Jump to content
Jeepers

Турбо пътища какви 63мм или 76мм ?

Recommended Posts

Момчета много се чудя относно дали да премина на 76мм тръби ,защото новия ми кулер е с вход изход 76мм размери само на пита 600 300 .Какви са предимствата на 3 инчовите тръби и недостатъците спрямо 2,5 инчовите? Имам и 2та комплекта та се чудя ,за сега съм се насочил към 3ката ,най малкото че до сега карах с 2,5 но лятото в жегите не ми надуваше повече от 1,6 но пък бях със среден кулер ,че идеята ми е и през лятото да мога да я надувам ,но незнам дали няма да загубя или сбъркам с 3 инчовите тръби? Ще съм благодарен на всички които имат идея за предимставата и недостатъците на големи и малки тръби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почти 50% по-голям обем на тръбите, което значи повече лаг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а тя си е лагава на 4500 тръгва и на 5000 съм чак на фул буст,тов ас лага не ме бърка защото се кара 2,5 бара :) На това налягане един път като я подкараш тя под 6800 няма да падат оборотите,други негативи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре го обясни, лаг, маг... Ми пробвай деба, нищо не губиш, съвета ми е мини на по-голям чугун с по-голяма перка ако даунпайпа позволява.П.С. Тия 2,5 бара сигурен ли си, че влизат в цилиндрите?

Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз съм купил нещата така че 100% ще е така ,защото си продадох и старите пътища и кулер :fun: Турбината колко по голяма да взимам т3 т4 гарет с 60 трим :D А/Р 50 и 63/все пак колата е 1,6 SOHC/ :D даунпайпа ми е 76 но ако синамеря по-голямо гърне минавам на 80 или 80+ мм.А тези 2,5 не са баш 2,5 а са тоично 2,44 бара ,незнам дали влизат в цилиндрите но в смукателя е толкова ,мери се налягането с електронен буст контролер грейди е01 с дисплея,ако той лъже ецу то не ограничено е на толкова .пропуски няма в системата.ПП: абе идеята ми беше колата да има по-голям дебит на въздух,и лятото в жегата да нямам пад на налягане,защото с предния кулер в адските жеги повече от 1,55 ненадуваше.А с целия тоз експиримент искам да мога да държа това налягане и лятото .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая малка турбина тия 2,5 бара... Т3 60 трим на 63 и ще литне бе.... Мойта е 0,82ар с 82 трим и 67мм турбинно, а ти се плашиш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега ми идва друго на ум,от турбината да пусна една тръба 51мм/защото е толкова изхода на мойта турбина/ или да пусна една 63мм до входа на кулера,а на изхода да ръгна 3ката вече до дросела.Идеята ми е да се запази скороста на въздуха излизашщ от турбината ,защото ако сложа на 3 инча ще падне доста скороста за сметка на дебита.вариянти от турбо до вход на турбината 51мм 63мм 25% намаляване на скороста76мм 50% спад в скороста Някой идеи някви как да стане ,с 51мм ще спулва най бързо и може би ще компенсира евентуалния лаг от 3 инча от изхода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно това което казваш за 51мм е идейно, но ще вдигнеш много съпротивлението на тръбата и може да се получи отрицателен ефект по-скоро виж дали прехода от 51 към на турбината към 63 ба кулера не можеш да го направиш по-плавен ... т.е. да използваш по-дълъг преходник веднага след турбината ако има място ... да сложиш 76мм между турбината и кулера, при положение, че единия край е 51мм, а другия 63мм ми се струва напълно безсмислено ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

иво просто си вземи онази турбина която искаш от много време насам:D ем ще станеш доста над 400 кончета :P:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл ,аз искам тази кола да я направя както аз искам да се спра до 500 коня ,но да е както аз искам напълно готова и завършена,после ще я пусна за продаване ,и ти сам знаеш какво ще правим после :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли че ще издържи до 500 к.с.?????желая ти успех и дано превземеш върха от 500+

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на мен целта не ми е да надхвърлям тия коне ,просто искам да я направя както ми харесва.Иначе сетъпа е лесен за над 500 коня ,но ще трябв да пипам главата нова турбина и това е но всчико това ще ми легна около 4к да стане като хората ,а другия месец живот и здраве чакам дете и паричките ще утиват по него ,затова няма смисъл да я контя толкова много и без това колата няма да я задържа още дълго ,почвам си другия проект през лятото :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти се роди живо и здраво детенцето пък колата по-нататък.аз минах по твоя път преди вече 10 месеца моя поотрасна и сега пак захапах проекта ;) желая ти успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...