rEsPeCtiVe 148 #1 Публикувано 17 Март, 2010 (Редактирано) Колеги днеска докато човърках по колата взех да дърпам кабелите на свещите където влизат в двигателя!Натъкнах се на масло във втората под ред (от ляво надясно) свещ,като извадих кабела се виждаше че навсякъде около него има масло(предполагам също и във леглото на свеща) Единствено тя е омаслена,какъв може да проблема! Сутринта и дадох малко повече зор(със синдрома Д15БЗЛЕ е) и след тва на топъл мотор ми държеше 1000 оборота,а до сега при нормална работа на мотора държеше 800,900 оборота! Дали това не се дължи на това масло във свеща! Бях на маистор,погледна само и каза че трябва да се смени гарнитура на капака на клапаните,но по принцип им нямам много доверие на наште маистори! Моля помагаите да решим проблема,мисля че е сериозен и се притеснявам да не излезне нещо друго,иначе сега колата си върви нормално! Редактирано 17 Март, 2010 от rEsPeCtiVe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #2 Отговорено 17 Март, 2010 Точно ти е казал човека, гарнитура на капака на клапаните, която върви в комплект с гумени пръстени за около свещите.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #3 Отговорено 17 Март, 2010 (Редактирано) Някои да ме насочи за цена на тази гарнитура и има ли проблем ако карам няколко дни така?А високите обороти на това ли се дължат! Редактирано 17 Март, 2010 от rEsPeCtiVe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDPOWER 4 #4 Отговорено 17 Март, 2010 Я кажи от къде си да ти подаря едни пръстени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #5 Отговорено 17 Март, 2010 От Велинград съм колега,но само пръстени ще ми свършат ли работа след като гарнитурката е свършила,чудно ми е защо само 2рата е мокра,възможно ли е да са само пръстени! Никои не казва оборотите защо са високи Това ли е проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ocean 2 #6 Отговорено 17 Март, 2010 Гарнитурата с пръстените струваше 35лв.Но това за Б18,твойта трябва да е по евтина.А това с оборотите няма никаква връзка с пръстенчитата и гарнитурата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #7 Отговорено 17 Март, 2010 (Редактирано) един познат за ф20 беше кихнал май към 50+ ама може да се бъркам. rEsPeCtiVe, все пак ако решиш да смениш "заминалата" гарнитура на клапаните може да идеш да я окачиш на врата на "майстора" ти Пращай няколко бири на REDPOWER и не се занимавай. Редактирано 17 Март, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
REDPOWER 4 #8 Отговорено 17 Март, 2010 Давай един адрес и да ти ги пращам,чисто нови са никога неслагани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #9 Отговорено 17 Март, 2010 Благодаря на колегата REDPOWER! ;) А някои да има идея защо държи високи обороти! Нормално е на 800,900...днес след натоварване на мотора взе да работи на 1000? Даите идея няква че на мен нищо не ми идва на ум Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #10 Отговорено 17 Март, 2010 почисти си дроселовата клапа и другите играчки покрай нея. пусни търсачката, има много теми как става това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове