CLERO 8 #1 Публикувано 25 Февруари, 2010 изкам да ви питам за мнение за спортен филтер за д15з1 ще има ли проблем ако си монтирам такав и ще се появи ли онзи така добре познат звук през дросела и да ми кажете тиа филтри ИЕД дали са хубави щото съм виждъл разни за по 20 лева но не ми вдъхват много доверие тиа като са по 40-50 по ми се сптуват свесни но все пак да потъся съвет и от вас и ще има ли някъкъв страницен ефект освен звукът благодаря предваритено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki1 2 #2 Отговорено 25 Февруари, 2010 Звука ще се промени наистина,но филтъра е средна хубост. Има и по добри K&N ,J&R и т.н. Аз също ще слагам но K&N 60мм отвор-взех го на старо за 50 лв. Изглежда доста запазен и е в кутия и подарък масло за почистване. Предпочетох вместо нов ИЕД -K&N на старо 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #3 Отговорено 25 Февруари, 2010 Ще чуеш 100 мнения по въпроса и 99 от тях няма да имат връзка с реалноста ... поне 97 ще са карали само с филтър от 5лв, само със скъп филтър или само сток, но всички ще се мислят за прави .. Звука вероятно ще се появи, въпреки, че няма да е като на д16, просто защото колектора и дросела ти са доста по-малки.Дали ще ти замине мотора от това, никой не може да ти каже, но аз залагам на НЕ.Мощноста няма дасе промени чувствително.Препинателните знаци дефинират началото и края на изречението(било то просто или сложно) ползвай ги поне тук-там ... иначе трудно ти се хваща мисълта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #4 Отговорено 25 Февруари, 2010 има оригинални К&Н филтри по 100лв нови ! Така че най-добре като ще е гарга да е рошава както се вика ,по-добре някой лев повече но филтър с голям дебит .Един пример на мойта кола /турбо сивик/ със менте филтър ,тогава такъв имах под ръка и го бях сложил з ада не ми се праши турбината и да не влизат боклучци на диното имаше разлика от 17к.с със него и без него !Така че вие си направете сметката дали е хубаво да се слагат смотани филтри.За турбо кола знам че едни от най-добрите са HKS гъбата,а за атмосферни APEXI и K&N .За атмосферна кола няма да има такава разлика като при мен естествено ,но все пак........... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове