Jump to content
Guest darius

Тунинг за Хонда

Recommended Posts

Guest darius

някой знае ли к'во е "е-турбо" и има ли го в България?Къде са магазините за тунинг аксесоари?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

бях чувал че са пробвали в българия, но кой..... това не помня.Е не мога да се сдържа... С две думи: не вярвай на измислици. Е-Турбото е такава глупост ще просто идея си нямаш. На технически данни докарва що годе дебита на двигателя, но освен, за турбо ти трябва и налягане. Освен това, огледай го по снимките.... Това е евтина турбинка, коятно няма нищо общо по конструкция със напорните турбини. Да не говорим че при оборотите които би трябвало да вдигне, шанса да се потроши пластмасата е огромен. и къде отиват парчетата?От мен толкоз, искрено се надявам да съм те разубедил.И тъй-като се интересуваш от тунинг, спомени какъв ти е двигателя и какви мощности гониш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

D14A4 , TYPE EJ9.90К.С. са добре,но ако може да стане до към 110,няма да се сърдя!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

мии и аз гоня нещо такова(с двигател Д14А2 съм ...Д14-ките нямат кой зна каква възможност за тунинг) и смятам да го постигна по следния начин......спортен филтър добре изолиран от коша или излизащ под калника(тва е факт).....смяна генерация и колектори....крайно гърне(другата седмица реалност)...свещи и кабели(racing) и нов резервоар за маслото(не знам дали има ефект от него но по описанието което четох има )...и тва мисля че ще я докара до към 110 коня....искрено се надявам но нека оставин истинските майстори да се изкажат :angry::guns:

Редактирано от mihho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

мии и аз гоня нещо такова(с двигател Д14А2 съм ...Д14-ките  нямат кой зна каква възможност за тунинг) и смятам да го постигна по следния начин......спортен филтър добре изолиран от коша или излизащ под калника(тва е факт).....смяна генерация и колектори....крайно гърне(другата седмица реалност)...свещи и кабели(racing) и нов резервоар за маслото(не знам дали има ефект от него но по описанието което четох има )...и тва мисля че ще я докара до към 110 коня....искрено се надявам но нека оставин истинските майстори да се изкажат  :angry:  :guns:

<{POST_SNAPBACK}>

Ако се изкара филръра от коша няма ли опасност да дърпа мръсотия?

Къде сте правиш корекциите и горе-долу колко пари?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

а като се изкара филтъра долу в калникапреполагам че се пада там пред предната гумакакво става като минем през локва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

а като се изкара филтъра долу в калника

преполагам че се пада там пред предната гума

какво става като минем през локва

<{POST_SNAPBACK}>

И аз това питам?Може би да се направят отвори на капака е по-добре май!

Как се казва,въздухозборник ли или...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

оффф така го написах ...за да съкратя ама ......имам впредвид да се сложи на тръбата която вкарва въздух по принцип в кутията нна заводския филтър....фактически между подкланика и калника се пада :angry:

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Публикувано изображение а в случай че тръбата ти е прекалено широка и там кадето живееш не знаят какво е силиконова снадка ...бъзикам са просто и друг варянт давамПубликувано изображение

Редактирано от mihho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

Може ли да ми пратиш книжката дето са я писали руснацитеза състезателно каране?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darius

оффф така го написах ...за да съкратя ама ......имам впредвид да се сложи на тръбата която вкарва въздух по принцип в кутията нна соков филтър....фактически между подкланика и калника  :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

Като го направиш и замериш конете се обади да кажеш резултата!

Може и аз да пипна колекторите....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest GHOST

как се замерват конете ако не е таина??????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

мии и аз гоня нещо такова(с двигател Д14А2 съм ...Д14-ките  нямат кой зна каква възможност за тунинг) и смятам да го постигна по следния начин......спортен филтър добре изолиран от коша или излизащ под калника(тва е факт).....смяна генерация и колектори....крайно гърне(другата седмица реалност)...свещи и кабели(racing) и нов резервоар за маслото(не знам дали има ефект от него но по описанието което четох има )...и тва мисля че ще я докара до към 110 коня....искрено се надявам но нека оставин истинските майстори да се изкажат  :worthy:  :thumbs1:

<{POST_SNAPBACK}>

може да си земеш и спортно масло 180лв.тубата :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

как се замерват конете ако не е таина??????????

<{POST_SNAPBACK}>

на ДИНАМОМЕТЪР

80лв. на час в prospeed

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

оффф така го написах ...за да съкратя ама ......имам впредвид да се сложи на тръбата която вкарва въздух по принцип в кутията нна соков филтър....фактически между подкланика и калника  :thumbs1:

<{POST_SNAPBACK}>

Като го направиш и замериш конете се обади да кажеш резултата!

Може и аз да пипна колекторите....

<{POST_SNAPBACK}>

не ги пипай с ръка ще се изгориш :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...