Jump to content
Guest bvo

HONDA CIVIC 5 Generation D15Z1

Recommended Posts

Guest bvo

От предната седмица имаме още една кола в нашето семейство!Естествено пак Хонда - 5 генерация, 3 врати, хечбек, 1.5 VTEC (D15Z1)Много съм доволен от новата машинка, скоро ще кача и снимки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

честито!!!на колко включва VTEC-а? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo

честито!!!

на колко включва VTEC-а? :)

<{POST_SNAPBACK}>

Нямам идея на какви обороти включва VTEC-a!!!

Ама гледам, че бая върви колицата, и е доста икономична!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

честито!!!

на колко включва VTEC-а? :)

<{POST_SNAPBACK}>

Нямам идея на какви обороти включва VTEC-a!!!

Ама гледам, че бая върви колицата, и е доста икономична!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Е срамота бегай да тества6 де и честито :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

Първо честито колега да си я караш с най-голям кеф същата машинка имам и аз.на колко включва VTEC-а? :)А VTEC-a включва на 3500 rpm.

Редактирано от Vaso

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest group4dam

Първо честито колега да си я караш с най-голям кеф същата машинка имам и аз.

 

на колко включва VTEC-а? :)

 

А VTEC-a включва на 3500 rpm.

<{POST_SNAPBACK}>

драги4а да лапа такова PC,а не ОБД1!!! 3500об.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest F18 Hornet

ай честито и от мен -нещо бая ми се иска седана ми да се види с D16Z6 ама това е друга тема -да си я ръчкате със здраве -нема нужда от газова уредба :lol::unsure::angry:

Редактирано от F18 Hornet

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest clockerman

честито ама ади какво стана със снимката де....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Victor

Що ми се струва, че всички говорите глупости? ;) Както е споменавано вече около хиляда пъти в този форум, D15Z1 е всъщност VTEC-E, което практически представлява режим на работа на двигателя на 12 клапана под 2500 оборота и на 16 клапана над тези обороти. ADH си потроши клавиатурата да обяснява и да ви напомня да гледате в боднатата тема "Хонда линкове", ама явно е по-лесно да се философства. ;)

 

Ето една обяснителна картинка от първа страница на същата тази тема, поствана е и неведнъж из форума:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

ФИЛОСОФИ....едно Честито стига :hondarulez::P ЧЕСТИТА :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest nia
:huh: ихаааааааа - много е сладкас нея да си спинкаш :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Честито , и да я измиеш :huh:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo

Благодаря на всички от сърце!Както е тръгнало с тая моя любов към марката, скоро ще събера всички генерации на Хонда!Надявам се и 8 ген. да си гупя...... някой ден

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Policman

Ами то май не си само ти така!!!С тази любов към Хондите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o

Честито и от мен. Ще се зачудиш малко като видиш ниският разход!Аз съм със същият двигател - перфектно си набира и мннннннннннннннннооооооооооооооооооооооо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Nikolay

Що ми се струва, че всички говорите глупости? :censored: Както е споменавано вече около хиляда пъти в този форум, D15Z1 е всъщност VTEC-E, което практически представлява режим на работа на двигателя на 12 клапана под 2500 оборота и на 16 клапана над тези обороти. ADH си потроши клавиатурата да обяснява и да ви напомня да гледате в боднатата тема "Хонда линкове", ама явно е по-лесно да се философства.  :blink:

Аз съм със същия двигател, но на 6-та генерация. Колата осезаемо "дръпва" след 3800 оборота....просто като мине тази граница се усеща как й идват повече сили и то изведнъж. На тия обороти горе долу, на равен път угасва и зелената лампа за икономичен режим. Това означава ли че на тези обороти се включват всички клапани или няма връзка? Нормално ли е това поведение на двигателя изобщо? При преминаване на 2500 нищо не се усеща...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Vaso

Аз съм със същия двигател, но на 6-та генерация. Колата осезаемо "дръпва" след 3800 оборота....просто като мине тази граница се усеща как й идват повече сили и то изведнъж. На тия обороти горе долу, на равен път угасва и зелената лампа за икономичен режим.

Това означава ли че на тези обороти се включват всички клапани или няма връзка? Нормално ли е това поведение на двигателя изобщо? При преминаване на 2500 нищо не се усеща...

<{POST_SNAPBACK}>

 

Бяк се позасрамил почувствах се философффф :censored: но както писах на 3500+ колата дръпва усеща се осезаемо и то го казвам усеща се не само от водача ами и от пасажерите незнам може нещо да не наред имам климатик може да е от значение но факта си е факт. При мен на равно обаче зелената стрелка си се включва на около 2200 и на 2500 се изключва по баир различно явно е свързана с някакъв датчик на налягане ли ба ли го ще трябва да попрочета в свободно време. Та това е ако има някой който знае дали това е проблем ще се радвам да го чуя може с колегата по горе да имаме нещо прецакано знае ли се но си е икономична само незнам грозния катализатор дали ми е избушен но и това скоро ще стане при идваща смяна на преден десен лагер та ще го видим тоз катализатор дали е избушен или не.

Със здраве.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bvo
Отговорено (Редактирано)

Що ми се струва, че всички говорите глупости? :hondarulez: Както е споменавано вече около хиляда пъти в този форум, D15Z1 е всъщност VTEC-E, което практически представлява режим на работа на двигателя на 12 клапана под 2500 оборота и на 16 клапана над тези обороти. ADH си потроши клавиатурата да обяснява и да ви напомня да гледате в боднатата тема "Хонда линкове", ама явно е по-лесно да се философства.  :(

 

Ето една обяснителна картинка от първа страница на същата тази тема, поствана е и неведнъж из форума:

 

Публикувано изображение

<{POST_SNAPBACK}>

Може ли да ми обясниш как точно спират да работят 4 клапана, защото не ми е много ясно как става!!!

Нали там имаме само механика бе колега, не мога да разбера!!!

 

П.С. Питам от чисто техническо незнание, да ми се изесни, нали все пак такава кола съм си купил!

Редактирано от bvo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zaphod

Разпределителния вал за входящите клапани има постъпателно движение което се определия от въртящия му момент, който пък лесно се наглася от използваните сплави, така че да достигне своя макс на 2500 напр.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...