Jump to content
Guest cK1

Проблем с дисковете

Recommended Posts

Guest cK1

Здравейте, имам голям проблем със спирачките и реших да ползвам жокер :angry: .Колата е акорд 94г. 2.0 И ЛС .Проблемът се изразява в това ,че воланът ми тресе адски много като натисна педала за спирачките , даже ако скороста е над 80 цялото купе се тресе . А четах в стара тема ,че на колеги им тресе педала Купих колата с този проблем (но тресенето беше много по-малко). Дисковете и без това бяха адски много ама много корозясали и реших да ги сменя и 4рите . Сложих делфи локхиид , за 1м. беше добре , след това тресенето се появи отново в началото леко и започна да се засилва. Отидох при майстор отново и тъй като дисковете бяха що-годе нови (5к.-6к. км.) решиха ,че проблемът е в главините - шлайфаха ми ги, за което си закупих и лагери за главините ..маса пари за нищо. В началото(2-3 седмици) добре и после пак се появи и се засили и то много.Но най-гадното е ,че тези лагери не бяха много евтини около 300 Според мен новите дискове(предните) са се изкривили пак деаа.Някой каза ,че тези делфибили много зле, но... вече ще знам :lol: Сега не знам какво да правя .Дали да си купя нови или да пусна една стружка на старите оригинални Явно не съм единстевн с проблемни дискове и ако сте открили решение или поне приемлив вариант ще съм много благодарен ако споделите . Ако някой е купувал дискове и е доволен от тях да сподели или пък ако е шлайфал да каже колко горе долу изкарват А оригиналните са 250 котенца единя + 20 работни дни доставка деаа :unsure: Благодаря за вниманието и помоща предварително и сорка за обема :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nikicar

Здравейте, имам голям проблем със спирачките и реших да ползвам жокер :angry: .Колата е акорд 94г. 2.0 И ЛС .Проблемът се изразява в това ,че воланът ми тресе адски много като натисна педала за спирачките , даже ако скороста е над 80 цялото купе се тресе . А четах в стара тема ,че на колеги им тресе педала

  Купих колата с този проблем  (но тресенето беше много по-малко). Дисковете и без това бяха адски много ама много корозясали и реших да ги сменя и 4рите .

  Сложих делфи локхиид , за 1м. беше добре , след това тресенето се появи отново в началото леко и започна да се засилва.

  Отидох при майстор отново и тъй като дисковете бяха що-годе нови (5к.-6к. км.) решиха ,че проблемът е в главините - шлайфаха ми ги, за което си закупих и лагери за главините ..маса пари за нищо. В началото(2-3 седмици) добре и после пак се появи и се засили и то много.Но най-гадното е ,че  тези лагери не бяха много евтини около 300

  Според мен новите дискове(предните) са се изкривили пак деаа.Някой каза ,че тези делфи

били много зле, но... вече ще знам :lol: Сега не знам какво да правя .Дали да си купя нови или да пусна една стружка на старите оригинални

  Явно не съм единстевн с проблемни дискове и ако сте открили решение или поне приемлив  вариант ще съм много благодарен ако споделите . Ако някой е купувал дискове и е доволен от тях да сподели или пък ако е шлайфал да каже колко горе долу изкарват   

А оригиналните са 250 котенца единя + 20 работни дни доставка деаа  :unsure:

             

Благодаря за вниманието и помоща предварително и сорка за обема :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Здравей !

Предните ти дискове са 100 лв , комплекта на Japan Parts .

Не знам с какви накладки караш , но ако са много твърди , може да прегряват дисковете , а и износват по бързо покритието на диска / което е около 1 мм / - от там идва кривенето .

Оригинални дискове може да намериш само в официалните вносители , и то не винаги . За Българина " ОРИГИНАЛНО " означава нещо което не е Руско / Българско - остатък от комунизма .

Но има доста фирми които предлагат " афтермаркет " продукти с много добро качество .

Ако нещо друго те интересува - adventurecarbg@abv.bg

0888 / 613 018.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest DjSprite

Здрасти аз се срещам с проблема ве4е с 2-ри Accord .. .но какво стана при първиа ...тресеше ми ..и смених дискове ... +накладки хммм от същата тази марка в на4алото беше ок ..като карах доста внимателно да не ги прегрея щото са нови ..... но после пак запо4на да тресе ..... престъргах ги .... но продължава ....и смених накладките ...... хехехех и вси4ко беше ок ......та тези Lockhead са доста измислени ...поне накладките им ...що се отнася за Accord .... За сега ..още съм с проблема на 2-рия Accord , след като и на него престъргвах дисковете ...но на някакъв стенд(в София) ..без да се свалят ....стана 2 пъти по кофти ...не ти го препоръ4вам , та мисля пак да ги свалям и на струг ...това е за сега ...ако си намерил решение ..кажи ..4е доста имат този проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

Проблема ти е в дисковете,изкривили са се!Преди време карах Прелюд и имах същите проблеми,смених дисковете с нови и след месец новите се изкривиха та се наложи да ги престъргвам ,за да се изправят.Търси хубави накладки и няма да имаш проблеми,но трябва да се изправят дисковете .Намери си добър стругар,който ще ти свърши работа!!!Успех :unsure:Шлайфани карат без проблем !

Редактирано от Policman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Имам 2 предни диска Бендикс на 3000 км.-80лв.двата.И не са криви.Мерил съм ги индикатор.И разкарай тея накладки на Локхийд.Спират добре но прецакват дисковете.И главините не е трябвало да ги бараш изобщо.

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

Благодаря много на всички отзовали се;) и аз подочух , че проблема може да идва от кофтито накладки ,т.е. прекалено твърди , мисля за момента да пристъргам дисковете с който купих колата, те са си сток , пък и дори на над 10г. са 2-пъти по-дебели от локхийда ;) и ще си сложа някой по меки накладки и ... ще видим какво ще се получи . Пък и тази операця е свързана с най-малко ресурс ;) А ако не стане - никикар 10х ще имам предвид братле Ще осведомя какво се е получило . Айде със здраве и безаварийно ! още 1 благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobo21

Понеже заводските ми дискове са за смяна се притесних, като чета тая тема.Явно съчетание на дискове от стомана за кламери и твърди накладки води до сериозни проблеми.Нека някой напише с какви дискове няма проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doof

мом4ета много хонди го правят и не може да се разбере аз смених вси4ко и предни дискове задни накладки ока4ване и наи на края се оказа каретата смених ги и тресенето спря станно беше и за мен аз като натиснех спира4ката имах 4уството 4е ще ми се разглоби колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

Дооф , и аз бях така братле , тресенето беше зверско.До сега съм направил следното:-пристъргах дисковете с който докарах колата - считам ги за оригиналните, или поне са някави по-читави слагани в германия, а не делфи локхийд ;) . -сложих меки накладки "кашияма" , за който прочетох тук във форума ,че ги похвалиха доста. Между другото съм от пловдив , взех ги от магазин за бмв части на бул. руски до колелото на гарата, но пича ми ги поръча от някаде -излезна към 70 кинта 2-та комплекта предни. до сега съм направил към 600км и тресенето го няма , стори ми се, че притресе много леко 1-2 пъти , но може и да е параноя , но подобрението е много голямо, нямо ги тези вибрации от който имам чувството че купето ще се разпадне Тъй като полуоската май ми е крива леко , карето може би и то е в начален стадий на притракване , но леко , и тва следствие на един мнооо качествен ров от който не знам как излезнах въобще ;). пък и гумите не съм балансирал защото ... заеби майтори ... може и тези леки вибрации да се дължат и на това , но пак казвам тва ужасно тресене (поне за сега ;) ) изчезна. Знам че с тези дискове решението няма да е вечно ,но се надявам да е поне дълготраино деа. Абе слагаите меки , готини накладки преди да са се изкривили дисковете пък ... незнам деаа :P айде със здраве!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest svetlio

cK1, все едно си описал моя проблем :( И моите ядове започнаха, след като си смених оригиналните(предполагам) дискове, с които не съм имал никакви проблеми с делфи. Е да, и накладки делфи :o До към 2000 км нищо! После се почна с вибрациите при спиране - в началото леко, накрая ужасно. Бях тръгнал и аз да правя главина, защото всеки казва, че не може да е от "новите" дискове...Както и да е, не се стигна до там. Пристъргаха ми дисковете и всичко заспа. Никаква следа от вибрация. Направо супер ;) След 1500 км всичко на ново - отначало слабо, сега вече както преди, че и по зле :dry: Дугия месец вече съм решил да ги изхвърля тези "дискове" и да взема нещо, доказано и изпитано...Като гледам може да ми излезе и по-евтино от делфи-то :blink: Никога вече този боклук на моята кола :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doof

мом4ета тва ДЕЛФИ изопщо не ми говорете за него имах Нисан сложих такъв съединител комплект вси4ко изкара 8000км кво да кажа пове4едано вси4ко ви е на ред и да не е моя проблем защото аз смених и 4етрите карета а вътрешните много трудно се намират

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Yama

Причина за кривене на дискове може да бъде и недостатъчното прибиране на челюстите. Може да е ама мнооо малко, ама само от едната страна... и почва тресене :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didka

има два за 50лв втора ръка но са прави и престъргвани имат много хляб

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest cK1

Така здравейте отново , понеже казах ,че ще дам отчет какво е станало та ей ме на ;) .След като пристъргах дисковете, сложих кашияма накладки и попаднах отново на ламери-майстори, което не ми прави впечетление вече ( лесни сте вие в София... имате си Омбре ама ...) , карах безпроблемно само около 1-2к км. , но явно се получи така защото просто дисковете са останали прекалено "тънки" мин. е 21 мм а мойте са около 20мм ... Сега обаче след неумелата намеса на майсторите ми се налага да сменям и лагер на главината , защото явно се е прецакало нещо при демонатажа и монтажа ... (казаха ми че след всеки демонтаж на главината лагера трябвало да се сменя) :hondarulez: а лагера не е малко левове деаа , ама ще се прави няма как . Та пак опирам пак до вас за съвет :w00t: Някой пробвал ли е спирачни дискове Бендикс , Нипартс или Джапанпартс (има ли разлика между другото нипартс-джапанпартс ) за повече от 5000к км. !,т.е. нещо по-дълготрайно защото ако и сега се прецака нещо и се наложи да сменям дискове , накладки и лагери след 6 месеца още един път направо ще я засилвам в марица , колкото и да я харевам деааа и колкото и добър певец да и е двигателя ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Да ти дам дисковете на Бендикс които имам и да се кротнеш.Ходя до Пампорово всяка седмица и направо мога да ти ги донеса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest poliqka

а кой ще предложи едни за мойта? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...