Jump to content
Guest tinki

колектори и генерация

Recommended Posts

Guest tinki

малко помощ за спортни колектори и генерациакои,куде колко горе долу.знам 4е демона е правил таиа операция ако ми сподели кои ги е правил ще сум много благодаренестествено от никои помощт не отказвамблагодариа предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

малко помощ за спортни колектори и генерациа

кои,куде  колко горе долу.знам 4е демона е правил таиа операция ако ми сподели кои ги е правил ще сум много благодарен

естествено от никои помощт не отказвам

благодариа предварително

<{POST_SNAPBACK}>

до колко пари ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

до колко пари ?

<{POST_SNAPBACK}>

 

сумата варира ма не дуржа да са маркови бе знаеш как е хем хубаво хем евтино :(

са серизно турсиа оптимален вариант цена/ка4ество става вупрос за д15з6 двигател

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

200 лв. ти стигат. Обаче първо си вземи една гарнитура за колектора и иди да си направиш фланец. После ще те заведа да ти я направят :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

200 лв. ти стигат. Обаче първо си вземи една гарнитура за колектора и иди да си направиш фланец. После ще те заведа да ти я направят  :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

къде да отида да ми направят фланеца

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest no1else

А аз да попитам.....готово оригинално такова решение колко струва.....не ми се търси тука къде да ми правят фланеца...нито пък мога да идвам до там да ми огъват :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

А аз да попитам.....готово оригинално такова решение колко струва.....не ми се търси тука къде да ми правят фланеца...нито пък мога да идвам до там да ми огъват :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

колектори RACTIVE 4-2-1 цена от щатите с доставка към 615-640 лв.

ако си смелчага казвай :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Истината са 4-1, 4-2-1 е малко компромис...

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

200 лв. ти стигат. Обаче първо си вземи една гарнитура за колектора и иди да си направиш фланец. После ще те заведа да ти я направят  :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

къде да отида да ми направят фланеца

<{POST_SNAPBACK}>

Някъде при стругар или където изрязват с лазер или плазма беше - метал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Фланец имам - 30лв съм го плащал и за толкова ще ти го дам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest mihho

А аз да попитам.....готово оригинално такова решение колко струва.....не ми се търси тука къде да ми правят фланеца...нито пък мога да идвам до там да ми огъват :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

аз ще си поръчвам от ибеи такива готови 4-2-1 нема си идея ква марка е но илиза 120$ което е някаде да не кажа точно 192 лева...ама си е голям риск ...все пак иде от САЩ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

Фланец имам - 30лв съм го плащал и за толкова ще ти го дам.

<{POST_SNAPBACK}>

казвай къде ша ти е удобно да се видим

пък тъкмо ще разгледам твойта хубавица :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest d15b2

преди време бях питал ама пак не ми е съвсем ясно колекторите от б двигателите стават ли на да иначе доколкото аз знам 4-2-1 е за опвече мощност в ниските обороти/т.е подходящ за града/ а 4-1 за повече мощност във високите/за писта един вид/поправете ме ако греша :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lz2lps

а иначе доколкото аз знам 4-2-1 е за опвече мощност в ниските обороти/т.е подходящ за града/ а 4-1 за повече мощност във високите/за писта един вид/

поправете ме ако греша :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

Аз доколкото знам 4-2-1 дават що годе добър резултат в голям диапазон на оборотите, докато 4-1 дават много добри резултати, но само в един тесен диапазон на оборотите (примерно само на 6000 об/мин.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Демоне би ли казал размера на тръбата на 4-ките и после от 2 до 1 какви са,най долу предполагам си на 60-61 мм и дали си остави ламбдата :blink: Мерси1Нет за 30 кинта ти го направиха или си го купи готов фланеца,6тото тука ми обадиха 70 кинта за фланец :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Демоне  би ли казал размера на тръбата на 4-ките и после от 2 до 1 какви са,най долу предполагам си на 60-61 мм и дали си остави ламбдата  ;)

Мерси

1Нет за 30 кинта ти го направиха или си го купи готов фланеца,6тото тука ми обадиха 70 кинта за фланец ;)

<{POST_SNAPBACK}>

за ламбдата не ми отговаряй ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

4 - 45мм2 - 55мм, ама не съм съвсем сигурен ;) 1 - 60ммЛамбдата се монтира на колектора при 1-то.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Има не6то което не ми е ясно.Демоне брат като се ровя да търся инфо за колектор по то4но за диаметъра на тръбите попадам масово на размер 40-41мм за 4-1 Б сериа.Твойте каде ги смятаха в Проспийд ли???.Изоб6то как се смятат тея колектори деба.Някой друг колега правил ли си е колектор ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Знам как се смятат и съм правил колектори и за тва казвам че 4-2-1 е компромис и нито са по-силни на ниски и средни обороти. Не ми се развива ся теория от порядъка на над 1500 символа кое защо и как. Истината е 4-1 другото е компромис. И едно правило. ВИНАГИ по-малкия диаметър е за предпочитане стига да не стане тясен в даден момент и всичко на 40-45мм на тръбите е загуба на коне не печалба. Точния димаетър се смята според размера на клапаните и не е тоя е един колко си и оня е един колко начи толк. Формулите са доста по-сложни. Даунпайпа е друга ракия...Ако искате кажете ми диаметъра на клапаните и градусите на вала на конкретен двигател да ви направя една сметка за дължини и диаметри.

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

Б16А2 сток!Доверявам ти се :offtopic: Но кажи и за другата ракия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest chikiriki

Знам как се смятат и съм правил колектори и за тва казвам че 4-2-1 е компромис и нито са по-силни на ниски и средни обороти. Не ми се развива ся теория от порядъка на над 1500 символа кое защо и как. Истината е 4-1 другото е компромис. И едно правило. ВИНАГИ по-малкия диаметър е за предпочитане стига да не стане тясен в даден момент и всичко на 40-45мм на тръбите е загуба на коне не печалба. Точния димаетър се смята според размера на клапаните и не е тоя е един колко си и оня е един колко начи толк. Формулите са доста по-сложни. Даунпайпа е друга ракия...

 

Ако искате кажете ми диаметъра на клапаните и градусите на вала на конкретен двигател да ви направя една сметка за дължини и диаметри.

<{POST_SNAPBACK}>

бааах маааму :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

Знам как се смятат и съм правил колектори и за тва казвам че 4-2-1 е компромис и нито са по-силни на ниски и средни обороти. Не ми се развива ся теория от порядъка на над 1500 символа кое защо и как. Истината е 4-1 другото е компромис. И едно правило. ВИНАГИ по-малкия диаметър е за предпочитане стига да не стане тясен в даден момент и всичко на 40-45мм на тръбите е загуба на коне не печалба. Точния димаетър се смята според размера на клапаните и не е тоя е един колко си и оня е един колко начи толк. Формулите са доста по-сложни. Даунпайпа е друга ракия...

 

Ако искате кажете ми диаметъра на клапаните и градусите на вала на конкретен двигател да ви направя една сметка за дължини и диаметри.

<{POST_SNAPBACK}>

Така така верно почна да стаа интересно :blink:

Парадоксе ако може сметни за d15z6 сток.Имам некви сметки ама нали съм тома неверни :offtopic:

4-2-1 мисля да слагам щот в ниските търся мощ но ако имаш време и ти се занимава малко инфо за 4-1 и техните предимства.

благодаря предварително

 

 

P.S.Утре ще постна изчисленията дет ми ги дадоха ако не друго поне да кажеш според теб как са

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Ако има някаква определена формула, можете ли да я публикувате :offtopic: 10х! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

тя формулата е на hermholz обаче дава толкова неясни тоест неточни резултати, че реално никой не я използва, по-скоро за справка. не съм намерил добра формула за смятане на колекторитене е вярно, че с увеличаване на диаметъра много страдат конете. по-скоро страда въртящия момент на ниски и средни обороти. има един момент, до който като увеличаваш диаметъра и скоростта на газовете пада но по-слабо, отколкото размера се увеличава, тоест дебита се покачва. според мен и тези формули, дето съм пробвал, на демона колекторите са на горната граница за В16А двигател и (лично мнение) са му малко големи. но пък той твърди (и диното го доказва) че не му страда въртящия момент на ниски обороти.но пък на демона тръбите не са с постоянно сечение, в свивките леко се стесняват, така че може би сечението там е по-важно, и за това Ники Златков му е оставил малко по-големи тръби, за да постигне желаното минимално сечение.ама тук всичко е в зоната на здрача за мен. ако Парадокса има по-добра формула, нека я каже - или поне да даде оптималния диаметър за В16А мотора, че и за D16 още по-добре, да сравним.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

В16 няма кво да го коментирам. Той ми е ясен и съм му смятах по 10 пъти всичко.Дайте ми: ДИАМЕТРИ НА КЛАПАНИ И ФАЗИ НА ВСМУКВАНЕ И ИЗПУСКАНЕ на някой друг мотор, само не на В16. Всеки: Сметни ми за Д16. Е че аз да не съм ходеща енцинклопедия че да ги знам параметритеП.С. И обороти при които се постига максимална мощност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Intake: 30mmExhaust: 26mmIntake/VTEC center-line: 221Exhaust center-line: 110Lobe Separation: 111Intake/VTEC duration @ 0.050" valve lift: 215degExhaust duration @ 0.050" valve lift: 190degИнтересува ме 4-1, пикова мощност при 7000 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

Intake: 30mm

Exhaust: 26mm

 

Intake/VTEC center-line: 221

Exhaust center-line: 110

Lobe Separation: 111

 

Intake/VTEC duration @ 0.050" valve lift: 215deg

Exhaust duration @ 0.050" valve lift: 190deg

 

Интересува ме 4-1, пикова мощност при 7000 оборота.

<{POST_SNAPBACK}>

и мене :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Dragi4

В16 няма кво да го коментирам. Той ми е ясен и съм му смятах по 10 пъти всичко.

Дайте ми: ДИАМЕТРИ НА КЛАПАНИ И ФАЗИ НА ВСМУКВАНЕ И ИЗПУСКАНЕ на някой друг мотор, само не на В16. Всеки: Сметни ми за Д16. Е че аз да не съм ходеща енцинклопедия че да ги знам параметрите

П.С. И обороти при които се постига максимална мощност.

<{POST_SNAPBACK}>

Все пак 6е каже6 ли не6то за Б16-ката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Така за D16Z6 намерих инфо за Z7 почти няма. Та Z6 прави максимални коне на 6600 оборота.Вала го намерих като спецификации: 244/228 , както и размера на клапна 26,1.Значи тряват ми за да сметна за D16Z6 още: точния вътрешен размера на порта на клапана (трява да е от порядъка на 25мм щото 26,1 е клапана) както и централната дължина на изускателния порт т.е. централната дължина от главата на клапана до края на изпускателния отвор.http://www.hadamotorsport.com/D16camshafts.htmhttp://www.geocities.com/motorcity/speedwa...ginespecs1.html

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Krelion

Колекторите за D16Z6 стават и за моя мотор,май.Тези които ще изчислите за Д16-ката дали ще станат и за мен Д16У8? :censored:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest italiata

Знам как се смятат и съм правил колектори и за тва казвам че 4-2-1 е компромис и нито са по-силни на ниски и средни обороти. Не ми се развива ся теория от порядъка на над 1500 символа кое защо и как. Истината е 4-1 другото е компромис. И едно правило. ВИНАГИ по-малкия диаметър е за предпочитане стига да не стане тясен в даден момент и всичко на 40-45мм на тръбите е загуба на коне не печалба. Точния димаетър се смята според размера на клапаните и не е тоя е един колко си и оня е един колко начи толк. Формулите са доста по-сложни. Даунпайпа е друга ракия...

 

Ако искате кажете ми диаметъра на клапаните и градусите на вала на конкретен двигател да ви направя една сметка за дължини и диаметри.

<{POST_SNAPBACK}>

ами и мене ме интересува за с2000 4е един приател си купи и пита как неговите могат да станат 4-1 4е оргиналните са 4-2-1 апак нали казвате 4е това е компромис.мерси предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

колектори RACTIVE  4-2-1 цена от щатите с доставка към 615-640 лв.

ако си смелчага казвай  :P

<{POST_SNAPBACK}>

а колко сигурна е работата 30-40% :P

поръчвано ли е до сега

снимка....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Добре бе хора , толкова ли не четете :P Демон в няколко теми спомена , каза , описа , обясни и т.н. той какво е нарпавил и какво се е получило , колко е излезнало и т.н. Има резултат от цялата работа и то със солидни доказателства !!! и цялата работа излиза 3-пъти по-малко от дотавка от чужбина , която не знаеш как ще пристигне и т.н. След като някой по ефтиния начин е успял да постигне нещо , което в действителност е много по-скъпо какво ви пречи :P В крайна сметка всеки сам си решава защото парите са си негови :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest greenwather

колектори RACTIVE  4-2-1 цена от щатите с доставка към 615-640 лв.

ако си смелчага казвай  :guns:

<{POST_SNAPBACK}>

а колко сигурна е работата 30-40% :angry:

поръчвано ли е до сега

снимка....

<{POST_SNAPBACK}>

kое колко е сигурно пристигането на стоката ли?>

ми то е магазин бре.

и се плаща след като пристигне не предварително.

аз лично съм си поръчал същия колектор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

Добре бе хора , толкова ли не четете  :angry:  Демон в няколко теми спомена , каза , описа , обясни и т.н. той какво е нарпавил и какво се е получило , колко е излезнало и т.н. Има резултат от цялата работа и то със солидни доказателства !!!

..............

<{POST_SNAPBACK}>

Прав си Тино, изписаха се мегабайти по тази тема. На мен ми се изтри клавиатурата вече :guns: Дори ми писна и спрях да отогварям, защото форума си има много добре работещо "Търсене" и ми писна да дъвчам едно и също. Но все пак знам какъв е ентусиазма на някой собственик на Хонда когато си помисли, че може да сложи още някой друг кон под капака на така обичаната си Хонда. Та за това реших отново да помогна, ето един резултат от търсенето, който излезна за не повече от 30 секунди:

 

Тема: Въпрос за Колектори и Мощността, Тестът е направен....

 

Темата дори съдържа линк към по-стара тема. Чудя се колко ли можем да ги навържем по въпроса :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

колектори RACTIVE  4-2-1 цена от щатите с доставка към 615-640 лв.

ако си смелчага казвай  :guns:

<{POST_SNAPBACK}>

а колко сигурна е работата 30-40% :angry:

поръчвано ли е до сега

снимка....

<{POST_SNAPBACK}>

kое колко е сигурно пристигането на стоката ли?>

ми то е магазин бре.

и се плаща след като пристигне не предварително.

аз лично съм си поръчал същия колектор

<{POST_SNAPBACK}>

вече си поръчал ли

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...