непримиримостта и желанието за победа, дори това да коства отпадане от състезанието (ето защо в предното състезания Сато ме изкефи) - в момента май единствено Шумахер отговаря на горното описание. Не обичам подобни измислени правила (а и спорове) кои има право да изпреварва и кои няма в дадена ситуация. Вярно е че злонамерените прояви не трябва да се толерират, но случките миналата седмица с Баричело-Сато и Монтоя-Ралф според мен са в рамките на нормалното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest popa_s_laptopa

Slither, 100 процента покрепям мнението ти. Радвам се, че има човек във форума, който да оценява качествата на пилотите реално, без безпочвени нападки на личностна основа, който да цени самата Формула 1 и да я познава, не да пише дочути отнякъде чужди мнения, без да знае как точно стоят нещата. Например някой осъждаше Шумахер за неща, които Сена (когото страшно харесвах заради невероятния му талант и хъс) беше вършил, а после беше изтъкнал самия Сена за пример (затова вече писах, сега чакам да покрепи твърденията си с конкретни аргументи във форума).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stef

Нещо се хванахме за сламка тук с тоя Сена - въпросът е принципен:Залужава ли си да си за някой само защото е най-добър, най-велик, с най-много рекорди...? Още повече, че в момента срещу него се изправя не кой да е, а тима на така обичаната от всички ни Хонда.Ми то много лесно така - всички да са фенове на най-добрия... И да се бият в гърдите и да викат - ее кви сте смешници останалите - вижте, че пак би нашият човек, а когато не бие да викат - е кво - нали има 6 титли - никой няма да го стигне !!! Много хитро нали :angry: Далаверка направо...Аз обикновено съм винаги за "по-слабия", за изненадата, за тръпката, за шоуто в спорта. Е Шумахер като победи - голяма тръпка няма що, супер изненада, невероятно шоу и голяма драма, само че за...76ти път :blink: Честито фенове! :( Това е моята теза, не искам да я натрапвам на никого.аиде със здраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Абе не ви ли е правило впечатление, че тия коментатори най-често спряга тийма на Рено? Или аз съм се побъркал нещо.А относно това за 61-км/ч. Тряваше да спориш бе пич. Да пишеш във възражението, че радара (а той има няква точност) е отчел грешно скороста ти и не си бил със 61, а примерно 55. Тогава можеше да минеш и без точки а само глобичка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest petrakiev
:angry: Ili moje bi sa zagatnali 4e trqbva da sko4ich s nqkoi lew, ama na tebe ti e pisnalo na................... i si im teglil edna maina i te sa te poebali.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Абе не ви ли е правило впечатление, че тия коментатори най-често спряга тийма на Рено? Или аз съм се побъркал нещо.А относно това за 61-км/ч. Тряваше да спориш бе пич. Да пишеш във възражението, че радара (а той има няква точност) е отчел грешно скороста ти и не си бил със 61, а примерно 55. Тогава можеше да минеш и без точки а само глобичка...

Renault за разлика от BAR спечелиха състезание тази година. ВАР като спечели, ще се заговори и за тях :)За споренето - просто много ми хареса полицая какво професионално отношение имаше. Приятен, без да фамилиарничи или да се надува прекалено. "Заповядайте вижте уреда, ето ви акта" няма типичните "какво работиш, какво ще те правим сега, дай да почерпиш" и т.н.За това не исках да споря и да се заяждам с мен. Още повече наистина бях в нарушение - и си понесох последствията. Те не са толкова страшни, 10лв и 2точки

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...