Jump to content
honda_9977

Хондичката все да пали друдно

Recommended Posts

Здравейте колеги нуждая се от съвет,защото акордеона почна да пали много трудно,но проблема е някъде от газта ама незнам от къде,с обикновена газова съм и винаги си паля на бензин и автоматично на 2000 оборота си превключва на газ.проблемъ става само когато колата е на газ,също и оборотите играят, като си я обърна бенз този проблем го няма да се надявам да ми кажете от къде да започна.Благодаря предварително :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега щом е от газовата погледни си изпарителя,дали не се е запушил с боклуци че газта ни е малко смотана и от нея прави проблем понякога,но като чета това което пишеш съм почти сигурен, че е това, а не е зле и да си погледнеш свещи,кабели и въздушен филтър че тои като е мръсен на газ хич не иска да върви.това са според мен проблемите които може да ти прави от газта,аз също съм на газ и ги следя по горе изброените неща и нямам проблеми.

Редактирано от honda_25

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,преди да започнеш да сменяш каквото и да е, пробвай да почистиш от нагар дистрибуторната капачка и палеца. Аз имах същия проблем (на свободна оборотите играеха, особено при включен консуматор, в началото го правеше само на газ, после започна и на бензин и накрая палеше само като и подам леко газ) и в събота се бях приготвил да замервам къде що датчик има, но ...... като свалих дистрибуторната капачка и видях нагара :D (направо се люпеше), малко финна шкурка и проблема изчезна. Успех, и дано проблема е само това :D

Редактирано от GoroB

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

От коло време ти е газовата и приблизителния пробег какъв ти е?Аз съм така от скоро и след бая консултаций с не един майстор диягнозата е една-мембрани.всичко друго е почистено и оправено.Пробега ми е малко над 70 хил и почти 4 години :(Обясняват ми го така:Като изгасиш колата и понеже са ти тръгнали мембраните пропуска газта м/у газовия клапан и изпарителя и я вкарва в маторя,в следствия на което при палене на бенз колата се "задавя" леко.И пали от втория път.

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вярва да е от свещи и кабели,защото този проблем при бензина нямам проблем с паленето,за дистрибуторната капачка ще проверя ама това с изпарителя незнам как да го оправя,майсторите много не се наемат да ги оправят всеки ми вика купи си нов което е най-лесно ама като имаш кинти :lol:.надявам се да покажете с снимки кое точно трябва да се смени,и ако отворя изпарителя може ли да го прецакам или най добре да отида на майстор да ми го направи.:DИ ако някой знае къде в пловдив има добри газаджии които ремонтират изпарители.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Tреат ти мембрани.А тия майстори като ги смениш при друг им наври старите в г..за :) На един френд вчера майстора ми му ги сменил за 15 мин,ма на свален.а човека не е газаджия.лошото е че е мн работа да го свалиш :)п.п.като си на газ свещи,филтри и кабели са бая важно нещо.

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш има вероятност и свещите и кабелите ли да са въпреки че на бенз пали перфектно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда. А, изпарителя - какво за него, разглабяш, сменяш мембрани и/или чистиш, сглабяш и после една регулировка...

Ето какво може да очакваш вътре :)

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Викаш има вероятност и свещите и кабелите ли да са въпреки че на бенз пали перфектно?

Не точно.От тях по-скоро ще гърми.Всещи ако не си сменявал последните 20 хил не е лошо да си ги смениш.При Последното обслужване на кончинката сваляме свещите,слагаме новите и брат ми както ме гледаше с поглед тип"а ве ти луд ли си" като ме виде че почна да се цепи колата и не можа да повярва.Въздушния филтър ако не си го сменявал го смени чак след мембраните и първите 1000 км.(като улегнат мембраните и ти се направи окончателното регулиране :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес проверих кабели,свещи,дистрибуторна капачка,всичко е ок,значи ще пада ремонт на изпарителя,даже днес установих че и газ ми изтича от някъде та тамън и двете заедно ще се правят и ще пиша каква е разликата след ремонта !!!

Редактирано от honda_9977

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата се оправи с нов изпарител,сега си пал перфектно,благодаря на всички които помогнахаможе да удряте катинара :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...