men4e 0 #1 Публикувано 22 Април, 2010 Здравейте колеги. Края на света наближава (2012г.) и нямам време за губене. Винаги съм искал 5та генерация, ма и аз незнам що- взех си англичанка и сега я продавам или бартеросвам за 5та ма няма много навити, та почвам да обмислям някви варианти да си стягам англичанката и те така. Тя е с d15z3 vtec-e и сами се сещате, че я карам икономично, а не в лютеницата както според мен (а като чета форума маи и според terorista) трябва да се кара хонда, та кажете кфо мога да и направя та да излети(110-115hp)Не мисля да присаждам д или б16-ки. Искам да ми кажете може ли моя двигател да се тунингова някак та да изчезне е-то от втек-е или пък съвместим ли е д15б2 с моите скорости и т.н., щот гледам, че хората са много доволни от д15бзле като и сложат по умна глава, ецу и т.н.Както и за вариантите горе долу кфи пари са и ако се присажда двигател, трудно ли се оправят нещата в кат.Тея неща няма да ги правя утре или други ден (все още не съм събрал толко средства, а и все още мечтая за 5та ген), но все пак да си знам предварително как стоят нещата, щот после ще правя всичко на куп, а не едно па едно, с цел да ефекта да е осезаем.Благодаря на всички и моля без мнения да си купя по-нова кола щото според мен е много по-добре да си оправиш старата от колкото да си купиш нова с 1000 забележки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #2 Отговорено 22 Април, 2010 (Редактирано) По-добре си купи друга кола . Та сега на въпроса: защо си мислиш че Б-зле е по-добре от з3 ? Като изключим глупавите коне кажи горе-доло колко искаш да върви. Примерно 10 до 100, 8 до 100 и така. Да ти кажа какво да смениш. С малко пари до към 10 се докарва. Ама от там на долу почва да се трупат И действай по-бързо че часовника тиктака Редактирано 22 Април, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #3 Отговорено 22 Април, 2010 Не съм казал, че бзле е по-добре от з3. Немога нищо да кажа щото 1-не разбирам нищо от коли и 2-карал съм бзле само за по кръгче докато си търсех кола и нямам по обстоини впечатления, писах го като вариант щото моита информация се ограничава със това което съм прочел във форума а то общо взето е тфа:-икономичните втеци трудно се правят да вървят-д15б2 е най-масовия мотор и като мму се сложи пълна спринцовка и втек глава става добър.Ако има вариянт моя двигател да се тунингова бих избрал тоя вариянт щото тои и сега хич не е зле.Не искам колата ми да става самолет, нито пък ще се състезавам с нея, но винаги е хубаво като подадеш газ да те лепне за седалката.Колата има и други неща за оправяне затова си мисля за swapa да не отделям повече от 1500лв, обаче ако някои ми каже срещу 2000(та дори и повече) ефектът че е УАУ проекта ще позачака финансиране и ще се направи както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #4 Отговорено 22 Април, 2010 (Редактирано) ехее ти за 1500 лв ще литне бе Аз ти говорех за нещо от сорта на 200-300 лв Ако ти се дават 1500 лв. ( ) може да вземеш следното: Всмукател от д16з6 или д16а6 (иска малко играчка, ама пък е по-евтин) - 100-130 лв (ако ги намериш "голи" има и за по 50 лв) Скоростна кутия от д16з9 или в краен случай д15б7 - 200 лв Изпускател 4-2-1 (не от хонда) - 220 лв Една по голяма генерацийка - 100 лв ....... Баси къв съм тъп , не мога да похарча 1500 лв С това безпаричие съм се увредил вече. Тези работи са по важност в реда, който съм ги написал. Най-хубавото е че си оставаш Е-кономика Преправяш си малко кутията и си 6 и на дълго. До тук ако ти се вижда малка разликата (100%, защото поВера никога не стига) може да смениш компа с една P28-ца (200 лв) и да смениш карантиите на главата ( 150 лв). Хубавото е че дори да го направиш и това горните работи остават да са ти в голям + у и да не забравим един "спортен филтър" от ~ 30 лв , пък ако искаш да си свръх звуков си взимаш от 150 лв Все пак по голям ефект ще има от останалите работи Редактирано 22 Април, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
men4e 0 #5 Отговорено 23 Април, 2010 Теро мерси за бързите отговори. Като гледам за кви пари става на въпрос маи проекта ще е в деиствие по-скоро от колкото си мислех.Само още няколко въпросчета.Ако сменя първите четири работи-оставам с втек-е но малко по бурз, а ако сменя и главата и компа става обикновен втек и имам възможност за чипване-правилно ли съм разбрал.Въпреки, че искам всичко да е накуп маи първо ще направч първите неща заедно с филтъра, а някои ден живот и здраве и главата и т.н. та да питам като се сменя генерацията на д15з3 ламда сондата прави ли проблеми, както и кфи пари трябва да дам на маисторите.И последен въпрос специало към Терориста- доколкото съм чел форума маи си правил пълна инжекция на д15б2 със сичките му глупости и си тунинговал и д15з3, та кое от двете повече ти хареса като краен резултат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #6 Отговорено 23 Април, 2010 (Редактирано) Давай че като я направиш ще мога да спя спокойно, като знам че има пак бърза икономика. Цялата работа правилно си я разбрал, само дето не се сменя цялата глава Ама тая не е лошо и малко да се портне (ако ще се слага П28). Проблеми с ламбдата няма, освен ако не и е дошло времето да си ходи и проста стане съвпадение. Ако сложиш П28 тая сонда си отива... Никой не знае какви пари ще ти вземат майсторите. Предполагам няма да са малко. Не мога да сравня моите двигатели. з3-ката беше само с един изпускател от д16з6 и всмукател от д16а6. Определено е доста приятен за каране, защото има доста добър въртящ момент на ниски обороти. Ама все пак пред Б-злето ми в момента е доста смешен. То има доста подобрения и върви горе-долу добре. Въпроса е колко ще го направиш, а не да ли може. Редактирано 23 Април, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове