NOS 16 #1 Публикувано 9 Април, 2010 здравейтепоради "ниската" цена на тунджата реших да сложа газ на кочинката – сивик 5 ген 1995 д13б2имам няколко въпроса към колегите с газови на този двигател1 След известно време експлоатация на газ (примерно 1 година след като сте сложили газовата) как се държи колата на бензин и какъв разход догарва на гас и бензин2 Какъв минимален разход може да се постигне на газ с Д13Б23 Да ме посъветвате какво да избягвам и какво да права за правилна експлоатация на уредбата4 Ако карам колата само на газ без бензин последствия ще има ли5 Къде е по удачно да е плочката под карба или отгоре в кутията на въздушния филтър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
STANCHO 1 2 #2 Отговорено 9 Април, 2010 Старото ми ег3 беше на газ и нямах никакъв проблем 3 години след което я продадох вървеше си добре и на газ и на бензин, няма бензинова помпа, няма инжекцион, спокойно си слагай газовата и си свиркай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #3 Отговорено 9 Април, 2010 (Редактирано) 1. Нямам наблюдения.2. Зависи как е настроена и кой я кара.3. газадйията ще ти го каже.4.нищо и няма, само трябва да правиш реглаж на клапаните на 20к км и да сменяш въздушен филтър на 5к.5.По-добре е под каруратора.Мойта вървеше по-добре на газ от колкото на бензин и разхода беше 10 при нормално (мойто нормално не най-икономичното) и 12-14 на горе долу доволна ръчка. Най много съм и качвал 17 като 50км я скъсах от каране .. Под 6 оборотомера не падаше Тва само за градско говоря София . Редактирано 9 Април, 2010 от Tonchev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #4 Отговорено 10 Април, 2010 (Редактирано) И аз карам на газ вече 4-та кола...приканвам всички който твърдят ,че на газ върви повече от на бензин,особено с обикновена газова да го докажат с факти...да речем клипче 0-100 бензин и газ...не може да върви на газ повече,излагате се!п.п- и да не съм яко офф...намери кадърен газаджия,монтирай изпарителя успоредно по дължината на колата ,Ловато е добър избор за коли под 100 коня,въздушен филтър, кабели и свещи стават доста важни компоненти,регулирай клапани на 20 000 км, не я карай продължително на макс....и всичко е ток. Редактирано 10 Април, 2010 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #5 Отговорено 24 Април, 2010 здравейте вече съм с газова но имам няколко въпросакогато паля колата студена на газ се форсира до 3000 оборота за около 2мин и посла падат при вас получава ли се така и ако не как да се оправи товаи втория малък плоблем е че държи на гас 200-300 оборота а врътката за оборотите на изпарителя е на макскак да дигна малко оборотите при празен ход и топла колакато двигна 120 и я пъсна по енерция гасне махнах тръбата за въздушнея филтър и сега е само с кутията на филтъра какво да направя за да не влиза въздух и да гаснепоздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #6 Отговорено 24 Април, 2010 Ходи на ценровка.Там си знаят.гасненето е от въздухозаборника.по принцип се обръща да смуче от към мотора въздух.от това и от малкото обороти ти гасне на висока скорост.ходи да я види някой майстор.п.п.Смени си свещети и възд филтър преди насторойката.после само през 5 хил го сменявай със същия(марка и модел) и си свиркай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #7 Отговорено 24 Април, 2010 ами тези неща ги има след центрофката уж е настроена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #8 Отговорено 24 Април, 2010 явно не е от къде си?Да ти кажем майстор да я види... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Майната 4 #9 Отговорено 24 Април, 2010 (Редактирано) Ето ви един много полезен КАЛКУЛАТОР за да си сметнете предварително "файдата от келепира" а на майничките ще препоръчам ТОЗИ СЕРВИЗ , аз ползвам от скоро на единия джип техен газов инжекцион и е меко казано перфектен, на много ниска цена при това! Редактирано 24 Април, 2010 от Майната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #10 Отговорено 25 Април, 2010 (Редактирано) явно не е от къде си?Да ти кажем майстор да я види...от пазарджик съм а уредбата я слагаха "АЛГАСИ" сервиза им се намира срещи бившата дискотека империя2 дни я настройваха защото първоначално се форсираше сама при празен ход и оборотите се клатеха от 1500 до 3000 стабилизираха ги но сега са пък ниски при празех ход а и при палене на газ при студена кола се форсира до 3000 за 1-2 мин никой не каза при вас има ли го това форсиране при паленемежду другото тези са вторите газаджии който мъчат кочинката ми миналата година сложих газ при едни други пазарджишки '''майстори" (зад градската поликлиника - НЕ СТЪПВАЙТЕ ТАМ)слагаха я и настройваха 4 дена и накрая правеше същото като сега неможаха да я оправят и ги накарах да си свалят всичконазнам какво им и мъчна тая кола та немогат да я нагласят тия газаджии а уж е карбуратор и би трябвало да стане мн леснокажете някой из пловдив който е настройвал Д13Б2 на газ да ида да хварли едно око то се е видяло че в пз няма да са справят с тази '''извън земна технология" наречена HONDA CIVIC Редактирано 25 Април, 2010 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
W-POWERRRRR 3 #11 Отговорено 25 Април, 2010 колега,и на мен ми гаснеше на свободна като я карам с повече от 100.махнах този първия въздуховод,който е преди кутията с филтъра и спря да гасне.иначе и двете ми коли са с газови,слагани при едни и същи майстори в пловдив.доволен съм и не ми се налага да хода повторно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #12 Отговорено 5 Май, 2010 (Редактирано) разреших проблема с гасненето на свободна при 100-120 такаhttp://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0...dc/29042010036kалуминиев въздуховод за аспирация на 63мм обърнат към купетонастроих и оборотите от врътката на карба сега на газ и на бензин са 800-1000остана само един проблем-автоматичния смукачпри студена кола при палене на газ колата се форсира до 3000 обр за 1-2 мин и мн ме дразни а и може би си погорва газчица такакак да регулирам смукача можели изобщо да се вастройва някакси колко да форсира колата аз до колкото знам този смукач играе роля и климатика като е ключен климатика форсира двигателя зада подържа оборотитенякакви идеи?иначе с 20 литра газ минах 265 км което прави 7.5/100km смесено градско и извънградко в пазарджик и пловдив с 100-120 км извънградско Редактирано 5 Май, 2010 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #13 Отговорено 7 Май, 2010 а за 4 полюсните свещи да кажете нещо,има ли ефект от към вървене и разход на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #14 Отговорено 8 Май, 2010 алуминиев въздуховод за аспирация на 63мм обърнат към купетоква е тая аспирация бре, това да не е ресторант.нищо не разбрах от снимкатаза свещите-щом си на газ никва файда от скъпи свещи.аз съм с иридиеви-същото куцо пиле Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #15 Отговорено 8 Май, 2010 (Редактирано) въздуховода който съм сложил обърнат към купето на колата е за аспиряция,алуминиев на 63mm кое по точно не рабираш да го разталкувам обърнат е към акумулатора за да не влиза принудително много въздух при скорост над 100 км защото колата гасне от този върдух при инерцияпоздрави Редактирано 8 Май, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #16 Отговорено 8 Май, 2010 слагай си нормални свещи, 4ри полюсните не са за газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kostadin_81 0 #17 Отговорено 8 Май, 2010 (Редактирано) алуминиев въздуховод за аспирация на 63мм обърнат към купетоква е тая аспирация бре, това да не е ресторант.нищо не разбрах от снимкатаза свещите-щом си на газ никва файда от скъпи свещи.аз съм с иридиеви-същото куцо пилевъздуховода който съм сложил обърнат към купето на колата е за аспиряция,алуминиев на 63mm кое по точно не рабираш да го разталкувам обърнат е към акумулатора за да не влиза принудително много въздух при скорост над 100 км защото колата гасне от този върдух при инерцияпоздрави колега така по енерция не ти ли харчи повече,като пускаш на нулева мотора изстива и автоматичния смукач компенсира,според мен никаква икономия та дори обратното само губиш кефа Редактирано 8 Май, 2010 от kostadin_81 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #18 Отговорено 8 Май, 2010 бачинка тва беше вица на деня Как ше истине бре навън да не е -100 градусаа и да е пак неможе да истине нали пак е запален,разцепима чесно xaxaxa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове