exdruida 0 #1 Публикувано 16 Април, 2010 Здравейте Колеги..Имам 1 въпрос за сервото на Мазда 6/на баща ми е :)/ ..като е на тихи обороти и се натиска спирачката при 3тия .. 4тия натиск става твърд педала и не ловиполучава се и по време на движение и на място ..ходи на сервиз и провериха всичко в системата и се съмняват с серво помпата .. според сервиза има проблем в налягането и са се опитали да гоизмерят колко е в нормално състояние / т.е. без да се натискат спирачките /защото до колко четох из нета при по новите коли се коригира от комп. в зависимост от натиска в/у предните или задните гуми .. Знае ли някой колко би трябвало да е налягането ?/всъщност от сервиза може би биха го коригирали , но не са сигурни колко трябва да бъде ?! /ПС: това е от викторината ,но ще съм благодарен ако факирите се произнесът ... а също и каде може да е наистина проблема ,че това с "ние ще го опраиме ама не знаем колко е налягането " не е много надеждно ..Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 16 Април, 2010 (Редактирано) Според мен проблема е в сервото или във клапанчето на вакум маркуча. Не съм наясно със новите системи, и защо и дали се контролират от комп-а, но ако е стандартна система, не се прави достатъчно вакум във сервото на спирачката.След колко време се възстановява педала след като се е одървил?Edit:Сега се зачетох по интернет, спирачната система си е конвенционална. Споменава се за подобен проблем със мазда 6 vacuum leak или иначе казано "изтичане" на вакум. Трябва да се проверят вакъм пътищата (маркуча) дали не се е освободил случайно, или да е наранен.Педала става така твърд както когато е угасена колата нали? Пробвай при угасен двигател да натиснеш няколко пъти спирачката да се втвърди, и докато е още натиснат запали двигателя и виж дали ще омекне сравнително бързо. Ако не е в порядъка на 1-3 секунти, вероятно не прави достатъчно вакум. Редактирано 16 Април, 2010 от vex Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове