No Limit Performance 180 #1 Публикувано 20 Май, 2010 Ето петите от единия и от другия мотор. Вие сами преценете има ли разлика, че съвсем случайно я останових снощи. Едното е от Д16А8/z5, другото е от а9. На килограми са КОРЕННО различни, както и под последните петички в двата края има отвори. Пускам ги понеже имаше тема за това дали има някаква разлика м/у А8-z5/а9 освен колектори и ланда сонда. Разликата само от този детайл е +5кг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #2 Отговорено 20 Май, 2010 Много полезно инфо .В интерес на истината имахме информация за тази разлика, но не бяхме сигурни дали не се отнася за ZC1 двигателя.Но така щом е проверено на място е ОК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #3 Отговорено 20 Май, 2010 (Редактирано) Разлика има и в диаметрите на коляновите валове на Д16З5 и Д16А8 , забравих вече колко беше , но по спомени единият беше с по дебели шийки от другият. Редактирано 20 Май, 2010 от BOSS`HOGG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #4 Отговорено 20 Май, 2010 само аз ли никаква разлика не виждам а разликата дали е между Z5 и А9, или е същата разлика и между Z5 и A8, т.е. при Z5цата да има някакви промени?Това също ме съмнява да дава някаква разлика в performance-а между 2та мотораНо все пак мерси за инфото, трупайте повече! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #5 Отговорено 20 Май, 2010 Перформънса го оставяме на страна , освен ако не сме маняци на килограмите.Принципно говорих, че разлики си има , и то не 1-2 , а не както някой форумни терористи твърдяха , че видиш ли на само една ланда и друг колектор и опа, вътре всичко 1:1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #6 Отговорено 20 Май, 2010 не става ясно коя пета от кой двигател е, както и коя е по тежката (стомана?) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове