edimen 7 #1 Публикувано 26 Февруари, 2010 така колеги на хондичката не и се отрази добре зимате с тази сол и на места е тръгнала ръжда, а понеже имам на места и понадрана боя и тем подобни проблемчета по боята, да попитам къде и горе долу колко пари ще излезне търкане на ръжда(малко е само по някои ъгълчета) боядисване от вън и отдолу на колата? Та да мога да си направя сметка, дали е по-добре да отида и да дам парите или да се занимавам аз да шкура търкам на всякъде и после при един приятел бояджия(който е добър btw) и ще ми я пръсне без пари или както се вика за почерпката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #2 Отговорено 27 Февруари, 2010 Зависи единствено от теб.Помисли си добре за да не се налага да правиш двойни неща. Ако си се занимавал преди и си се справил - запрятай въкави и действа. Но ако не си по-добре бягай при твоя приятел да ти я изтърка и подготви за някой лев и после да ти я пръсне за без пари :-] Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edimen 7 #3 Отговорено 27 Февруари, 2010 Въпроса е че аз него не мога да го карам да търка и да кърпи той ще е само за пръскане, иначе аз преди съм търкал също и съм китосвал малко но има кой да ми помага в тези операции бащата има повечко опит и ще се справим, но въпроса ми е горе долу колко ще излезне, че изобщо не се интересувам от такива цени? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rossi 1 #4 Отговорено 28 Февруари, 2010 Ако отидеш в случаен сервиз и направиш цялостно пребоядисване ще ти дойде около 1000лв. комплексна цена, която би трябвало да включва и кърпенето, но го има и другото, че не знаеш как ще ти я почистят и кърпят и дали няма да избие пак след някой и друг месец (както за жалост се получи при мен)..а отдолу мажеха някъде, но не си спомням къде..за там се отнася същото..затова лично аз предпочетох да се позанимавам и за един ден и 15лв. се си я почистих и намазах отдолу така че моя съвет е, ако можеш, действай сам..ще си сигурен, че е свършено както трябва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #5 Отговорено 28 Февруари, 2010 А погледна ли под страничните пластмасови прагове какво е положението? При моята там има големи липси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edimen 7 #6 Отговорено 1 Март, 2010 Има ръжда но нищо прогнило и никакви дупки, като цяло купето е доста здраво но си иска търкане тук там, а 1000лв излиза колкото очаквах, това е почти половината хонда Видяло се е аз ще се занимавам, благодаря все пак. ще го мисля дали сега частично или цялата.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LaPeTo 0 #7 Отговорено 1 Март, 2010 Колега аз също не съм напълно запознат в детайли с тази дейност но мога да те посъветвам първо да пообиколиш няколко тенекиджии и просто да разпиташ какво ще ти излезне (подне за питане още не са почнали да вземат пари ) Иначе по несигурна информация мисля че вземат около 150-200 лв. на детайл като това се определя по видове боя, лакове,кърпене и прочие,но ако са малки незабележими точки или леки шупли не мисля че ще те утарашат много.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rossi 1 #8 Отговорено 1 Март, 2010 150-200 на детайл беше преди известно време, когато цените почти навсякъде бяха безумни..сега отново са по-ниски но много зависи и за кой детайл става въпрос. На много места искат по-висока цена за предния капак и задния панел а ако си я изтъркаш сам и ти помогнат с пръскането, цената на цялостното ще ти дойде 3 пъти по-ниска (стига цялата процедура да мине безинцидентно)..Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blueeye 0 #9 Отговорено 1 Март, 2010 Според мен ако си търпелив, внимателен и в известна степен сръчен, няма да имаш проблем да се справиш и сам. Проблемът при такива ремонти са условията, т.е. място и необходимите инструменти (които не са кой знае какви). Естествено трябва да имаш време и не на последно място желание. Най-сложния елемент е финалната подготовка за боядисването и самото боядисване, но щом имаш кой да ти помогне за това скачай смело Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edimen 7 #10 Отговорено 2 Март, 2010 Има, бащата е от около 40 години монтьор хем той не го е правил за първи път пък и си има приятели които се занимават и с пръскане и ще ми излезне една почерпка само боядисването, но работата по потготовката е на мен и бащата Така де аз сега ще пооправя нещата сам като почистя ръждата добре и я неотрализирам с препарат и после частично боядисване, а иначе ще кача снимки по някое време да видите за какво става дума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nskolev 0 #11 Отговорено 9 Март, 2010 Колега има един лаф на всички бояджии че , ръжда и жена тръгнат ли няма спиране и от мен да го знаеш че съм се борил с ръждата и след година и половина максумум пак я има. Това е положението , но ако работиш с качествени материали (най добрият ръждопреобразубател е на Вюрт в разфасофки по 1 литър и цената му е около 65лв. ) можеш да удължиш периода на повторно показване на ръждатаУспех в борбата с ръждата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nch 1 #12 Отговорено 9 Март, 2010 Преди няколко дена бях във фирмения магазин на Wurth на булевард Южен (Ал. Стамболийски) в Пловдив.Там питах за ръждопреобразувателя и цената беше вече нова 70 и няколко лева. а разфасовка от 100 мл беше 13 лв. Първо трябва да се махне нацяло ръждата, след това се нанася ръждопреобразувателя което гарантира, че няма да има повече ръжда. Обработеното място може да стои без покритие още поне 2-3 месеца, иначе е хубаво да се боядиса и всичко ще е 6.Има и спрей за между вътрешни пространства...врати....прагове...но не помня много информация за това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове