Jump to content
Guest MVM

Проблем с D16Z6 !

Recommended Posts

Guest MVM

Колеги зна4и ве4е засякох моят разход на масло е около 1 Л на 1000 км ! Сьветвах се с доста маистори от Монтана ( от там сьм аз ) и някой ми казват това ти е от гуми4ките на клапаните , други това са само сегменти .. едни казват ,4е Хонда няма проблеми с гуми4ките до 1 мил . километра ! Мисля да карам като доливам масло .. запо4на ли с ремонт на двигателя то ще бьдат - сегменти,гарнитури на картера и главата като се отвара е добре и гуми4ките да се сменьт а сигорно ще кажат и биелни лагери и то ремонта ще иде на 500 лв сигорно . А пьк един Хондаджия ми беше казал ,4е това може да е от АГУ-то ? И ако махна газта няма да ми гори толкоз ? Как ще коментирате това ? На газ хонди4ката ми гори 10/100 км - градско като я карам до 4000 оборота ! Ина4е не сьм заси4ал то4но , но на бензин ако си я газя както трябва градско ми ска4а доста разхода над 10 ! Тук не сьм сигорен !Колеги има ли тука някой ,който кара така като долива масло ? И от колко време го прави ..Дайте някакви сьвети !!!:P Има ли някаква добавка дет да сипя за да по4исти нагара ? Просто неискам да прецакам хонди4ката . Не си го заслужава нали : :thumbs1:http://img375.imageshack.us/my.php?image=h...vtecdoch5hh.jpg :P Карам с 10w40 Lucky Moli дали да мина на по дебело 15 в 40 ?Чакам вашите сьвети и препораки как да я карам ,ако я карам с доливане на масло какви профилактики да права ако я карам с доливане ! Преди тоя В-тек карах 1,3 16В и на 10 000 км ми гореше 600 г ! И сьм доста смутен от това .. Ясно ми е ,4е тая кола като е до 9000 оборта е яко газена пьк и е на 207 000 км ! Сьщо така ,ако някой е правил подобрен ремонт колко пари е дал и сьответно след това имал ли е проблеми някакви ? Каде го е правил тоя ремонт сьщо , защото в Монтана на малко хора бил дал да прават такива неща на Японката ми :P Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

опитай с руските добавки "римет" или "реметал", не помня коя беше по-истинската, но според мен са доста ефикасни :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MVM

колега дай пове4е инфо за тия добавки какво пре4истват ? В бензина ли се разтварят ?Няма ли някакви добавки за оплатнение та да негори толкоз масло ? А по вьпроса с по дебело масло да карам ?

Редактирано от MVM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MIYAMOTO

Зарежи всякакви добавки,мотора ти е за ремонт......тва е повече от ясно щом ти гори 1л на 1000км.Не е от газовото,не е от бензина,не е от глобалното затопляне и темподобни глупости.Задължително ако ще правиш ремонт сменяш вложки,ако има нужда и сегменти.Относно това какво ще ти трябва.....най-добре си вземи комплект гарнитури за главата,така наречения горен комплект.В него се включват всички гарнитури за главата+вложки.Моят съвет е да отвориш мотора по-скоро и след него да преминеш на по-сериозно марка масло без да сменяш вискозитета :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

ако не ти се дават или нямаш пари за даване в момента можеш да си смениш гумичките и маслото например с Мобил1 и ти казвам че расхода на масло ще ти падне на половина .но че колата ти е за ремонт ,две мнения няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

според мен преди да почваш с ремонт на двигателя се убеди, че не са гумички на клапани :bow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest MVM

Зна4и ве4е запо4вам да се насо4вам кьм смяна на сегментите .. говорих с един маистор от Габрово . Един приятел дет кара Хонда 4 години се при него е правил зна4и той ми иска 300 лв за смяна на сегментите , гарнитурите и работата ( Сегментите са внос не са от тука дет ги продават Арабите ). Този сьщия майстор ми каза ,4е ХОНДА гуми4ки се сменяват на 1мил.километра ,а слабото място са сегментите по то4но насления сегмент ... и попринцип се прави смяна на 150/250 хил. километра най-касно ,а като се има предвид мойта е Втек 125-коня зна4и е яко газена на обороти и те са си заминали ... така като гледаха майстори казаха ми ,4е двигателя никога не ми е отварат ,а сьщия е на 209 хил.километра 6 /8 месеца карана на газ ! Само изванградско градско е карана на бензин .... колата доста пуши на бензин на газ по-малко пуши ( гороря като и драпна ра4ната и я изклиу4а от скорост и като изляза и погледна на газ непуши толкова колкото на бензин ...Незнам колеги какво да правя да се занимавам ли с тея гуми4ки или да ида и да направя ремонта с сегментите и те така ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

По принцип се говори че Хонда от гумички не пуши и макар че правилото не е 100% се потвърждава и от мойте наблюдения (проблеми се появяват там ако ти сменят гумичките с фалшиви). Ако пуши много има начин да разбереш дали са гумички. Да кара някой зад тебе и да гледа. Караш на втора на високи обороти (примерно 80км/ч) и пускаш внезапно газта - това е режима в който мотора смуче най много масло през гумичките. Ако изведнъж почва да пуши яко и продължително значи са за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest gkb

По принцип се говори че Хонда от гумички не пуши и макар че правилото не е 100% се потвърждава и от мойте наблюдения (проблеми се появяват там ако ти сменят гумичките с фалшиви). Ако пуши много има начин да разбереш дали са гумички. Да кара някой зад тебе и да гледа. Караш на втора на високи обороти (примерно 80км/ч) и пускаш внезапно газта - това е режима в който мотора смуче най много масло през гумичките. Ако изведнъж почва да пуши яко и продължително значи са за смяна.

<{POST_SNAPBACK}>

ами .. аз на Д16А6 доливах литър на към 500 км

сменихме сегментите само и сега харчи .. 500-1000 гр. на 10 000 с настъпване :whistle:

ако карам нормално няма да доливам сигурно!

карам на газ ..

 

така че .. сегменти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest VTEC-power

По принцип се говори че Хонда от гумички не пуши и макар че правилото не е 100% се потвърждава и от мойте наблюдения (проблеми се появяват там ако ти сменят гумичките с фалшиви). Ако пуши много има начин да разбереш дали са гумички. Да кара някой зад тебе и да гледа. Караш на втора на високи обороти (примерно 80км/ч) и пускаш внезапно газта - това е режима в който мотора смуче най много масло през гумичките. Ако изведнъж почва да пуши яко и продължително значи са за смяна.

<{POST_SNAPBACK}>

ами .. аз на Д16А6 доливах литър на към 500 км

сменихме сегментите само и сега харчи .. 500-1000 гр. на 10 000 с настъпване :rolleyes:

ако карам нормално няма да доливам сигурно!

карам на газ ..

 

така че .. сегменти

<{POST_SNAPBACK}>

Поздравления че си решил проблема. На колко километра беше мотора като ги смени?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest benji_crx

ами .. аз на Д16А6 доливах литър на към 500 кмти направо диря си оставал след себе си. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...