Jump to content
Street-warrioR

Проблем със задните колела!

Recommended Posts

:( Колеги, помагайте! Взех си ЦРХ 2ген. с лети джанти 14-ки с гуми 185/65/14 и мисля, че нямаше проблеми с тях (колата не е регистрирана още и не мога да я карам повече от 200-300м, за това не съм и заглеждал), но след това ми изпаднаха на оферта джанти 15-ки - 7J, на които сложих гуми 195/50/15 FALCEN (почти нови) и обух Рекса с тях! До тук добре, НО: оказа се, че на задна лява джанта я няма гайката, поради това, че шпилката не става за нищо, и закрепих джантата с 3 гайки! Обаче, още с тръгването почна да се чува много гаден шум (нещо средно м/у виене на лагер и жулене на гумата в калника), при което отворих вратата в движение и видях, че гумата се върти така, сякаш се държи на една гайка и даваше луфт 3-4см в горния си край!?! :D Едвам се довлякох до "гаража" дето държа Рекса, и след безплодни опити да донатегнем или наритаме джантата се отказахме и го оставихме така!При следващото ми посещение, след свалянето на джантата установихме, че се е търкала в .......(не съм сигурен какво ;) ) по окачването! Започна се едно пилене, шкурене, налагане и след като изпилихме едно ръбче на централния отвор на джантата (което смятахме за виновно) я сложихме и легна значително по-добре! Затегнах си 3-те гайки и потеглих отново! Шумът вече го нямаше и тъкмо вече се кефех, че сме "оправили работата" пак отворих вратата в движение и видях, че макар и значително по-малко от преди, гумата пак се клатеше, като пияна! После ми казаха, че и дясната се клатела по същия начин!?! Ще спомена и, че на тончо задна лява - гумаджиите са обърнали гумата на обратно! Най-странно ми е това, че се наложи да пилим едната джанта, при условие, че всички други си влизаха перфектно?! :D Та въпросът ми е, Какво им има на джантите/гумите/окачването, та се движат в стил "пияната маймуна"?!? ;) П.П. Гумаджийте ми казаха, че и 4-те джанти имат леки кривини, но само външни и незначителни и няма да представляват проблем при движение (няма да се усеща)!П.П.П Сори за съчинението, което сътворих, но исках да ви изясня, възможно най-много за какво става въпрос! :) Благодаря педварително на всички отзовали се! :) Редактирано от CIVICwarrior

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не сложиш старите джанти, и да видиш с тях как е. Явно проблема идва от последните джанти които не лягат добре на главините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продадени са! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без снимки трудно ще се даде адекватен отговоро това което мога да ти кажа провери централния отвор дали ляга както триябва на главината и дали самите джанти не упират в само нияколко точки :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери от някои познат едни джанти колкото да пробваш. Така поне ще си сигурен дали проблема е в джантите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери от някои познат едни джанти колкото да пробваш. Така поне ще си сигурен дали проблема е в джантите.

Еми за сега това е варианта, лошото е, че Рекса е във Враца и чака регистрация, а аз съм в София и ходя доста рядко "на свиждане" и за това питам тук, да не би някой да знае нещо! :( А за колегата ЦЕНОВ: еми колега, странното е, че при предните гуми няма никакви проблеми а само при задните, а джантите са 4 еднакви и ми казаха, че стават на Голф! Чудех се дали им трябват фланци, но незнам отворите на Голфовете, даже моите не съм сигурен какви са!?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж дали гайките стягат джантите - да не идват къси и да не могат да стегнат -

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери от някои познат едни джанти колкото да пробваш. Така поне ще си сигурен дали проблема е в джантите.

Еми за сега това е варианта, лошото е, че Рекса е във Враца и чака регистрация, а аз съм в София и ходя доста рядко "на свиждане" и за това питам тук, да не би някой да знае нещо! :( А за колегата ЦЕНОВ: еми колега, странното е, че при предните гуми няма никакви проблеми а само при задните, а джантите са 4 еднакви и ми казаха, че стават на Голф! Чудех се дали им трябват фланци, но незнам отворите на Голфовете, даже моите не съм сигурен какви са!?!
между предните и задните главини има разлика попринципнезнам на голфа какви са може да трябват и фланци поне от задможе и буклук да е попаднал или ръжда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж дали гайките стягат джантите - да не идват къси и да не могат да стегнат -

Хмм... за това не се бях сещал! Незнаех, че има различни по дълбочина гайки?! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по принцип има - и вървеят с джантите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гайката е затворена от едната страна, но би трябвало след затягане да хлопа джантата дори на ръка за да има такъв луфт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, и аз така си мисля, но няма никаква хлабавина, като изключим от към мястото, на което няма гайка, но то пак не е хлабаво а просто остава малко до главината (2-3мм)! А другата (дясната) джанта си е с 4-и гайки и пак се клатушка?! :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сигорен ли си че джантите са размер 4х100 защото и 4х98 да са може да влязат и поради факта че едната гайка липсва може и от там да се получава това играене.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми виждал съм точно такива джанти и на ЦРХ, и на Сивик, и на Голф, и на Венто! Трябва да са 4х100, само централния отвор не съм сигурен колко е! И да кажем, че на лявата джанта и няма гайката и затова играе, ами като дясната си е с 4 гайки и е същото?!? :P Има ли нещо по окачването, което може да влияе на 2-те джанти или поне на 1-та?! :P И с 14-ките и с 15-ките (но доста по-малко) задните гуми ми изглеждат разкрачени в ГОРНИЯ си край?!?!?! :yes: Обикновено повечето коли сбират горния край на гумите от натоварване и други неща, но да стане обратното, възможно ли е?! Ако е имала някакъв страничен удар по окачването дали би могло да се получи нещо такова?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбити тампони, някъв по дълъг горен носач?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми колата още не я карам и не съм и свикнал изобщо, нито на возия, нито на шумове, а и с тия 300м дето съм минал с нея просто не мога да кажа нищо по въпроса за окачването! :yes: Живот и здраве, скоро да я регна и тогава вече ще и разровя вътрешностите! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой да знае, как се сменя шпилката, за да мога да си сложа и 4-та гайка? :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажи все пак нема ли некво развитие по въпроса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е няма как да има колега, щото аз съм в София а ЦРХ-а във Враца! :lol: По празниците ще го гледам пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...