Jump to content
Guest tinki

колектори и генерация

Recommended Posts

Guest tinki

Добре бе хора , толкова ли не четете  :P  Демон в няколко теми спомена , каза , описа , обясни и т.н. той какво е нарпавил и какво се е получило , колко е излезнало и т.н. Има резултат от цялата работа и то със солидни доказателства !!! и цялата работа излиза 3-пъти по-малко от дотавка от чужбина , която не знаеш как ще пристигне и т.н. След като някой по ефтиния начин е успял да постигне нещо , което в действителност е много по-скъпо какво ви пречи  :guns:  В крайна сметка всеки сам си решава защото парите са си негови  ;)

<{POST_SNAPBACK}>

търсачката съм я бребродил .............. пъти брат

аз гледам не само най-евтиното щот не е най-хубавото то секи си преценява

в бг да ми направат колектори ми искаха 600-700лв :P тоест много добро качество но все пак да ги поръчам ша излезе по тънкана

 

на демона офертата също е привлекателна.но и там има компромиси

 

:angry::P:P

Редактирано от tinki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Walker продават алуминизирани тръби,аз 6те пробвам с тях.Те са по леки от неръждавейката. и по-евтини 1,5м-15лв :guns: Демоне ако ти си ползвал 45мм тръби вън6ен диаметър,на мен тук ми обясняват 4е нямало такъв стандарт(говоря за неръждавейка) и нема и да намеря :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Walker продават алуминизирани тръби,аз 6те пробвам с тях.Те са  по леки от неръждавейката. и по-евтини 1,5м-15лв  :P

Демоне ако ти си ползвал 45мм тръби вън6ен диаметър,на мен тук ми обясняват 4е  нямало такъв стандарт(говоря за неръждавейка) и нема и да намеря  :angry:

<{POST_SNAPBACK}>

Алуминизираните много горят! При колектора е много висока температурата, ще изгният за година сигурно. Иначе са по-евтини. Относно тръбите, има всички размери и каквото си помислиш от неръждавейка. Отиваш на Военна Рампа, там се продават в Интерметалснаб, те са производителя.

 

търсачката съм я бребродил .............. пъти брат

.............

на демона офертата също е привлекателна.но и там има компромиси

Аз пък само един сърч и намерих всичко, не си бродил качествено :guns:

Относно офертата за колекторите, тя не е моя, аз не произвеждам нищо и нямам никаква сметка да си поръчваш колектори там където аз съм си ги правил. Просто се опитвам да помогна. А относно разликата между правени и купени 4-2-1 си мисля, че никак не е голяма. Ако си с D15B2 мотор, съм готов да ти го докажа. Поръчай си от "вън" колектори и като си сглобиш генерацията ела на диното, замери си автомобила и ще видим колко повече мощност ще искараш от мен по това време. Аз тогава си бях с моноинжекцията и имам графика преди и след слагане на колекора, можем да съпоставим. Колектора който имам не е измислян и изчисляван от мен, а копиран 1 към 1 с оригинален. Единствената разлика е, че тръбите са огъвани на машина. Това обаче не е проблем, заради големите диаметри. Дори и да има разлика едва ли е повече от 1 или 2 коня, а финансово разлика е от порядъка на 200% до 300% :P

Редактирано от Demon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

в момента правя магазин за всякакви спортни и тунинг неща .всичката стока е маркова и е от USA така че Tinki АКО ТЕ ИНТЕРЕСУВА ПИШИ НА ЛИЧНИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest dj_mi6o
:P 4-2-1 sym gi pravil li4no i konkretno v na6ia serviz! No no no no no no no no bea za Lada :angry: Po4nali sme s na6ia injiner da praime i za honda, 6tot tuka stanahme cel otbor hodajii :guns: kato gi dovyr6ime 6e gi snimam i 6e vi gi pokaja. Ama az misla da si naparav i edna sportna dudulica za pisti4ka,za start4eta.Kolkoto i da e sme6no za nekoi tova otpu6va nekvi kon4eta. Testvano i dokazano.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

добре а можете ли да кажете колко са тежки горе долу колекторите да знам кокло ще е доставката

понеже има и за около 140$ които са пак сравнително маркови

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

ОФИС И СКЛАД:Гр. Софияп.к.1360Ул. " Обелско шосе " № 8(на територията на ЕТ " Люлин ")E-mail: velevko@mail.bgТел: 02 / 927-70-36Факс: 02 / 927-00-29GSM: 087 / 965-978Тези имат неръждавейки...44,5/1,5 12 лв/м.А някой да знае с какво се полира хром никел :hondarulez:

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest didone22

ОФИС И СКЛАД:

 

Гр. София

п.к.1360

Ул. " Обелско шосе " № 8

(на територията на ЕТ " Люлин ")

 

E-mail: velevko@mail.bg

 

Тел: 02 / 927-70-36

Факс: 02 / 927-00-29

GSM: 087 / 965-978

Тези имат неръждавейки...44,5/1,5 12 лв/м.

 

А някой да знае с какво се полира хром никел  :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

на времето някои изполкзваха преработен карабит от оксижен , аз :beer: бих ти препора4ал полир паста на 3М 1 и 2 номер :fun::fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather
RACTIVEискам и аз колектори за да си бръмча :rolleyes: и проходно гърненце :beer: и май ще се наложи да си ги купя . :fun: Редактирано от greenwather

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Не можах да до4акам Парадокса да смята,сигурно елката е блокаж.Копирах колектор Jun Racing 4-1 и днес ве4е съм с него.Галимацията бе6е голяма поне при мене но ефекта си заслужи нервите.И така изходя6т колектор 4-1.трабите са хром никел 45/1,5 и се събират на 60мм и така до крайното гърне.Моторя е B16A2.Първона4ални впе4атления:звукът е брутален, след 4К оборота колата отка4а и разхода отиде в небето :) .Удоволствието излезе грубо 600 лв(колектор с генерацията до края)Имам траби за продаване останаха 5м хром никел 44,5/1,5 нарязани на по 1,2 м.50 лв!!!!! ако има желае6т да се забата4и.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Ако ми кажеш как си ги копирал може да ти ги взема! ;);):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Едва ли 6е може6 да ги вземе6 хихихиОт кола със съ6тия като моя мотор и с изтински спортен колектор...използвах тънка арматура следвах линията на тръбата и си направих кривките за всяка тръба,и съответната дължина(еднаква на вси4ки бе6е то4но по 1м )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest edikoisi

малко е глупаво но аз питах в 5 фирми и вси4ки ми казват 4е за 1.5 и 1.6 вси4ки мотори изпускателите са еднакви....да им вярвамли или не???и конкретно за 400м 4-2-1 или 4-1 кво ще кажете аз си мисля за 4-1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN
Отговорено (Редактирано)

Едва ли 6е може6 да ги вземе6 хихихи

 

От кола със съ6тия като моя мотор и с изтински спортен колектор...използвах тънка арматура следвах линията на тръбата и си направих кривките за всяка тръба,и съответната дължина(еднаква на вси4ки бе6е то4но по 1м )

<{POST_SNAPBACK}>

Е това ми беше резервният вариянт - с арматурата. За тръбите като съм готов ще ти се обадя . :hondarulez: Е ако не са занинали естесвенно. Редактирано от NCN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

малко е глупаво но аз питах в 5 фирми и вси4ки ми казват 4е за 1.5 и 1.6 вси4ки мотори изпускателите са еднакви....да им вярвамли или не???и конкретно за 400м 4-2-1 или 4-1 кво ще кажете аз си мисля за 4-1

<{POST_SNAPBACK}>

колекотрите на 1.6 д серията

втек и на б серията 1.6 са еднакви

100%

 

незнам кои е казал 4е за писта използва 4-2-1 това ще е нещо ново в спорта

4-1 дигат мощноста в горния диапазон на мощноста наи веи4е се използват за REDLINE !!!- в крити4ни оборти да няма рязук пад на мощноста един вид

а 4-2-1 са с равномерно разпределние на мощноста така да кажа от ниски до високи оборти(постепенно)

 

има дино графики из нета 4-1 дигат по 30 коня

(примерно на ACURA RSx бях видял някаде)

става дума за 200 или 220 коня автомобил

но ги вдига Примерно(от 8000 до 8500)-оборота

4-1 отда4ни само за писта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

колекотрите на 1.6 д серията втек и на  б  серията 1.6 са еднакви 100%

Е това просто НЕ е вярно. Блоковете са тотално различни. както и главите и колекторите.иначе другото много гот си го обяснил :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

колекотрите на 1.6 д серията

втек и на  б  серията 1.6 са еднакви

100%

Е това просто НЕ е вярно. Блоковете са тотално различни. както и главите и колекторите.

иначе другото много гот си го обяснил :(

<{POST_SNAPBACK}>

ami neznam kakvo sa razli4ni no kato si pora4vah kolekotra{ izpolvah garnitura ot B -seriq motor

i v momenta kolekotra mi e na kolata az sam S D seriq.

za tova nz kakvo to4no ne pasva ?!?!?!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

4-1 дигат мощноста в горния диапазон на мощноста наи веи4е се използват за REDLINE - в крити4ни оборти да няма рязук пад на мощноста един вид След 4К РПМ колата си излита и си ба4ка перфектно до 8-цата.(е винаги може и о6те :()0Не знам как стигна до това заклю4ение 4е 4-1 е уда4ен САМО за писта,аз определено не съжалявам 4е направих то4но такъв.Нека някой друг колега с 4-1 сподели как е при него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L
Отговорено (Редактирано)

4-1 дигат мощноста в горния диапазон на мощноста наи веи4е се използват за REDLINE - в крити4ни оборти да няма рязук пад на мощноста един вид

 

 

След 4К РПМ колата си излита и си ба4ка перфектно до 8-цата.(е винаги може и о6те :()0

Не знам как стигна до това заклю4ение 4е 4-1 е уда4ен САМО за писта,аз определено не съжалявам 4е направих то4но такъв.

Нека някой друг колега с 4-1 сподели как е при него

<{POST_SNAPBACK}>

sorri za angliiskiq ama pi6a prez linux i ne6to... nestava s BG

zna4i az ne sam kazal 4e koalta ne varvi

kato se sloji 4-1 kazah 4e 4-1 IZKArvat nai golqma na mnogo visoki oboroti i v red line Ima malyk pad na mo6tnosta krivata na mo6tnosta e Ravnomerna ne Rqzka

{jalko 4e nemoga da namerq saita da vi pokaja za kakvo stava duma s dyno grafikata

ima na Vsi4ki oboroti to4no kolko mo6nost e ka4ilo !!

i na tozi avtomobil koito kazah ..do 7500 oborota ne diga pove4e ot 5-6 konq

a na 8000 mu diga okolo 30 !!!!

a i tova za pistata v neta kadeto sam nameril gi davat PREdimno Za Drag a 4-2-1 za gradski usloviq

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

колекотрите на 1.6 д серията

втек и на  б  серията 1.6 са еднакви

100%

Е това просто НЕ е вярно. Блоковете са тотално различни. както и главите и колекторите.

иначе другото много гот си го обяснил :(

<{POST_SNAPBACK}>

да ото4ня само говоря за д16з6/7/9 и б16а,1,2,3,4,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest darcosi

хора как ги раздавате тия коне :worthy:30коня от генерация това единствено може да постигнеш ако караш турбо кола със супер гаден колектор и и сложиш един як нона атмосферна кола конете много ги раздаватеBTW:драго честити 200hp160default+10спортен филтар+30генерация+фарове+++++hp :punk:драго сложи и един чип +20-30hp и си на мойто ниво :) и може да се конкурираме с теб

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest K1r1L

хора как ги раздавате тия коне :worthy:

30коня от генерация това единствено може да постигнеш ако караш турбо кола със супер гаден колектор и и сложиш един як но

на атмосферна кола конете много ги раздавате

 

BTW:драго честити 200hp

160default

+10спортен филтар

+30генерация

+фарове+++++hp :punk:

драго сложи и един чип +20-30hp и си на мойто ниво :) и може да се конкурираме с теб

<{POST_SNAPBACK}>

2002 RSX Type-S Horse Power Torque ft/lbs

Stock 171.3 @7800rpm 131.1 @ 6150rpm

+ TODA Exhaust System 179.6 @ 7860rpm 135.5 @ 6200rpm

+ Air intake, and TODA exhaust manifold 208.9 @ 7900rpm 152.6 @ 6200rpm

POWER GAINS AT THE WHEELS 37.6hp 21.6 ft/lbs

само 4е + air intake :P)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

хора как ги раздавате тия коне :angry:

30коня от генерация това единствено може да постигнеш ако караш турбо кола със супер гаден колектор и и сложиш един як но

на атмосферна кола конете много ги раздавате

 

BTW:драго честити 200hp

160default

+10спортен филтар

+30генерация

+фарове+++++hp ;)

драго сложи и един чип +20-30hp и си на мойто ниво ;) и може да се конкурираме с теб

<{POST_SNAPBACK}>

Е аз 200 отдавна ги минах:освен 4е е спортен филтъра е и с AEM cold air intake на4и о6те 15 ,ся и бинтове по колектора 7-8 ,4ипа е готов минимум 20 коня о6те и 6та издухам от пистата хахаххахахаха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

... и един мормот завиваше марихуаната в хартиика :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

добре а можете ли да кажете колко са тежки горе долу колекторите да знам кокло ще е доставката

понеже има и за около 140$ които са пак сравнително маркови

Публикувано изображение

<{POST_SNAPBACK}>

Има голяма вероятност до края ма месеца да имам 2 такива за продаване + о6те някой 4-1 за Д серията на по 250 зелени

Brand new never used ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

добре а можете ли да кажете колко са тежки горе долу колекторите да знам кокло ще е доставката

понеже има и за около 140$ които са пак сравнително маркови

Публикувано изображение

<{POST_SNAPBACK}>

Има голяма вероятност до края ма месеца да имам 2 такива за продаване + о6те някой 4-1 за Д серията на по 250 зелени

Brand new never used :D

<{POST_SNAPBACK}>

цената от 250$ е добра :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...