Jump to content
Guest HONDA

Катализатор + -

Recommended Posts

Guest HONDA

Да питам...едно време говореха обясняваха ма кой да слуша..та да ви питам каква е ползата от махането на катализатора и има ли смисъл да се маха ? какво печели човек без катализатор и какво губи :censored: МИР

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dominic

Да питам...едно време говореха обясняваха ма кой да слуша..та да ви питам каква е ползата от махането на катализатора и има ли смисъл да се маха ? какво печели човек без катализатор и какво губи  :bash: 

 

МИР

<{POST_SNAPBACK}>

Никой не ти отговаря, защото по темата има изписано доста във форума, но айде накратко ще ти кажа за катализатора:

 

Ако го махнеш:

1. Газовете излизат по-лено, т.е. 2-3 кончета отгоре, ако си и със спортно задно гърне, но за сметка на това не е ясно дали не се скапва по-бързо ламбда сондата, защото газовете минават по-бързо през нея.

2. Също двигателя има обратно налягане, което се поражда именно от катализатора или резонаторно гърне или средно гърне, та като изправиш тръбите чак до отзад, някой казват че шума на двигателя се променя.

3.Казва се също, че щяло КАТ вече да следи за изгорели газове.

4.Но иначе като се запуши катализатора, го смени с резонаторно гърне или просто задължително го махни, защото като е запушен вече трудно излизат газовете и ефектите са различни, по-голям разход или по-малък, или затормозяване на двигателя, дори ми казаха за случай, че колата я теглели защото хич не щяла да запали :help:

 

Всеки преценява сам и прави според каквото иска, но винаги можед да махнеш катализатора, да сложиш права тръба, аконе ти харесва даваш още пари за да сложиш резонаторно гърне.

 

Аз я имам тази дилема и ще направя точно така. Като имам резултат ще пиша :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HONDA

Мерси много приятел...верно само ти си писал :bash: за което ти благодаря :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dimodi

3.Казва се също, че щяло КАТ вече да следи за изгорели газове.

<{POST_SNAPBACK}>

На мен пък човек, дето се занимава с такива прегледи за газове, ми каза, че стара кола е абсурд да покрие нормите и ще пада масово натъкмяване на резултатите за пред ДАИ :bash:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ma4o

при минаване на годишния преглед ги мерят :D и на кола над десет годинки ще е трудно да даде добри показатели :bash: но знаете в БГ как се минава навсякъде :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Айде бе :bash: старата ми хондичка си мина прегледа без проблеми :help: а тя заводски не е измислена да има катализатор :D ( колата е почти , ако не и навършени 20 г !!! )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gothic_fan

Аз не разбирам, но откакто ми махнаха моя звука се подобри доста, а и ми се струва че дърпа повече, сигурно си въобразявам, но така съм много по-доволен, според мен няма минуси! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

на последния преглед я мериха на газанализатор и човека ми вика/ ти с кво караш, че CO -то ти е 0,01 :P и после ... аааааа ти сигурно си с катализатор :P / и аз .... ми да!!!:P а дефакто го бях изхвърлил отдавна, ;) та не си подценявайте хондите -------- дори и 16 год. тинейджърки :P пак отговарчт на Е3 :P

Редактирано от joro_bul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest JeepersCreepers

аз карам без катализатор тва е 1то нещо което махам на вс коли .За лабдата е верно 4е се сдухва бързо и ка4ва 2 3л отгоре ама ако си подобриш и подаването на кислород кам колата както сам направил аз става лудница дарпа здравооооооо.понякога като ми се вклю4и и лампата на таблото за компа на колата изведнай драпва щот това показва 4е ламбдата немери и тап4е гориво е аз карам и на 4бара ама тва е др вапрос.Абе с една дума махаи караш пееш

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest shestia

3.Казва се също, че щяло КАТ вече да следи за изгорели газове.

<{POST_SNAPBACK}>

От 24 декември 2005 година е прието решение всички коли с пълен инжекцион задължително да са с катализатор. Идеята е май да ограничат тези които си избиват катализатора още преди да са си купили колата. Виж за карбураторите нямам представа там как седят нещата, но като се стигне до газов анализ сигурно и там ще трябва да се черпи на техническите! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

3.Казва се също, че щяло КАТ вече да следи за изгорели газове.

<{POST_SNAPBACK}>

От 24 декември 2005 година е прието решение всички коли с пълен инжекцион задължително да са с катализатор. Идеята е май да ограничат тези които си избиват катализатора още преди да са си купили колата. Виж за карбураторите нямам представа там как седят нещата, но като се стигне до газов анализ сигурно и там ще трябва да се черпи на техническите! :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

ха така кой го е решил това? а ние с D16A9 какво да правим като сме фабрично без катил? освен да слагаме по два двойни weber карбуратора ?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...