Jump to content
Guest Plqko

Посъветвайте ме..

Recommended Posts

Guest Plqko

Както знаете при CRX първа генерация бубината е извън делкото.Проблема при мен е че много лесно се мокри.И като се намокри няма съхнене.. до 3000 оборота няма мошност да тръгне дори на полу съединител.. и така в продължение на 30-40 мин аз повече не съм я и мъчил.После я оставям и сутринта високото е напълно изчезнало. Ще се радвам ако някой ми каже какво точно се мокри и как да го суша. :hondarulez:

Редактирано от Plqko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

и аз го имах тоз проблем едно време, но не помня кво напраих тогава - беше преди 8 години

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest doggy

Едни кабели ако на твоите гумичките са много стари,ама като казваш за такьв проблем,аз сьщо сам го имал на стария си прелюд и не сам много убеден че е от бубината ама....пробвай да я завиеш с нещо или си я упльтни точно там кадето ти влиза кабела за високото,я сьс силикон или нещо друго което не пуска вода,пробвай и виж какво ще стане :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Plqko

Май открихме проблема.Той започна още преди 1 месец когато почна на празен ход докато загрява да играят оборотите между 1200 и 1500. Не обърнах много внимание. Но снощи явно вече е настъпил и краят на гърнитурата на колекторите, не съм сигорен дали така се казваше намира се м\у двигатела и пълната инжекция.От там смуче въздох и си ... майката с извинение.. сега е в един сервиз дано да стане до утре.А тя отделно си беше мокра вчера и сутринта.. и зацапа свещите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...