kalinski84 5 #1 Публикувано 18 Март, 2010 (Редактирано) И така колеги след като си отремонтирах скоростната кутия (смяна на лагери на първичен вал) се чудя с какво да я затворя.. Силикона Виктор рейнц който е за гарнитури черен на цвят подходящ ли е??Или трябва да е някой по спешъл.. Просто искам да съм сигурен че няма да имам и проблем с някой теч от скоростната занапред?! Редактирано 18 Март, 2010 от kalinski84 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cenov 2 #2 Отговорено 18 Март, 2010 колега там няма никакво налягане и прекалено високи температури за това мажи силиконче и не му мисли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #3 Отговорено 18 Март, 2010 REINZ ще ти свърши работа. На мен ми е интересно, колко ти излезна целия масраф? Че по принцип и аз съм затам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gitobg 9 #4 Отговорено 18 Март, 2010 Аз в момента вече имам две кутий и двете се оказа че имат за смяна общо по 4 лагера, като 3 те вече ги намерих и са на обща сума 55лв. сега търся големия на първичния вал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinski84 5 #5 Отговорено 18 Март, 2010 (Редактирано) ами целия масраф ми излезна 90лв за лагерите на първичния вал т.е 2 лагера NSK... единия е 27лв. другия е 63лв. по принцип и този големия не ми беше мн за смяна но го смених.. а другия които смених е от другата страна на вала - е той си виеше като гладен койот....отворих си кутийката, искарах валовете, измих си я доволно с препарат с водоструйката и сега е почти като нова... Сега остана да само да я затворя и да си търся друг двигател на нормална цена... То че ЦРХ е класика си е така но с тия цени на двигатели и то на д-серията... почвам да се изумявам вече.... Редактирано 18 Март, 2010 от kalinski84 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове