egoistichno 0 #1 Публикувано 27 Март, 2010 Търся си мотор HONDA да е възможно по-нова година, и на далавера. Извода е - да търся в чужбина. Ако някой от вас знае сайтове или да даде някаква информация ако има ще съм много благодарен. А и подобна информация би била полезна не само на мен.МОЛЯ ДА НЕ МЕ РАЗУБЕЖДАВАТЕ, КОМЕНТАРИ ОТ СОРТА "ПОЛЗВАЙ ГУГЪЛ", "ЧУВАЛ СЪМ ОТ ЕДИН ПРИЯТЕЛ", "АБЕ НЕ ТИ ТРЯБВА" ГИ ЗАПАЗЕТЕ ЗА СЕБЕ СИ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 27 Март, 2010 england Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
egoistichno 0 #3 Отговорено 28 Март, 2010 england Ами и аз за там се ориентирвам, но да знаете нещо като нашето мобиле там? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #4 Отговорено 28 Март, 2010 4 мотора купих от Англия , но вече няма далавера и от там.Цените им се вдигнаха,а и започна сезона.Трябвало е да се оглеждаш около Коледа.ето ти сайта: www.autotrader.co.ukкакъв мотор искаш точно?до какви пари? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #5 Отговорено 28 Март, 2010 www.pistonheads.com Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1van 0 #6 Отговорено 28 Март, 2010 колега незнам дали знаеш за този сайт www.autoscout24.com Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Борислав 23 #7 Отговорено 28 Март, 2010 кажи какво точно си търсиш защото имам приятел който се занимава с мотори и внася предимно хонда от Италия и досега каквото е докарал е в страхотно състояние и цените са доста по ниски от тези тук в стараната. Ако мога да ти бъда полезен кажи каквото те интересува по точно. Успех с намирането. А друк приятел си продава пистарката 954 мисля че беше и е много запазена но цена незнам ако те интересува ще го попитам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
egoistichno 0 #8 Отговорено 28 Март, 2010 Търся Ф4i; 600RR; не съм много опитен и по-голям мотор от 600-ка мисля че ще е опасен за мен. В аутотреида цените наистина много високи ми се струват. Преди бяха по-изгодни. 954-ката ми е много на сърце, но цените тук все още не ме устроиват Едно е сигурно мотора трябва да е HONDA и нищо друго! Познати, приятели занимаващи се с това ако имат оферти съм отворен да ги чуя на лични. Благодаря за съдействието! Сега почвам със сърфирането Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #9 Отговорено 28 Март, 2010 Търся Ф4i; 600RR; не съм много опитен и по-голям мотор от 600-ка мисля че ще е опасен за мен. В аутотреида цените наистина много високи ми се струват. Преди бяха по-изгодни. 954-ката ми е много на сърце, но цените тук все още не ме устроиват Едно е сигурно мотора трябва да е HONDA и нищо друго! Познати, приятели занимаващи се с това ако имат оферти съм отворен да ги чуя на лични. Благодаря за съдействието! Сега почвам със сърфирането Чакай малко,има огромна разлика от 600-ки до 954.Последно 600-ка ли гониш или 1000-ка?Отделно че има голяма разлика между 600 Ф3 или Ф4 и 600РР.Моят съвет е да си вземеш една 600 Ф2-3 в много добро състояние и да покараш 1-2 сезона нея.Хем на пари ще ти е добре,а повярвай ми-върви достатъчно за да наакаш гащите особено в началото.Имаше една чудесна Ф3-ка в Дупница за много добри пари до скоро.Този мотор е пословичен със здравината си,поддръжката му е доста по-евтина от на 600РР или 954,върви на карате.....ако избереш такъв модел в добро състояние ще те надживее без проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
egoistichno 0 #10 Отговорено 29 Март, 2010 Търся Ф4i; 600RR; не съм много опитен и по-голям мотор от 600-ка мисля че ще е опасен за мен. В аутотреида цените наистина много високи ми се струват. Преди бяха по-изгодни. 954-ката ми е много на сърце, но цените тук все още не ме устроиват Едно е сигурно мотора трябва да е HONDA и нищо друго! Познати, приятели занимаващи се с това ако имат оферти съм отворен да ги чуя на лични. Благодаря за съдействието! Сега почвам със сърфирането Чакай малко,има огромна разлика от 600-ки до 954.Последно 600-ка ли гониш или 1000-ка?Отделно че има голяма разлика между 600 Ф3 или Ф4 и 600РР.Моят съвет е да си вземеш една 600 Ф2-3 в много добро състояние и да покараш 1-2 сезона нея.Хем на пари ще ти е добре,а повярвай ми-върви достатъчно за да наакаш гащите особено в началото.Имаше една чудесна Ф3-ка в Дупница за много добри пари до скоро.Този мотор е пословичен със здравината си,поддръжката му е доста по-евтина от на 600РР или 954,върви на карате.....ако избереш такъв модел в добро състояние ще те надживее без проблеми.Ф2-ка съм карал, за аматьор като мене върви прилично, дори много за мен. 954-ката просто споделям че много ми харесва като модел. 954 и 1000рр това са най-красивите мотори правени някога според мен де. Лошото на ф2-ката колега е че гони 20-тия си юбилей и как да го кажа пред останалите изглежда много ретро. Именно затова се ориентирам към ф4 по-съвременен външен вид има, е не е най-красивия и най-добрия мотор на света, ама всяка жаба да си знае гьола. Преди нова година един приятел се върна от англия със 954 закупена от там за 1200 паунда. Не е зле при положение че тук един читав такъв е поне 5000лв. Но от всички сайтове преровени обстойно установявам че в момента същия мотор немога да го намеря за по-малко от 3000 паунда в Англия. Да не говорим че там за ф2-ка дирят по 2000-3000 паудна. Това реални цени ли са? Има ли някой с по-прясна информация за положението? Идеята ми е НЕ че ще изкиризя кой знае колко от цената, ама гъз път да види, пък и там може да се накупят доста други неща. От дълго време планирам едно Euro trip, ама дали си заслужава риска?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #11 Отговорено 29 Март, 2010 Euro trip с бус ли ще е,че ако си с мотора на връщане ще можеш да вземеш само раницаИначе мойта 954-ка я плащах 3500 паунда преди година и 4 меесеца в Англия.Не знам твоя човек каква е намерил; за 1800 ама сигурно е ощавена яко.Те по принцип под 3000 паунда не слизат.А и както ти казах цените им се качиха вече.Ф4-ката и 600РР-а са на почит и по принцип клас 600 държи повече цена от 1000-ка.Вземи си нещо от тук или виж офертата на колегата от Италия.На Ф3-ката хич не й пречи че е на 15 години,повярвай ми.Почти съм сигурен че ще надживее Ф4-ката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
egoistichno 0 #12 Отговорено 29 Март, 2010 Euro trip с бус ли ще е,че ако си с мотора на връщане ще можеш да вземеш само раницаИначе мойта 954-ка я плащах 3500 паунда преди година и 4 меесеца в Англия.Не знам твоя човек каква е намерил; за 1800 ама сигурно е ощавена яко.Те по принцип под 3000 паунда не слизат.А и както ти казах цените им се качиха вече.Ф4-ката и 600РР-а са на почит и по принцип клас 600 държи повече цена от 1000-ка.Вземи си нещо от тук или виж офертата на колегата от Италия.На Ф3-ката хич не й пречи че е на 15 години,повярвай ми.Почти съм сигурен че ще надживее Ф4-катаДнес ходих на оглед на една ф3-ка. Допадна ми като моторче доста. За здравината съм съгласен с теб Хонда си е хонда Мислих с VW Sharan + платформа да ходя. Един байк за мен, един за продан + някоя друга част и да се пребирам. Като замисъл беше добре, но другарите ми се разколебаха и май, май никъде няма да ходя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #13 Отговорено 29 Март, 2010 Euro trip с бус ли ще е,че ако си с мотора на връщане ще можеш да вземеш само раницаИначе мойта 954-ка я плащах 3500 паунда преди година и 4 меесеца в Англия.Не знам твоя човек каква е намерил; за 1800 ама сигурно е ощавена яко.Те по принцип под 3000 паунда не слизат.А и както ти казах цените им се качиха вече.Ф4-ката и 600РР-а са на почит и по принцип клас 600 държи повече цена от 1000-ка.Вземи си нещо от тук или виж офертата на колегата от Италия.На Ф3-ката хич не й пречи че е на 15 години,повярвай ми.Почти съм сигурен че ще надживее Ф4-катаДнес ходих на оглед на една ф3-ка. Допадна ми като моторче доста. За здравината съм съгласен с теб Хонда си е хонда Мислих с VW Sharan + платформа да ходя. Един байк за мен, един за продан + някоя друга част и да се пребирам. Като замисъл беше добре, но другарите ми се разколебаха и май, май никъде няма да ходя.Разцъкай из мобилето и ходи да огледаш машините.Вик колко богат избор има сега и на какви смешни пари са.Няма смисъл да обикаляш цяла Европа,да харчиш пари и да рискуваш да закъсаш някъде,по-добре извади едни 3000-4000лв и си капитан.Това като съвет.А и все се започва от някъде.Ф3 не е никак лош мотор за начало,даже е чудесен.Живот и здраве ще има и 600РР по-натам,но не избързвай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gkb 37 #14 Отговорено 29 Март, 2010 Правилно си се ориентирал към Ф4и /даже гледай/аз имам такъв и съм много доволен вече 3ти сезон - консумативи само и това е до колко пари търсиш ?между читав мотор и мотор - цената е от земята до небето ....в момента в БГ читави f4i вървят около 4500 - 5500 лв /говоря за мотор а не за збирщаин/аз лично ти препоръчвам да гледаш за инжекционен мотор .. но това е мое мнение ако ще ти е първи мотор - вземи 600 повярвай ми, този мотор вече 3ти сезон ме изненадва приятно /въпреки че му свикнах доста/600 е доста по плавен от 1000 така че по добре свикни първо и после иначе доказано е че f4i върви до към 260 км/час, а до 100-150 е почти наравно със 900рр ... ако имаш въпроси за цени на консумативи - казвай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
egoistichno 0 #15 Отговорено 2 Април, 2010 Ами и аз така мисля. 600-ка е мотора за мен. По-голям не ми трябва! Ама като че ли 5000лв не ми се дават. Все пак е криза и не ми се затварят толкова за уж читава Ф4-ка. повече от 3000 не ми се дават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #16 Отговорено 2 Април, 2010 Ами и аз така мисля. 600-ка е мотора за мен. По-голям не ми трябва! Ама като че ли 5000лв не ми се дават. Все пак е криза и не ми се затварят толкова за уж читава Ф4-ка. повече от 3000 не ми се дават.F3 е твоят мотор.не се блазни да минаваш тънко за по-новите модели,защото ще са бомба със закъснител откъм състояние.намери си една готина и запазена F3-ка и си капитан.покарай го сезон-два поне,хем ще му свикнеш,хем ще посъбереш пари и ако искаш взимай нещо по-ново.но не си прави компромис със състоянието на машина на две колела,която се ускорява до 100 за 3 секунди.по-добре в добро състояние и по-стара,отколкото на същите пари по-нова но с проблеми.безаварийно ти пожелавам,наблегни на екипировка също така.по тениска и кецове не става,много боли ако оживееш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове